Cinquecento jakie maksymalnie walce mieszczące się w obrysie?

Data: 2010-07-03 11:20:46
Autor: Piotr Kot
Cinquecento jakie maksymalnie walce mieszczące się w obrysie?
Witam

Jaką maksymalną szerokość/mnożnik wysokości założe opone do Cinquecento 900, żeby nie wystawała za obrys samochodu i nie ocierała o nadkole?

Felgi mam  z "SEAT 5.00 Bx13FH 1307-6 14 109" , czy założę na nie oponę o oznaczeniach 155/70?

Gdzie w oznaczeniu "SEAT 5.00 Bx13FH 1307-6 14 109"  jest ET felgi?

Dziękuje za odpowiedzi

Pozdrawiam

Piotr

Data: 2010-07-03 11:35:16
Autor: Grejon
W dniu 2010-07-03 11:20, Piotr Kot pisze:

Felgi mam  z "SEAT 5.00 Bx13FH 1307-6 14 109" , czy założę na nie oponę o
oznaczeniach 155/70?

A jaka średnica wewnętrza opony? :-P

Ale i tak wg mnie opona może być za wąska. 5-calowa felga nadaje się bardziej na opony 175.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-07-03 13:59:49
Autor: Piotr Kot
Cinquecento jakie maksymalnie walce mieszczące się w obrysie?

A jaka średnica wewnętrza opony? :-P

Opona na 13 calowa felge.

Ale i tak wg mnie opona może być za wąska. 5-calowa felga nadaje się bardziej na opony 175.

Skąd wiadomo że 5 calowa?5 cali na której powierzchni?
175 do Cinqocento?Czy ja skrece kierownica, kola z przodu?

Data: 2010-07-03 14:13:30
Autor: Grejon
W dniu 2010-07-03 13:59, Piotr Kot pisze:
A jaka średnica wewnętrza opony? :-P

Opona na 13 calowa felge.

Ale i tak wg mnie opona może być za wąska. 5-calowa felga nadaje się
bardziej na opony 175.

Skąd wiadomo że 5 calowa?

Z opisu, który podałeś.

5 cali na której powierzchni?

5 cali szerokości.

175 do Cinqocento?

Też mi się wydaje że za szerokie do takiego auta :) ale co ci poradzę. Po prostu obawiam się, że 5-calowa felga może być trochę za szeroka dla opony 155.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-07-03 15:30:36
Autor: Jacek
Użytkownik "Grejon" <grejon@interia.pl> napisał w wiadomości news:i0n9hb$lua$1usenet.news.interia.pl...
175 do Cinqocento?

Też mi się wydaje że za szerokie do takiego auta :) ale co ci poradzę. Po prostu obawiam się, że 5-calowa felga może być trochę za szeroka dla opony 155.

165 miałem, bez zadnnych problemów.
Tylko tylne chlapacze zrywałem cofając po dziurach.

Jacek

Data: 2010-07-03 17:21:14
Autor: Tomasz Pyra
Piotr Kot pisze:
Witam

Jaką maksymalną szerokość/mnożnik wysokości założe opone do Cinquecento 900, żeby nie wystawała za obrys samochodu i nie ocierała o nadkole?

175/60R13 wchodzą bez problemu, 175/70R13 już obcierają przy maksymalnym skręcie o moje wsporniki do płyty, ale w seryjnym CC ich nie ma więc jakoś tam na styk powinno się udać.

Felgi mam  z "SEAT 5.00 Bx13FH 1307-6 14 109" , czy założę na nie oponę o oznaczeniach 155/70?

Domyślam się że to jest felga 13" średnicy i 5" szerokości.
Jeżeli tak, to ten wymiar felg to były seryjne alufelgi w SC. Czyli wydaje się prawidłowy .

Pytanie jeszcze co z rozstawem otworów. Bo skoro to Seat, to pewnie 4x100, a w cienkim masz 4x98. Śruby pływające to absolutne minimum (chociaż osobiście nie jestem przekonany do tego rozwiązania).
Bo ja wiem że na "wcisk" to się da tam wepchnąć te 4x100, ale jeżeli użyjesz zwykłych śrub, to to nie będzie pewne połączenie.

Gdzie w oznaczeniu "SEAT 5.00 Bx13FH 1307-6 14 109"  jest ET felgi?

Trudno zgadnąć, zawsze można zmierzyć.

Data: 2010-07-05 09:05:21
Autor: krzysiek82
Tomasz Pyra pisze:
  > Pytanie jeszcze co z rozstawem otworów. Bo skoro to Seat, to pewnie
4x100, a w cienkim masz 4x98.

kiedyś seat to był prawie fiat czyli jak najbardziej 4x98 było :)

--
krzysiek82

Data: 2010-07-03 20:50:53
Autor: Inead
Cinquecento jakie maksymalnie walce mieszczące się w obrysie?

Dziękuje za odpowiedzi

Pozdrawiam

Opona jest torusem a nie walcem

Data: 2010-07-05 09:02:52
Autor: krzysiek82
Cinquecento jakie maksymalnie walce mieszczące się w obrysie?
Piotr Kot pisze:
Ja mam kapcie 175/50r13 felgi et35 dystans 13mm na przodzie i przy skręcaniu nie trze.

--
krzysiek82

Cinquecento jakie maksymalnie walce mieszczące się w obrysie?