Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...

Data: 2012-06-03 11:15:33
Autor: mkarwan
Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqf7ek$7km$1inews.gazeta.pl...
Cimoszewicz krytykuje Tuska za zbytnią wyrozumiałość w stosunku do akcji
blokowania Sejmu, która według niego powinna być rozgoniona przy pomocy
środków przymusu bezpośredniego: pałek i broni palnej..
Były premier Cimoszewicz ocenia, że gdyby do zablokowania Sejmu przez
związkowców doszło w Wielkiej Brytanii, tamtejsza policja zareagowałaby
bardziej stanowczo. - Odpowiednio wysoki rangą komendant policji powinien
wystąpić do manifestantów, powiedzieć im, że łamią prawo, wezwać ich do
zaprzestania akcji. Po kilku minutach - zakładając, że oni by nie zareagowali
- powinien ich uprzedzić, że zostaną zastosowane procedury przewidziane prawem
i po kilku minutach policja powinna przystąpić do swojej roboty - wyjaśnia.

Kiedyś sądziłem, że ty tylko robisz siebie idotę, ale ty nim chyba jesteś.
Cimoszewićz nawołuje do tego za co krytykowany jest Łukaszenka i Putin?

Data: 2012-06-03 11:17:42
Autor: u2
W dniu 2012-06-03 11:15, mkarwan pisze:
Kiedyś sądziłem, że ty tylko robisz siebie idotę, ale ty nim chyba jesteś.
Cimoszewićz nawołuje do tego za co krytykowany jest Łukaszenka i Putin?

Jak byl w PZPR i mial sie ojca z UB to czemu sie dziwisz ?

Data: 2012-06-03 12:22:40
Autor: pluton
Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...
Kiedyś sądziłem, że ty tylko robisz siebie idotę, ale ty nim chyba jesteś.
Cimoszewićz nawołuje do tego za co krytykowany jest Łukaszenka i Putin?

Czimoszenko, kurwaszenko.

Nullification

Data: 2012-06-03 11:54:41
Autor: Wiesiaczek
Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...
On Sun, 03 Jun 2012 12:22:40 +0200, pluton wrote:

KiedyÂś sÂądziÂłem, Âże ty tylko robisz siebie idotĂŞ, ale ty nim chyba
jesteÂś. CimoszewiĂŚz nawoÂłuje do tego za co krytykowany jest ÂŁukaszenka
i Putin?

Czimoszenko, kurwaszenko.

No, inteligencją wprost powalasz!

--
Wiesiaczek (dziś z Francji)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-06-03 13:57:06
Autor: pluton
Cimoszewicz: z Polakami trzeba ostro...

> Czimoszenko, kurwaszenko.

No, inteligencją wprost powalasz!

To uwazaj jak bedziesz padal, zebys sobie dupy nie potlukl. Najlepiej padaj
na leb.

Nullification

Data: 2012-06-03 12:30:50
Autor: bully300