Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...

Data: 2012-06-03 08:32:20
Autor: Tzva Adonai
Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...
Cimoszewicz krytykuje Tuska za zbytnią wyrozumiałość w stosunku do akcji
blokowania Sejmu, która według niego powinna być rozgoniona przy pomocy
środków przymusu bezpośredniego: pałek i broni palnej..

***

Były premier Cimoszewicz ocenia, że gdyby do zablokowania Sejmu przez
związkowców doszło w Wielkiej Brytanii, tamtejsza policja zareagowałaby
bardziej stanowczo. - Odpowiednio wysoki rangą komendant policji powinien
wystąpić do manifestantów, powiedzieć im, że łamią prawo, wezwać ich do
zaprzestania akcji. Po kilku minutach - zakładając, że oni by nie zareagowali
- powinien ich uprzedzić, że zostaną zastosowane procedury przewidziane prawem
i po kilku minutach policja powinna przystąpić do swojej roboty - wyjaśnia.

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/617363,Cimoszewicz-Tusk-w-80-proc-rzadzi-jednoosobowo

Data: 2012-06-03 10:10:51
Autor: Leszek
Tzva Adonai <tzvaadonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Cimoszewicz krytykuje Tuska za zbytnią wyrozumiałość w stosunku do akcji
blokowania Sejmu, która według niego powinna być rozgoniona przy pomocy
środków przymusu bezpośredniego: pałek i broni palnej..

Na taką akcję tylko czekał PiS.Tusk po prostu nie dał J.Kaczyńskiemu okazji do
"biją nas Niemcy".Uważam,że postapił rozsądnie.Straty na wizerunku były
niewielkie,a inni ocenili zachowanie tzw.zwiąkowców negatywnie.Przyłożył
Wałęsa, teraz Cimoszewicz.Mówiąc wprost koronkowa robota.Kasztany z ognia
wyjęli inni.Coraz bardziej podziwiam Tuska.Facet wie co robi.

Data: 2012-06-03 15:35:42
Autor: u2
W dniu 2012-06-03 12:10,  Leszek pisze:
> [...]
Wałęsa, teraz Cimoszewicz.Mówiąc wprost koronkowa robota.Kasztany z ognia
wyjęli inni.Coraz bardziej podziwiam Tuska.Facet wie co robi.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

No i pewnie skonczy na smietniku historii jak bolek i reszta watahy. :-)

Data: 2012-06-03 10:46:03
Autor: u2
W dniu 2012-06-03 10:32, Tzva Adonai pisze:
Cimoszewicz krytykuje Tuska za zbytnią wyrozumiałość w stosunku do akcji
blokowania Sejmu, która według niego powinna być rozgoniona przy pomocy
środków przymusu bezpośredniego: pałek i broni palnej..

Sam doskonale wie jak to sie robi, bo z PZPR :)

Data: 2012-06-03 08:49:04
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 03 Jun 2012 10:46:03 +0200, u2 wrote:

[...]

Powiedz głupi chujku, co ma PZPR do tego?

--
Wiesiaczek (dziś z Francji)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-06-03 10:52:26
Autor: u2
W dniu 2012-06-03 10:49, Wiesiaczek pisze:
[...]

Oj tam, od razu glupi :-)

A co, Cimaszka nie mial ojca w UB ? :-)

Data: 2012-06-03 11:09:18
Autor: mkarwan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fcb25d0$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale na "chujku" sie zgadzasz?

Data: 2012-06-03 10:06:20
Autor: Leszek
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> środków przymusu bezpośredniego: pałek i broni palnej..

Sam doskonale wie jak to sie robi, bo z PZPR :)

W.Cimoszewicz nigdy nie należał do PZPR.

WL

Data: 2012-06-03 03:39:35
Autor: brat_olin
On 3 Juni, 12:06, " Leszek" <leshco.SKA...@gazeta.pl> wrote:
u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> Sam doskonale wie jak to sie robi, bo z PZPR :)

W.Cimoszewicz nigdy nie należał do PZPR.

FANTAZJE, p. L.  Cimoszenko byl sekretarzem studenckiego
POP - komorki PZPR na Uniwersytecie Warszawskim.
Wiem, bo wtedy wlasnie zaczalem studiowac tamze.

Prosze tez sprawdzic tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Cimoszewicz

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-03 15:29:17
Autor: u2
W dniu 2012-06-03 12:39, brat_olin pisze:
Prosze tez sprawdzic tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Cimoszewicz

Karierę polityczną rozpoczął jako działacz organizacji młodzieżowych w
Polsce Ludowej. Był m.in. członkiem Związku Młodzieży Socjalistycznej w
latach 1968–1973 oraz Zrzeszenia Studentów Polskich, w którym w 1972
wybrany został na stanowisko przewodniczącego tej organizacji na
Uniwersytecie Warszawskim. Od 1971 aż do rozwiązania w styczniu 1990
należał do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej. Podczas pracy na
uczelni był sekretarzem Komitetu Uczelnianego partii[1][2]. W 1985
wycofał się z aktywności politycznej, przenosząc się do Kalinówki
Kościelnej na Podlasiu, gdzie objął gospodarstwo rolne swoich teściów.

Do polityki wrócił po zmianach zapoczątkowanych obradami Okrągłego
Stołu. W 1989 wystartował po raz pierwszy w wyborach parlamentarnych i
został wybrany posłem na Sejm kontraktowy z ramienia PZPR.

Data: 2012-06-03 12:10:32
Autor: u2
W dniu 2012-06-03 12:06,  Leszek pisze:
Sam doskonale wie jak to sie robi, bo z PZPR :)
W.Cimoszewicz nigdy nie należał do PZPR.

WL

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie pisze, ze byl czlonkiem (pardon za okreslenie), tylko ze startowal z
list PZPR. No i starego mial z UB.

Data: 2012-06-03 12:27:35
Autor: Krzysiek
Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...
Hallo,

Am 03.06.2012 12:06, schrieb  Leszek:
u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

budowanie nowych mitow??

To juz lepiej walic z grubej rury, ze PZPRu nigdy nie bylo,
co po klotniech i uzgodnieniach pozwoli na wypracowanie
stanowiska, ze, co prawda, PZPR istniala, ale nikt do niej
nie nalezal...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-06-03 11:15:33
Autor: mkarwan

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqf7ek$7km$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kiedyś sądziłem, że ty tylko robisz siebie idotę, ale ty nim chyba jesteś.
Cimoszewićz nawołuje do tego za co krytykowany jest Łukaszenka i Putin?

Data: 2012-06-03 11:17:42
Autor: u2
W dniu 2012-06-03 11:15, mkarwan pisze:
Kiedyś sądziłem, że ty tylko robisz siebie idotę, ale ty nim chyba jesteś.
Cimoszewićz nawołuje do tego za co krytykowany jest Łukaszenka i Putin?

Jak byl w PZPR i mial sie ojca z UB to czemu sie dziwisz ?

Data: 2012-06-03 12:22:40
Autor: pluton
Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...
Kiedyś sądziłem, że ty tylko robisz siebie idotę, ale ty nim chyba jesteś.
Cimoszewićz nawołuje do tego za co krytykowany jest Łukaszenka i Putin?

Czimoszenko, kurwaszenko.

Nullification

Data: 2012-06-03 11:54:41
Autor: Wiesiaczek
Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...
On Sun, 03 Jun 2012 12:22:40 +0200, pluton wrote:

KiedyÂś sÂądziÂłem, Âże ty tylko robisz siebie idotĂŞ, ale ty nim chyba
jesteÂś. CimoszewiĂŚz nawoÂłuje do tego za co krytykowany jest ÂŁukaszenka
i Putin?

Czimoszenko, kurwaszenko.

No, inteligencją wprost powalasz!

Data: 2012-06-03 13:57:06
Autor: pluton
Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...

> Czimoszenko, kurwaszenko.

No, inteligencją wprost powalasz!

To uwazaj jak bedziesz padal, zebys sobie dupy nie potlukl. Najlepiej padaj
na leb.

Nullification

Data: 2012-06-03 12:30:50
Autor: bully300

Data: 2012-06-03 11:47:11
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Moim zdaniem zrobił dobrze. Związkowcy robili wszystko, by wywołać awanturę. A tak, o 18 zwinęli manatki i obyło się bez rozpierdołki.

Data: 2012-06-03 16:44:08
Autor: Jadryś
[...]

Idiota, nie chce mi się wierzyć że on nie zdaje sobie sprawy z tego że związkowcy byli tam żeby ochraniać posłów i żeby im się jakaś krzywda nie stała z ręki złupionego społeczeństwa. Towarzystwo okrągłostołowe [panuje nad wszystkim, nawet nad zakresem działanie tych co mieli by być wobec nich opozycją.

Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...