Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...

Data: 2012-06-03 10:46:03
Autor: u2
Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...
W dniu 2012-06-03 10:32, Tzva Adonai pisze:
Cimoszewicz krytykuje Tuska za zbytni± wyrozumiało¶ć w stosunku do akcji
blokowania Sejmu, która według niego powinna być rozgoniona przy pomocy
¶rodków przymusu bezpo¶redniego: pałek i broni palnej..

Sam doskonale wie jak to sie robi, bo z PZPR :)

Data: 2012-06-03 08:49:04
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 03 Jun 2012 10:46:03 +0200, u2 wrote:

W dniu 2012-06-03 10:32, Tzva Adonai pisze:
Cimoszewicz krytykuje Tuska za zbytnią wyrozumiałość w stosunku do
akcji blokowania Sejmu, która według niego powinna być rozgoniona przy
pomocy środków przymusu bezpośredniego: pałek i broni palnej..

Sam doskonale wie jak to sie robi, bo z PZPR :)

Powiedz głupi chujku, co ma PZPR do tego?

--
Wiesiaczek (dziĹ› z Francji)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-06-03 10:52:26
Autor: u2
W dniu 2012-06-03 10:49, Wiesiaczek pisze:
[...]

Oj tam, od razu glupi :-)

A co, Cimaszka nie mial ojca w UB ? :-)

Data: 2012-06-03 11:09:18
Autor: mkarwan
Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fcb25d0$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale na "chujku" sie zgadzasz?

Data: 2012-06-03 10:06:20
Autor: Leszek
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> ¶rodków przymusu bezpo¶redniego: pałek i broni palnej..

Sam doskonale wie jak to sie robi, bo z PZPR :)

W.Cimoszewicz nigdy nie należał do PZPR.

WL

Data: 2012-06-03 03:39:35
Autor: brat_olin
On 3 Juni, 12:06, " Leszek" <leshco.SKA...@gazeta.pl> wrote:
u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> Sam doskonale wie jak to sie robi, bo z PZPR :)

W.Cimoszewicz nigdy nie należał do PZPR.

FANTAZJE, p. L.  Cimoszenko byl sekretarzem studenckiego
POP - komorki PZPR na Uniwersytecie Warszawskim.
Wiem, bo wtedy wlasnie zaczalem studiowac tamze.

Prosze tez sprawdzic tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Cimoszewicz

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-03 15:29:17
Autor: u2
W dniu 2012-06-03 12:39, brat_olin pisze:
Prosze tez sprawdzic tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Cimoszewicz

Karierę polityczną rozpoczął jako działacz organizacji młodzieżowych w
Polsce Ludowej. Był m.in. członkiem Związku Młodzieży Socjalistycznej w
latach 1968–1973 oraz Zrzeszenia Studentów Polskich, w którym w 1972
wybrany został na stanowisko przewodniczącego tej organizacji na
Uniwersytecie Warszawskim. Od 1971 aĹĽ do rozwiÄ…zania w styczniu 1990
należał do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej. Podczas pracy na
uczelni był sekretarzem Komitetu Uczelnianego partii[1][2]. W 1985
wycofał się z aktywności politycznej, przenosząc się do Kalinówki
Kościelnej na Podlasiu, gdzie objął gospodarstwo rolne swoich teściów.

Do polityki wrócił po zmianach zapoczątkowanych obradami Okrągłego
Stołu. W 1989 wystartował po raz pierwszy w wyborach parlamentarnych i
został wybrany posłem na Sejm kontraktowy z ramienia PZPR.

Data: 2012-06-03 12:10:32
Autor: u2
W dniu 2012-06-03 12:06,  Leszek pisze:
Sam doskonale wie jak to sie robi, bo z PZPR :)
W.Cimoszewicz nigdy nie należał do PZPR.

WL

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie pisze, ze byl czlonkiem (pardon za okreslenie), tylko ze startowal z
list PZPR. No i starego mial z UB.

Data: 2012-06-03 12:27:35
Autor: Krzysiek
Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...
Hallo,

Am 03.06.2012 12:06, schrieb  Leszek:
u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

budowanie nowych mitow??

To juz lepiej walic z grubej rury, ze PZPRu nigdy nie bylo,
co po klotniech i uzgodnieniach pozwoli na wypracowanie
stanowiska, ze, co prawda, PZPR istniala, ale nikt do niej
nie nalezal...

MFG
Krzysiek

--