Cinkciarz-kupno walut.

Data: 2012-04-18 21:56:48
Autor: Wiktor
Cinkciarz-kupno walut.
W dniu 2012-04-18 20:28, egonost pisze:
Spłacam kredyt we frankach przez kupno franków w kantorze online.
Wczoraj kupiłem CHF w cinkciarz.pl. Dzisiaj wieczorem jeszcze nie mam
pieniędzy. Czemu to tak długo u nich trwa? Może ma ktoś jakąś teorię na
ten temat? Czy ktoś może podzielić się swoimi doświadczeniami? Może
polecić lepszy kantor? Mam konto w Polbanku, oni tez mają konto w tym
samym banku, a mimo to czeka się dosyć długo.

https://cinkciarz.pl/kantor/czas-realizacji-transakcji

Z Twojego konta w Polbanku do nich CHF może iść 48h-72h.
Z ich konta na Twoje w Polbanku kolejne 48h-72h.

Czyli w sumie max 6 dni. W tym czasie kurs waluty może się znacznie zmienić.
Dlatego osobiście korzystam z internetowykantor.pl.

--
Wiktor

Data: 2012-04-18 22:39:20
Autor: Jacek Midura
Cinkciarz-kupno walut.
Dnia 2012-04-18, o godz. 21:56:48
Wiktor <wiktor79@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Z Twojego konta w Polbanku do nich CHF może iść 48h-72h.
Z ich konta na Twoje w Polbanku kolejne 48h-72h.

Ale przecież przy kupnie franków do kantoru wysyłasz złotówki, a nie
franki.

Czyli w sumie max 6 dni. W tym czasie kurs waluty moĹĽe siÄ™ znacznie
zmienić. Dlatego osobiście korzystam z internetowykantor.pl.

Nic siÄ™ nie zmieni, bo w Cinkciarzu transakcja kupna waluty jest
zawierana (i ustalany jest kurs wymiany) przed wysłaniem złotówek do
kantoru. Dzięki temu też z góry wiadomo, ile ich tam trzeba przelać.
Moim zdaniem duĹĽo sensowniejsze rozwiÄ…zanie niĹĽ to
internetowokantorowe. Ale co kto lubi. --
Jacek Midura

Data: 2012-04-18 22:53:10
Autor: Borys Pogoreło
Cinkciarz-kupno walut.
Dnia Wed, 18 Apr 2012 21:56:48 +0200, Wiktor napisał(a):

Z Twojego konta w Polbanku do nich CHF może i¶ć 48h-72h.
Z ich konta na Twoje w Polbanku kolejne 48h-72h.

Czyli w sumie max 6 dni. W tym czasie kurs waluty może się znacznie zmienić.
Dlatego osobi¶cie korzystam z internetowykantor.pl.

 W Cinkciarzu dokładnie wiesz, ile dostaniesz. Przy tworzeniu transakcji
najpierw odpytujesz o aktualny kurs i masz 15 sekund na akceptację (jak na
fx). I po takim kursie rozlicz± walutę, na wpłatę masz okre¶lony czas.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-04-18 22:55:50
Autor: RobertS
Cinkciarz-kupno walut.
W dniu 2012-04-18 22:53, Borys Pogoreło pisze:
[...]

tak samo jest w domwaluty.pl i inkantor.pl, preferuję ten pierwszy, robię przelew PLN z Multibanku i jeszcze w tym samym dniu mam CHF na koncie w DB

RobertS

Cinkciarz-kupno walut.