Data: 2010-01-19 22:13:28 | |
Autor: Nex@pl | |
Cinquecento 700 - blokada skrzyni | |
Witam,
jest sobie autko takie jak w temacie. Powstał problem, przy wrzuceniu wstecznego blokada załączyła się. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że właściciel klucza ni ma :) Pozostaje tylko flex/wiertarka, czy istnieje bardziej humanitarny sposób? |
|
Data: 2010-01-19 22:22:49 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Cinquecento 700 - blokada skrzyni | |
Nex@pl pisze:
Witam, Jeżeli dźwignia zmiany biegów (bo rozumiem że blokada jest na lewarek) jest rozwiązana tam tak jak w sportingu, to powinno udać się ten cały kosz z dźwignią i blokadą odkręcić i wyjąć od spodu samochodu. Wtedy będziesz miał wszystko na wierzchu i bez problemu powinno się to udać obezwładnić. |
|
Data: 2010-01-19 23:37:25 | |
Autor: Jackare | |
Cinquecento 700 - blokada skrzyni | |
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:hj57ek$cmp$1atlantis.news.neostrada.pl...
Pozostaje tylko flex/wiertarka, czy istnieje bardziej humanitarny sposób? Złodzieje to robili humanitarnie. Termos z ciekłym azotem i młoteczek. Azotem się taką blokadę zamraża i potem puka młoteczkiem i się ona rozpada na kawałki. Trzeba bardzo uważać by się tym świństwem nie poparzyć. -- Jackare |
|
Data: 2010-01-20 09:23:40 | |
Autor: Nex@pl | |
Cinquecento 700 - blokada skrzyni | |
Jackare pisze:
Złodzieje to robili humanitarnie. Termos z ciekłym azotem i młoteczek. Azotem się taką blokadę zamraża i potem puka młoteczkiem i się ona rozpada na kawałki. Trzeba bardzo uważać by się tym świństwem nie poparzyć. To jeszcze jak mi powiesz, skąd mam wziąć ciekły azot... :) Chyba flexem odetniemy po prostu te ucho, które blokuje lewarek... Wiercić nie bardzo, zapewne śruby twarde, więc paczka wierteł by poszła. |
|
Data: 2010-01-20 09:30:10 | |
Autor: krzysiek82 | |
Cinquecento 700 - blokada skrzyni | |
Nex@pl pisze:
Chyba flexem odetniemy po prostu te ucho, które blokuje lewarek... Wiercić nie bardzo, zapewne śruby twarde, więc paczka wierteł by poszła. od spodu odkręcisz, dwie nakrętki i wyjmiesz całą blokadę i po sprawie. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-01-20 14:37:08 | |
Autor: Nex@pl | |
Cinquecento 700 - blokada skrzyni | |
Z braku czasu najlepszy okazał się flex - blokady już nie ma |:)
|
|
Data: 2010-01-20 15:55:58 | |
Autor: szymo | |
Cinquecento 700 - blokada skrzyni | |
Nex@pl pisze:
Z braku czasu najlepszy okazał się flex - blokady już nie ma |:) A przyszłemu nabywcy powiesz że spod biedronki nie mogłeś dojechać :) ? |
|
Data: 2010-01-20 17:00:36 | |
Autor: Nex@pl | |
Cinquecento 700 - blokada skrzyni | |
szymo pisze:
Nex@pl pisze: Jak się ociepli to resztki blokady zdejmie się za pomocą kanału :) Przy -5 trochę ręce się trzęsą. Prawdopodbnie autko zostanie juz do końca, aż trafi na złom. |
|
Data: 2010-01-21 09:21:43 | |
Autor: krzysiek82 | |
Cinquecento 700 - blokada skrzyni | |
Nex@pl pisze:
Prawdopodbnie autko zostanie juz do końca, aż trafi na złom. i to się nazywa przywiązanie do marki, aż do bram szrotu, tak trzymać :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-01-21 10:00:15 | |
Autor: szymo | |
Cinquecento 700 - blokada skrzyni | |
krzysiek82 pisze:
Nex@pl pisze:Ale w sumie się nie dziwię oddać za psie grosze szkoda a tak to chociaż tyłek powozi. |
|
Data: 2010-01-21 15:12:37 | |
Autor: Nex@pl | |
Cinquecento 700 - blokada skrzyni | |
krzysiek82 pisze:
Do marki nie bardzo, prędzej do ekonomii, wychodzi to taniej niż jazda autem z 3l silnikiem :) |
|
Data: 2010-01-21 10:40:52 | |
Autor: Michal Jankowski | |
Cinquecento 700 - blokada skrzyni | |
"Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> writes:
jest sobie autko takie jak w temacie. Powstał problem, przy wrzuceniu Kupiony okazyjnie? 8-) MJ |
|
Data: 2010-01-21 15:12:04 | |
Autor: Nex@pl | |
Cinquecento 700 - blokada skrzyni | |
Michal Jankowski pisze:
"Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> writes: Za grosze praktycznie, wymaga wielu napraw ale, że wszystko proste i małe to można samemu naprawić. |
|