Cioraczek

Data: 2009-03-09 06:32:53
Autor: Wrog Ludu Pracujacego
Cioraczek
Znowu mnie "cioraja" po swiecie i jak to okresowo bywa , wyjezdzam na
mniej
wiecej trzy miesiace . Tym razem nie tylko do Ameryki gdzie w sumie
zabawie
krotko . Glownym celem mojej podrozy to kraje poludniowej Ameryki .
Mowiac
obrazowo i w sposob badziej strawny dla artodoksyjnych katolikow i
rydzykowych mohertowych berecikow , ktorym trudno umiejscowic ten
kontynent
, jade tam gdzie w czasie agonii papieza przebywal Glemp i gdzie
Rydzyk
szukal u szmalcownika pieniedzy na utrzymanie  sekciarskiego radia
jakim
niewatpliwie jest RM , tudziez  na zaspokojenie swoich rozbuchanych
ambicji
.. Nie spotkam sie jednak z tym hojnym "biznesmenem " , jakby ktos
pytal .
Potem nalezny mi jak psu buda urlop i tak jakos wyjdzie , ze moze
nawet ze
cztery miesiace nie bedziemy sie "widziec" !! .
Nie placzcie jednak , nie rozpaczajcie . Jak przyjade to w dwojnasob
wezme
sie do roboty i nadrobie powstale , nie z mojej winy zreszta ,
zaleglosci .
Wyjezdzam pojutrze , tak ze choc juz raczej nikomu nie odpisze , to
zdarze
przeczytac co niektorzy napisza !! wiec niekrepujcie sie !! popusccie
wodze
wyobrazni i ......frustracjom , smialo . :) .

bigus

--

 HeSk

Data: 2009-03-09 06:47:03
Autor: Panslavista
Cioraczek
Użytkownik "Wrog Ludu Pracujacego < heRsk >" <_brednie@interia.pl> napisał w
wiadomości news:rea9r4lll7ao4n5p9grahf5lt8vlf47rlf4ax.com...

Potem nalezny mi jak psu buda urlop i tak jakos wyjdzie , ze moze
nawet ze cztery miesiace nie bedziemy sie "widziec" !! .

To jeszcze gdzieś jest azbest do zrywania?!

Cioraczek