Cimoszewicz - skurwiony przez PO zbrodniarz komunistyczny na antenie tvn24

Data: 2021-04-25 19:53:32
Autor: _Master_
Cimoszewicz - skurwiony przez PO zbrodniarz komunistyczny na antenie tvn24
Ten pierdolony debil powiedział właśnie że polscy emeryci płacą małe podatki i zdolność przekupowania ich przez PiS maleje...

A to wszystko w strachu przed zmianą systemu podatkowego w którym bogatsi zapłacą więcej a biedniejsi mniej.

A tymczasem:

https://oko.press/regresywne-podatki-w-polsce-biedni-obciazeni-mocniej-niz-bogaci-i-prawie-nikt-nie-chce-tego-zmienic/

PS. Uf jest link. Bez linku post byłby NIEWAŻNY ;-)

Data: 2021-04-26 09:51:16
Autor: Runt
master - wku....ny konfederat
W dniu 2021-04-25 o 19:53, _Master_ pisze:
--
Ten pierdolony debil
przekleństwa, obrażanie... czyzby kompleks małego członka? ;-)))
A tymczasem:
https://oko.press/regresywne-podatki-w-polsce-biedni-obciazeni-mocniej-niz-bogaci-i-prawie-nikt-nie-chce-tego-zmienic/
NIKT! do kogo masz pretensje? Wal z tym na Nowogrodzką! ;-)))

PS. Uf jest link. Bez linku post byłby NIEWAŻNY ;-)
tak czy tak jest to bełkot bez sensu.

p.s. jak tam twoje krowy? żrą unijną trawę z dopłatami?

--
Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Data: 2021-04-26 11:33:04
Autor: _Master_
master - wku....ny konfederat
W dniu poniedziałek-26-kwietnia-2021 o 09:51, Runt pisze:
https://oko.press/regresywne-podatki-w-polsce-biedni-obciazeni-mocniej-niz-bogaci-i-prawie-nikt-nie-chce-tego-zmienic/

NIKT! do kogo masz pretensje? Wal z tym na Nowogrodzką! ;-)))

Jesteś za malutki żeby zrozumieć że efektywnie polskie podatki są _degresywne_ a skoro PO i ta cała banda chce gonić zachód to musi i w tym aspekcie.

Nowogrodzka nic tu nie ma do rzeczy.
Lewackie dyrektywy unijne Polskę do tego ZMUSZĄ.
Dlatego PiS wyprzedzająco będzie merdał w podatkach i to zgodnie z lewacką narracją.

Zaklinanie rzeczywistości przez europosła ;-)nic tu nie pomoże. Jak PO chce koalicji z lewicą to musi to ZROZUMIEĆ.

Ale pewnie jak zwykle poszczekają poszczekają i przerżną o włos kolejne wybory. Właśnie przez takich Cimoszewiczów ;-)

Data: 2021-04-27 08:05:20
Autor: Runt
progresywny czy degresywny?
W dniu 2021-04-26 o 11:33, _Master_ pisze:
[...]

Jesteś za malutki
POważnie?
żeby zrozumieć że efektywnie polskie podatki są
_degresywne_
POkaż które albo nie uzywaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz!
a skoro PO i ta cała banda
co ma do tego PO? rządzi twoja banda.
chce gonić zachód to musi i w tym aspekcie.
jednocząc się z proputinowskimi Węgrami i Włochami?
Nowogrodzka nic tu nie ma do rzeczy.
POważnie? A gdzie zapadają decyzje? W Moskwie?
Lewackie dyrektywy unijne Polskę do tego ZMUSZĄ.
POważnie!? A "weto albo śmierć!" ? ;-))))
Dlatego PiS wyprzedzająco będzie merdał w podatkach i to zgodnie z lewacką narracją.
POważnie? Akceputujesz to? ;-)))
Zaklinanie rzeczywistości przez europosła ;-)nic tu nie pomoże.
A tak konkretnie to jakie podatki "zaklina"? ;-)))
Jak PO chce koalicji z lewicą to musi to ZROZUMIEĆ.
Coś ci się merda. Przy korycie jest aktualnie PiS i przystawki.
Ale pewnie jak zwykle poszczekają poszczekają
jak na razie to szczekasz ty. na melodię i w tempie narzuconym przez PiS.
i przerżną o włos kolejne wybory.
POważnie? I to cie martwi?
Właśnie przez takich Cimoszewiczów ;-)
Konfederacja niebawem wypadnie za burtę. Został ci się jeno sznur... tzn. PiS ;-))))

Który z podatków (patrz temat) uważasz za sprawiedliwy? Odpowiedź uzasadnij. Tylko beż zbędnego bełkotu.

Data: 2021-04-27 10:51:53
Autor: _Master_
W dniu wtorek-27-kwietnia-2021 o 08:05, Runt pisze:

Który z podatków (patrz temat) uważasz za sprawiedliwy? Odpowiedź uzasadnij. Tylko beż zbędnego bełkotu.

W Polsce _realnie_ podatki są DEGRESYWNE (rozumiesz to pojęcie?)

Ja uważam że nie ma podatków sprawiedliwych i nigdy nie będzie.

Sensowny jest podatek liniowy na niskim poziomie i nie od dochodu tylko przychodu. To jest moje zdanie zbieżne do PO jak jeszcze była NORMALNA ;-)

Oczywiście bez rozbuchanej redystrybucji i mnóstwa instytucji uszczęśliwiających człowieka na siłę.

Ostatni przykład DEBILNEJ instytucji:
Fundusz gwarancyjny dla złodziei deweloperów.
Tu wystarcza prokuratura i sądy

Data: 2021-04-27 13:26:40
Autor: Runt
W dniu 2021-04-27 o 10:51, _Master_ pisze:
[...]

Podaj przykłady. Rozumiesz o co pytałem?

Ja
Komunikat "JA" ;-))
uważam że nie ma podatków sprawiedliwych i nigdy nie będzie.
Jak rozumiesz sprawiedliwych? dopłaty unijne do twoich krów są sprawiedliwe?

Sensowny jest podatek liniowy na niskim poziomie i nie od dochodu tylko przychodu.
dlaczego od przychodu? jest sprawiedliwy?
To jest moje zdanie zbieżne do PO jak jeszcze była NORMALNA ;-)
nie mieszaj do tego PO. teraz przy korycie jestecie wy.
Oczywiście bez rozbuchanej redystrybucji i mnóstwa instytucji uszczęśliwiających człowieka na siłę.
wybierz sie na wyspy szczęśliwe. albo na Nowogrodzką.
Ostatni przykład DEBILNEJ instytucji:
Fundusz gwarancyjny dla złodziei deweloperów.
http://100aferpis.pl/ ;-)))
Tu wystarcza prokuratura i sądy
POdległe partii rządzącej, czy tak? ;-)))

Data: 2021-04-27 13:36:53
Autor: _Master_
W dniu wtorek-27-kwietnia-2021 o 13:26, Runt pisze:
Sensowny jest podatek liniowy na niskim poziomie i nie od dochodu tylko przychodu.
dlaczego od przychodu? jest sprawiedliwy?

Właśnie dowiodłeś że nie potrafisz czytać.

Data: 2021-04-27 16:40:25
Autor: Runt
W dniu 2021-04-27 o 13:36, _Master_ pisze:
W dniu wtorek-27-kwietnia-2021 o 13:26, Runt pisze:
Sensowny jest podatek liniowy na niskim poziomie i nie od dochodu tylko przychodu.
dlaczego od przychodu? jest sprawiedliwy?
Właśnie dowiodłeś że nie potrafisz czytać.
napisałeś "sensowny", a ja pytam czy sprawiedliwy i dlaczego od przychodu a nie dochodu? rozróżniasz te podatki? czego nie jesteś w stanie pojąć?

Data: 2021-04-27 15:25:25
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 27 kwietnia 2021 o 16:40:26 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Nie jestem w stanie pojąć jak taki debil jak ty pizdziak vel runt dziura w dupie nauczył się pisać.

Data: 2021-04-28 00:06:06
Autor: Runt
W dniu 2021-04-28 o 00:25, karaluch Zenek Kapelinder pisze:
[...]

boś kretyn genetyczny ;-)))
jak taki debil jak ty
zenusiu, projekcja. twój "tate" był debilem to i ty jesteś-))))
skad wróciłeś po północy? z obchodu śmietników? połów się udał? ;-)))
pizdziak
ze swoją gnijącą łechtaczką jesteś 100% eunuch ;-)))
vel runt
c-vel zenuś ;-)))
dziura w dupie
zenusiu, czy to prawda, że twój przyjaciel hanss na twoją prośbę wsadził ci w tyłek fajerwerki i odpalił? Podobno chciałes mieć megaorgazm ;-)))
nauczył się pisać.
tobie się niestety nie udało. pozostałeś głąbem genetycznym z rozwaloną psychiką. tak zenusiu, jesteś psycholem. zrób sobie chociaż lewatywę i nie zasrywaj grup zwanych dyskusyjnymi swoimi ambajami rodzącymi się w twoim łbie pełnym kocich szczyn i psich odchodów.

zenusiu, masz coś do powiedzenia na temat podatków? jak nie to WON!

Data: 2021-04-28 10:52:13
Autor: _Master_
W dniu wtorek-27-kwietnia-2021 o 16:40, Runt pisze:
napisałeś "sensowny", a ja pytam czy sprawiedliwy i dlaczego od przychodu a nie dochodu? rozróżniasz te podatki? czego nie jesteś w stanie pojąć?

Wcześniej Ci napisałem że nie ma sprawiedliwego podatku. Są tylko sensowniejsze w danej sytuacji, na danym stopniu rozwoju...

To dla Ciebie zbyt trudne zagadnienie.

Na razie skup się na tym żeby nie używać słowa "sprawiedliwy" w kontekście podatków.

Czego jeszcze nie rozumiesz?

Data: 2021-04-28 16:00:08
Autor: Runt
W dniu 2021-04-28 o 10:52, _Master_ pisze:
> [...]

> Wcześniej Ci napisałem że nie ma sprawiedliwego podatku. Są tylko sensowniejsze w danej sytuacji, na danym stopniu rozwoju...
dobrze. "sensowny" od przychodu a nie dochodu? gdzie tu widzisz sens?
To dla Ciebie zbyt trudne zagadnienie.
POwaznie? Odpowiedz na pytanie wyżej.
Na razie skup się na tym żeby nie używać słowa "sprawiedliwy" w kontekście podatków.
a ty skup się na odpowiedziach na moje pytania, a nie odpowiadasz bełkotem ad personam.
Czego jeszcze nie rozumiesz?
twego bełkotu.

Data: 2021-04-26 11:37:39
Autor: _Master_
master - wku....ny konfederat
W dniu poniedziałek-26-kwietnia-2021 o 09:51, Runt pisze:
jakiś ty naiwny. Wg ciebie taki podatek byłby prawy i sprawiedliwy?

Podatki nigdy nie są sprawiedliwe. Wiele razy Ci tłumaczyłem jakie ja mam zadanie a jaka jest rzeczywistość to dwie różne rzeczy.
Gram w grę jaką mi narzucono.
UE wyrównuje szansy i opiekuje się obywatelami. ;-)
Podwyżka podatków dla bogatszej części społeczeństwa jest NIEUNIKNIONA jak mawia BORG ;-)
I o zgrozo dla lewicowej bandy zrobi to PiS ;-)

Data: 2021-04-27 08:05:25
Autor: Runt
POdatki czyli winna UE
W dniu 2021-04-26 o 11:37, _Master_ pisze:
W dniu poniedziałek-26-kwietnia-2021 o 09:51, Runt pisze:
jakiś ty naiwny. Wg ciebie taki podatek byłby prawy i sprawiedliwy?

Podatki nigdy nie są sprawiedliwe.
POważnie? A unijne dopłaty na trawę dla twoich krów są sprawiedliwe?
Wiele razy Ci tłumaczyłem jakie ja mam zadanie
masz jakieś zdanie? żartujesz. ;-)))
a jaka jest rzeczywistość to dwie różne rzeczy.
POważnie. A to pech.
Gram w grę jaką mi narzucono.
I jak się z tym czujesz? ;-))
UE wyrównuje szansy i opiekuje się obywatelami. ;-)
byłeś/mieszkałeś w którymś ze "starych" krajów UE?
Podwyżka podatków dla bogatszej części społeczeństwa jest NIEUNIKNIONA
i to jest godne i sprawiedliwe słuszne i zbawienne? ;-)
jak mawia BORG ;-)
bawisz się Star Trekiem? ;-))))))
I o zgrozo dla lewicowej bandy zrobi to PiS ;-)
ta "lewicowa" banda to kto? Proputinowskie Węgry, Włochy i PiS?

Data: 2021-04-27 10:53:47
Autor: _Master_
Komunistyczna UE czyli REDYSTRYBUCJA i coraz wyższe podatki

Cimoszewicz - skurwiony przez PO zbrodniarz komunistyczny na antenie tvn24