Cimoszka wydyma Tuska (sondasz!).

Data: 2009-12-11 08:44:18
Autor: Piotr
Cimoszka wydyma Tuska (sondasz!).
"Zupe³nie inaczej wypada Donald Tusk w pojedynku z W³odzimierzem
Cimoszewiczem. Na premiera g³os odda³oby 38 proc. pytanych, na senatora -
34 proc. Tymczasem jeszcze miesi±c temu Tuska oddziela³o od Cimoszewicza 15
pkt proc."

http://wiadomosci.onet.pl/2093656,11,sondaz_cimoszewicz_coraz_blizej_tuska,item.html

Uff, uda³o mi siê przed Warzywnym wpastwoaæ... :-)
Strategia Cimoszewicza, jak narazie, siê nie¼le sprawdza. Taka kampania,
bez kampanii...
Piotr

Data: 2009-12-11 08:45:43
Autor: zbig
Cimoszka wydyma Tuska (sondasz!).
Kaczora tym bardziej

Data: 2009-12-11 09:09:42
Autor: Piotr
Cimoszka wydyma Tuska (sondasz!).
Dnia Fri, 11 Dec 2009 08:45:43 +0100, zbig napisa³(a):

Kaczora tym bardziej

Oj chyba mniejszy, jednak. Bo:
- nie bedzie preziem Tusk
- Kaczor nie napuszcza³ na Cimoszkê Kostusio-bezpieki, jak to zrobi³ Tusk.
Piotr

Data: 2009-12-11 08:53:03
Autor: =he®sk=
On Fri, 11 Dec 2009 08:44:18 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

[...]

 uklad cimoszewicz prezydentem, tusk premierem to potezny cios  w kaczynskich. byc moze karty sa juz rozdane i dymani sa blizniacy?
  "sondasz" to jakies nowe slowko ktore sobie przyswoiles ? ;o)

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2009-12-11 09:08:07
Autor: Piotr
Cimoszka wydyma Tuska (sondasz!).
Dnia Fri, 11 Dec 2009 08:53:03 +0100, =he®sk= napisaù(a):

uklad cimoszewicz prezydentem, tusk premierem to potezny cios  w kaczynskich. byc moze karty sa juz rozdane i dymani sa blizniacy?
  "sondasz" to jakies nowe slowko ktore sobie przyswoiles ? ;o)

He, he, ty hesku bez Kaczyñskich nie zasypiasz? Cimoszewicz prezydentem, to cios w Tuska, niebywaùy. Ale, ýe róýnica ýadna,
który z nich zostanie preziem, to siæ zgodzæ. Piotr
"Sondasz" to taki dýok sùowny, nie podniecaj siæ, tylko uúmiechnij.

Data: 2009-12-11 09:21:47
Autor: =he®sk=
On Fri, 11 Dec 2009 09:08:07 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
>  "sondasz" to jakies nowe slowko ktore sobie przyswoiles ? ;o)
He, he, ty hesku bez Kaczyñskich nie zasypiasz?

 wg mojego chronometru jest 09:12, o tej porze zwykle nie spie, a ty ?
 cos ostatnio o jaroslawie cicho. bryluje tylko w pelniacej misje
 dziejowa tvp. ostatnio okazalo sie, ze tvp przekrecila kolejne mln.
 na dodatek wszechpolak wsadzil tvp na kombatancka mine.

Cimoszewicz prezydentem, to cios w Tuska, niebywaùy.

 nie sadze. jezeli tusku dogada sie cimoszewiczem ma 2-ga kadencje
 jako premier pewna. lewica zaglosuje na cimoszewicza, dostana kilka
 "strategicznych" stanowisk dla "zasluzonych", popedza w cholere
 "mlodego" napieralskiego i osiada na stolcach by doczekac politycznej
 jakze zasluzonej i naleznej emerytury.
Ale, ýe róýnica ýadna, który z nich zostanie preziem, to siæ zgodzæ.

 gdzie sie w takim razie podzieja blizniacy? wroca do mamusi?

"Sondasz" to taki dýok sùowny, nie podniecaj siæ, tylko uúmiechnij.

 nie przepisuj swoich niezdrowych emocji innym ;o)))

Data: 2009-12-11 09:50:53
Autor: Piotr
Cimoszka wydyma Tuska (sondasz!).
Dnia Fri, 11 Dec 2009 09:21:47 +0100, =he®sk= napisaù(a):

??
Bez sensu, ala za to dynamicznie...
Piotr

Data: 2009-12-11 12:57:06
Autor: *he®sk*
Cimoszka wydyma Tuska (sondasz!).
On Fri, 11 Dec 2009 09:50:53 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Fri, 11 Dec 2009 09:21:47 +0100, =he®sk= napisaů(a):

> [...]
>  "strategicznych" stanowisk dla "zasluzonych", popedza w cholere
>  "mlodego" napieralskiego i osiada na stolcach by doczekac politycznej

 baw sie jednak klockami lego. akurat ty polityki nie rozumiesz...

--

 HeSk

Data: 2009-12-11 11:27:59
Autor: awe
Cimoszka wydyma Tuska (sondasz!).

Uýytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisaù w wiadomoúci news:1rgz3dlvk6orq.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
No co ty myslisz ze to mozliwe. Hesk od rana brandzluje sie zyletka. Zeby sie nie pocial na dobre. Czuje jednak ze to Kaczynski mimo wszystko zostanie ponownie prezydentem. Nie bylo lepszego jak do tej pory, a do tego jeszcze ma przyzwoite pochodzenie. Mieszko, Chrobry...nie jakis tam Mosze
awe

Data: 2009-12-11 10:31:40
Autor: mkarwan
Cimoszka wydyma Tuska (sondasz!).

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:8prv5qo1d155.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Mo¿e co¶ na niego wymy¶l± tak jak poprzednim razem.

Data: 2009-12-11 09:47:02
Autor: Karol
Cimoszka wydyma Tuska (sondasz!).
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Mo¿e co¶ na niego wymy¶l± tak jak poprzednim razem.
 na niego nic nie trzeba wymyslac, wystarczy przejrzec siec. Tyle lat juz w
koncu minelo to i dowodow na ta czerwona szmate sie nazbieralo. Moze cos zapastujesz, na ten temat ? --

Cimoszka wydyma Tuska (sondasz!).