Data: 2015-02-03 07:33:42 | |
Autor: J.F. | |
Cios w plecy | |
Zaslyszane w radio: krajowa rada bezpieczenstwa ruchu drogowego przeprowadzila badanie wsrod obywateli. Obywatele czuja sie bezpiecznie na drogach i chca jezdzic szybciej. I to zaledwie po dwoch latach prowadzenie ambitnego programu poprawy bezpieczenstwa planowanego na lata 2013-2020 :-) W ramach ktorego przeprowadzo np kampanie "10 mniej, zwolnij" i "predkosc zabija". J. P.S. http://www.krbrd.gov.pl/files/gallery/fotob-4.jpg Nie rozumiem ... to jest jakies uzasadnienie dla 50 w miastach, czy zadne - 50 czy 80, i tak martwy ? Czy przy 50 kierowca troche wyhamuje i uderzy 30 ... |
|
Data: 2015-02-03 00:39:47 | |
Autor: Jimiasty | |
Cios w plecy | |
W dniu wtorek, 3 lutego 2015 07:33:42 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Nie rozumiem ... to jest jakies uzasadnienie dla 50 w miastach, czy No przeciez na tym obrazku ktory podlinkowales jest napisane: "nie ma wypadku bez udzialu predkosci". Wiec na razie przeforsuja 30km/h a docelowo bedzie to 0, slownie zero. -- Pozdro. Jimiasty |
|
Data: 2015-02-03 09:58:21 | |
Autor: J.F. | |
Cios w plecy | |
Użytkownik "Jimiasty" napisał w wiadomo¶ci grup
W dniu wtorek, 3 lutego 2015 07:33:42 UTC+1 użytkownik J.F. napisał: Nie rozumiem ... to jest jakies uzasadnienie dla 50 w miastach, czy No przeciez na tym obrazku ktory podlinkowales jest napisane: No prawde mowi±c to taki jest logiczny wniosek z wykresu :-) Szczegolnie jak sie da pieszym pierwszenstwo na przejsciach. J. |
|
Data: 2015-02-03 20:21:41 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Cios w plecy | |
On Tue, 3 Feb 2015, J.F. wrote:
Użytkownik "Jimiasty" napisał E, nie - bo o bezpieczeństwie decyduje jeszcze możliwo¶ć dożycia do momentu dojechania do celu ;) Szczegolnie jak sie da pieszym pierwszenstwo na przejsciach. IMO (od zawsze) - wła¶nie nie. Po prostu kierowca będzie wiedział to samo, co wie zbliżaj±c się do skrzyżowania. Dzi¶ jest tak, że sporo kierowców bazuje na tezie "bo tamten musi" (i wcale nie dotyczy to tylko przej¶ć i tylko kolizji z pieszymi), a dopiero po wypadku jest zaskoczony "no jak to". Brak podstawy "bo tamten musi" raczej *zmniejsza* liczbę błędnych wymuszeń. Prawda, powinien być zakaz "utrudniania ruchu" w obrębie przej¶cia, tak jak przy skrzyżowaniu (i dotycz±cy pieszych). pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2015-02-03 08:55:08 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Cios w plecy | |
On Tue, 3 Feb 2015, J.F. wrote:
Zaslyszane w radio: krajowa rada bezpieczenstwa ruchu drogowego To tak dla ¶cisło¶ci - obywatele czy kierowcy (czuj± się bezpiecznie), albo jak kto woli, czy to jest opinia obejmuj±ca pieszych (że chc± jeĽdzić szybciej :P)? P.S. Chyba to drugie. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2015-02-03 10:17:50 | |
Autor: J.F. | |
Cios w plecy | |
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomo¶ci
On Tue, 3 Feb 2015, J.F. wrote: Zaslyszane w radio: krajowa rada bezpieczenstwa ruchu drogowego To tak dla ¶cisło¶ci - obywatele czy kierowcy (czuj± się bezpiecznie), Uslyszalem, ze piesi tez sa zadowoleni, wiec osmielilem sie napisac "obywatele". O, http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,17349058,Polacy_chca_jezdzic_szybciej_i____placic_wyzsze_mandaty.html Domyslam sie, ze rzad szybko zaspokoi obywateli ... i podniesie mandaty :-) J. |
|
Data: 2015-02-03 12:32:48 | |
Autor: Pawel O'Pajak | |
Cios w plecy | |
Powitanko, Zaslyszane w radio: krajowa rada bezpieczenstwa ruchu drogowego Juz w samym tytule popelniasz blad. Zakladasz bowiem, ze dla KRBRD wynik badania jest "ciosem w plecy". Otoz drogi kolego jest dokladnie odwrotnie. To "woda na mlyn" tej instytucji. Z jeszcze wiekszym zapalem wezma sie do roboty, by wychowywac spoleczenstwo. Oni nie kieruja sie glosem wiekszosci (to akurat slusznie), nie kieruja sie tez, rzecz jasna, zdrowym rozsadkiem, oni kieruja sie wlasnym zdaniem. Uwazaja, ze wiedza najlepiej. Posluchaj sobie takiego mojego "ulubienca" - Galasa. Ten gosc uwaza, ze wie najlepiej i jesli fakty nie pasuja do teorii, to tym gorzej dla faktow. Ta rada sklada sie wylacznie z takich ludzi. Nie ma dla nich zadnego znaczenia, ze jadac 50 jedziesz 2 razy dluzej niz jadac 100, ze w zwiazku z tym bedziesz bardziej zmeczony, dluzej przebywasz na drodze i wieksze bedzie prawdopodobienstwo wypadku. Oni nie sa w stanie opanowac samochodu jadacego wiecej niz 50 i sa przekonani, ze nikt nie potrafi. Poza sprawami zwiazanymi ze znikoma wiedza i praktyka czlonkow KRBRD, jest jeszcze sprawa pieniedzy. Kierowcow wydoic najlatwiej, mozna dowolnie podnosic podatki i mandaty, nikt nie pisnie. Eh, gdybysmy mieli taki "dar przekonywania" jak gornicy... Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com |
|
Data: 2015-02-03 12:47:02 | |
Autor: Heraklit | |
Cios w plecy | |
Był sobie taki dzień: 3 luty (wtorek), gdy o godzinie 12:32 *Pawel
O'Pajak* naskrobał(a): Eh, gdybysmy mieli taki "dar przekonywania" jak gornicy...Ale górnicy to też kierowcy. Może ich przekonasz dodania kilku postulatów? -- Pozdrawiam, Post stworzono 2015-02-03 12:43:48 |
|
Data: 2015-02-03 14:23:44 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Cios w plecy | |
Dnia Tue, 03 Feb 2015 12:32:48 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a):
Nie ma dla nich zadnego znaczenia, ze jadac 50 jedziesz 2 razy dluzej niz jadac 100, ze w zwiazku z tym bedziesz bardziej zmeczony, dluzej przebywasz na drodze i wieksze bedzie prawdopodobienstwo wypadku. E=0,5mV^2. Polecam uwadze t± dwójkę :) -- Jacek |
|
Data: 2015-02-03 14:37:38 | |
Autor: yabba | |
Cios w plecy | |
Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:862i2ss1c9ak.d7tyfymtojw9.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 03 Feb 2015 12:32:48 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a): Strach latać samolotem. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2015-02-03 14:37:58 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Cios w plecy | |
Hello yabba,
Tuesday, February 3, 2015, 2:37:38 PM, you wrote: Strach latać samolotem.Nie ma dla nich zadnego znaczenia, ze jadac 50 jedziesz 2 razy dluzejE=0,5mV^2. Polecam uwadze t± dwójkę :) Lataj nisko i powoli! -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2015-02-03 15:38:52 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Cios w plecy | |
Dnia Tue, 3 Feb 2015 14:37:38 +0100, yabba napisał(a):
Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:862i2ss1c9ak.d7tyfymtojw9.dlg40tude.net... Strach się bać :) -- Jacek |
|
Data: 2015-02-03 20:28:53 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Cios w plecy | |
On Tue, 3 Feb 2015, yabba wrote:
Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał Jak dojdzie do czołówki to i owszem. Albo kolizji z pieszym (dla pieszego). Gesto¶ć samolotów NA RAZIE jest na tyle mała, że czołówki można policzyć na palcach, a najtragiczniejsza z nich miała miejsce na styku "powietrze-ziemia" (na pasie startowym). Ergo, najbardziej bać się trzeba JAZDY samolotem :> Ale jak gęsto¶ć machin latajacych zbliży się do gęsto¶ci pojazdów na autostradzie, to pewnie jak piszesz ;) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2015-02-03 16:02:23 | |
Autor: t-1 | |
Cios w plecy | |
W dniu 2015-02-03 o 14:23, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Tue, 03 Feb 2015 12:32:48 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a): Proszę, nie tylko Golas ale i o¶wieceni s± przeciw. |
|
Data: 2015-02-03 19:16:35 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Cios w plecy | |
Dnia Tue, 03 Feb 2015 16:02:23 +0100, t-1 napisał(a):
W dniu 2015-02-03 o 14:23, Jacek Maciejewski pisze: Miło że uważasz mnie za o¶wieconego :) ale gdzie ty tu widzisz sprzeciw?? I przeciw czemu?? :) -- Jacek |
|
Data: 2015-02-03 22:50:13 | |
Autor: Pawel O'Pajak | |
Cios w plecy | |
Powitanko,
E=0,5mV^2. Polecam uwadze t± dwójkę :) No ale co ma z tego niby wynikac? Ze wiecej energii musza wytracic hamulce? So what? Od tego sa. Nie mowimy o jezdzie wyczynowej, tylko o normalnym ruchu. Kazdy, kto ma pare godzin wyjezdzone, wie mniej wiecej gdzie sie zatrzyma przy danej predkosci. Jak nie wie, to sie dowie w miej, lub bardziej brutalny sposob. Nie widze powodow, by na 3 pasmowej drodze przy sprzyjajacych warunkach jechac 50. To, ze paru kapeluszom z jakies rady predkosc powyzej 50 wydaje sie zabojcza, nie znaczy, ze normalny przecietny kierowca jak ja nie jest w stanie opanowac samochodu przy np. 80. A skoro juz o fizyke zahaczamy, to jakos pewniej sie czuje w moim Volvo o m=1600kg, niz w skodzince o m cos kolo 1000kg;-) Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com |
|
Data: 2015-02-03 23:03:20 | |
Autor: Shrek | |
Cios w plecy | |
On 2015-02-03 22:50, Pawel O'Pajak wrote:
Powitanko, Nie demagoguj:P NIe chodzi o to, że kto¶ jad±c 80 nie będzie potrafił ocenic kiedy wcisn±ć hamulec, żeby się zatrzymać przed ¶wiatłami, a o to co się stanie jak jednak w co¶ przypierdoli ( z różnych powodów, aczkolwiek nie z tego co powyyżej;). I tu nie ma co dyskutować - skutki s± proporcjonalne do kwadratu prędko¶ci. Można też sprowadzać sprawę do absurdów, ale nie o to chodzi. Po prostu poruszanie się pojazdami mechanicznymi wi±że się z ryzykiem, a to skutki tego ryzyka niew±tpliwie zależ± od prędko¶ci. Nie ma się co napinać - "nie b±dĽ pan gł±b...";) Shrek. |
|
Data: 2015-02-03 18:08:44 | |
Autor: J.F. | |
Cios w plecy | |
Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał w wiadomo¶ci
Zaslyszane w radio: krajowa rada bezpieczenstwa ruchu drogowego Juz w samym tytule popelniasz blad. Zakladasz bowiem, ze dla KRBRD wynik badania jest "ciosem w plecy". Otoz drogi kolego jest dokladnie odwrotnie. To "woda na mlyn" tej instytucji. Z jeszcze wiekszym zapalem wezma sie do roboty, by wychowywac spoleczenstwo. Oni nie kieruja sie glosem wiekszosci (to akurat slusznie), nie kieruja sie tez, rzecz jasna, zdrowym rozsadkiem, oni kieruja sie wlasnym zdaniem. Ale na dwoje babka wrozyła - ktos moze uznac, ze skoro jest bezpiecznie, to caly program do roku 2020 zostal zrealizowany i można ich zwolnic :-) Ale sami moga tez uznac, ze plany do 2020 zrealizowano i czas na nastepny krok - np 30 na obszarze zabudowanym :-) Ktos może tez uznac, ze obywatele nie zycza sobie dalszego spowalniania. A przypominam ze wybory blisko, bardzo blisko :-) Uwazaja, ze wiedza najlepiej. Posluchaj sobie takiego mojego "ulubienca" - Galasa. Ten gosc uwaza, ze wie najlepiej i jesli fakty nie pasuja do teorii, to tym gorzej dla faktow. Ta rada sklada sie wylacznie z takich ludzi. Nie ma dla nich zadnego znaczenia, ze jadac 50 jedziesz 2 razy dluzej niz jadac 100, ze w zwiazku z tym bedziesz bardziej zmeczony, dluzej przebywasz na drodze i wieksze bedzie prawdopodobienstwo wypadku. Zawsze mozna zamontowac tachograf :-) Poza sprawami zwiazanymi ze znikoma wiedza i praktyka czlonkow KRBRD, jest jeszcze sprawa pieniedzy. Kierowcow wydoic najlatwiej, mozna dowolnie podnosic podatki i mandaty, nikt nie pisnie. Eh, gdybysmy mieli taki "dar przekonywania" jak gornicy... Wybory blisko, ale my d* jestesmy :-) J. |
|
Data: 2015-02-03 23:49:17 | |
Autor: jerzu | |
Cios w plecy | |
On Tue, 3 Feb 2015 18:08:44 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Ale na dwoje babka wrozyła - ktos moze uznac, ze skoro jest bezpiecznie, to caly program do roku 2020 zostal zrealizowany i można ich zwolnic :-) Nikogo nie będą zwalniać. Ba, nawet będą tworzyć nowe stołki. "Międzynarodowi eksperci Banku Światowego ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego są zgodni, że Polska potrzebuje silnej Instytucji Wiodącej do spraw bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD). Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego opublikowała właśnie najważniejsze wstępne zalecenia, które mają poprawić system zarządzania bezpieczeństwem ruchu drogowego w Polsce. Pierwsze rekomendacje dotyczą struktury instytucjonalnej, systemu finansowania oraz edukacji w obszarze bezpieczeństwa ruchu drogowego. MIiR na ich podstawie przygotowuje zmiany konieczne do wzmocnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce. Publikacja „Sprawozdania wstępnego o ustanowieniu Instytucji Wiodącej ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego”, ma otworzyć dyskusję i pomóc zbudować konsensus wokół proponowanych rozwiązań. To pierwszy krok w procesie konsultacji proponowanych rozwiązań, które w perspektywie długoterminowej powinny zapewnić trwałą poprawę systemu zarządzania bezpieczeństwem ruchu drogowego. Doświadczenia międzynarodowe wskazują bowiem, że większa skuteczność zarządzania bezpieczeństwem jest jednym kluczowych warunków poprawy jego stanu w ruchu drogowym. Twórcy raportu zarekomendowali wdrożenie w Polsce systemowych zmian w zakresie organu zarządzającego BRD ze stworzeniem docelowego modelu opartego o kompetentną, niezależną i silną Instytucję Wiodącą do spraw bezpieczeństwa ruchu drogowego. Takie rozwiązanie powinno zapewnić lepszą realizację Narodowego Programu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W opinii Banku Światowego, zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego wymaga interdyscyplinarnego podejścia oraz koordynacji kompetencji wielu instytucji rządowych zajmujących się między innymi: inżynierią, edukacją, nadzorem oraz ratownictwem. Aby umożliwić szybkie rozpoczęcie procesu zmian zaproponowano również rozwiązania pośrednie wskazujące na konieczność podkreślenia wagi bezpieczeństwa drogowego w pracach rządu oraz kompetencyjnego wzmocnienia istniejących struktur Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz jej organu wykonawczego Sekretariatu Krajowej Rady. Prace nad koniecznymi zmianami będą kontynuowane w ramach bieżącej współpracy Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju oraz Banku Światowego. Od września 2014 r. Bank Światowy pracuje nad kompleksowym raportem dotyczącym bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce." -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2015-02-04 00:49:55 | |
Autor: J.F. | |
Cios w plecy | |
Dnia Tue, 03 Feb 2015 23:49:17 +0100, jerzu napisał(a):
On Tue, 3 Feb 2015 18:08:44 +0100, "J.F." Hm ... ale jak to rozumiec - ze KR juz sie poczula Instytucja Wiodaca, czy miedzynarodowi eksperci doszli do wniosku ze sie nie sprawdzila i potrzebujemy nowej, lepszej, silniejszej :-) Pierwsze rekomendacje dotyczÄ… struktury instytucjonalnej, systemu Hm ... brzmi jak wyrok, czy KRBRD zostanie, a obok powola sie IW ? J. |
|
Data: 2015-02-03 18:14:27 | |
Autor: Shrek | |
Cios w plecy | |
On 2015-02-03 12:32, Pawel O'Pajak wrote:
Eh, gdybysmy mieli Ale to już było - równie dobrze możesz założyć partię mężczyzn czy rudych, albo w ogóle ludzi:P Shrek. |
|
Data: 2015-02-03 23:34:53 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Cios w plecy | |
Dnia Tue, 03 Feb 2015 12:32:48 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a):
Powitanko, No taki wła¶nie wydĽwięk płynie z tego: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17349058,Polacy_chca_szybciej_jezdzic_i____placic_wyzsze_mandaty.html Ale tak ogólnie to co¶ mi się te dane nie trzymaj± kupy. Zwłaszcza to zadowolenie ze stanu bezpieczeństwa - o ile pozostałe odpowiedzi trudno jako¶ weryfikować, to jednak obraz przeciętnego użytkownika dróg, który czuje się jak jedyny rozs±dny atakowany zewsz±d przez stada czychaj±cych na jego życie jako¶ nie pasuje mi do twierdzenia że połowa jest zadowolona ze stanu bezpieczeństwa. Chętnie bym zobaczył t± ankietę, jakie dokładnie były pytania i jakie odpowiedzi były dostępne. Bo to mi wygl±da w najlepszym razie na kretywne obrabianie wyników. |
|
Data: 2015-02-03 23:44:03 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Cios w plecy | |
Dnia Tue, 3 Feb 2015 23:34:53 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
Chętnie bym zobaczył tą ankietę, jakie dokładnie były pytania i jakie Mam: http://krbrd.gov.pl/files/file/Badanie-postaw-spoleczenstwa-wzgledem-bezpieczenstwa-ruchu-drogowego-2014.pdf No i od razu inaczej brzmi: Jeżeli chodzi o zagrożenie wypadkami – czy uważa Pan(i), że po polskich drogach podróżuje się bezpiecznie? zdecydowanie tak/ raczej tak/ raczej nie/ zdecydowanie nie 4%/39%/40%/17% czyli nie "prawie połowa", a 4% jest zadowolone z poziomu bezpieczeństwa :) Reszta pytań dość standardowo - obraz szybkiego i bezpiecznego kierowcy, otoczonego stadem baranów, dla których jest jak najbardziej za surowym karaniem :) |
|
Data: 2015-02-04 09:15:03 | |
Autor: Maciek | |
Cios w plecy | |
W dniu 2015-02-03 o 23:44, Tomasz Pyra pisze:
Mam:Bardzo to ładnie opracowane, ale mam takie pytanie retoryczne: po ch* płacić jakiejś łajzie za graficzną prezentację wyników ankiety, jeśli na jednej stronie umieszcza ona śliczne wykresy, na których na górze strony "zawsze" oznacza się na czerwono, "nigdy" na zielono, a na dole odwrotnie??? Chyba, że to takie kreowanie rzeczywistości dla "góry", która tylko ogląda obrazki. -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2015-02-05 18:02:22 | |
Autor: Alf/red/ | |
Cios w plecy | |
On 04/02/15 09:15, Maciek wrote:
po ch* płacić jakiejś łajzie za graficzną prezentację wyników ankiety ....oraz za zwroty "sytuacja uległa poprawie" (pierwsza strona wniosków). Długo się opierała i zawzięcie, aż wreszcie uległa :( Dziękuję również za wartościowe uwagi "Kierowcy to w większości osoby między 25 a 60 rokiem życia". Rozumiem, że ci między 73 a 74 rokiem to mniejszość? Ciekawe! Strona 2. Jedynie 44% badanych deklaruje, że byliby w stanie udzielić pierwszej pomocy. Jedynie?? To dużo! Sprawdźmy więc, jak by wyglądała ta pomoc. Ile uciśnięć? "Takiej [prawidłowej] odpowiedzi udzieliło zaledwie 22% ankietowanych". No pięknie, resztę właśnie wypłoszyliście, że nie potrafią, więc już nie będą deklarować. Ja bym jednak wolał być ratowany z np. 15:2 (stare zalecenia) niż w ogóle... Dalej. "Inne niebezpieczne zachowania pieszych na naszych drogach to [...] chodzenie po ulicy zamiast po chodniku". Ciekawe dlaczego? Czy dlatego, że na chodniku parkują samochody? Czy ot tak, dla adrenaliny lub z lenistwa? "Ponad połowa rowerzystów przyznaje, że nigdy nie nosi kasków rowerowych". Straszne! Śmiertelne! Miałem na rowerze kilka przewrotek. Bez kasku. Miałem uszkodzone: nadgarstek, kolano, podbródek. Co mi by pomógł kask? Widziałem kiedyś małą dziewczynkę na małym rowerku. Na głowie czapka z pomponem, bo to jesień była, na pomponie zatknięty kask. Hura, jestem bezpieczna! "Ponad 1/3 kierowców przyznaje, że podczas jazdy samochodem lub motocyklem rozmawiają przez telefon komórkowy wymagający trzymania w ręku". Dobrzy są! Motocykl, kask - i rozmawia przez telefon trzymany w ręce. Pewnie jeszcze prawej. Sorki że mi się ulało... -- Alf/red/ |
|
Data: 2015-02-05 18:47:59 | |
Autor: Cavallino | |
Cios w plecy | |
Użytkownik "Alf/red/" <fake_1502@ump.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: Dalej. "Inne niebezpieczne zachowania pieszych na naszych Pewnie zwykły kretynizm, w rodzaju rowerzystów jadących jezdnią, wzdłuż i obok nowiutkiej ścieżki rowerowej. |
|
Data: 2015-02-05 23:50:18 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Cios w plecy | |
Dnia Thu, 5 Feb 2015 18:47:59 +0100, Cavallino napisał(a):
Użytkownik "Alf/red/" <fake_1502@ump.waw.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych: Ale pieszych id±cych jezdni± wzdłuż chodnika, to chyba nie widziałem :) |
|
Data: 2015-02-06 00:22:26 | |
Autor: Pawel O'Pajak | |
Cios w plecy | |
Powitanko,
Ale pieszych id±cych jezdni± wzdłuż chodnika, to chyba nie widziałem:) Malo widziales, bardzo czeste zachowanie. Czasem podjezdzam do takich i przez szczekaczke: "A nie wygodniej by bylo po chodniku?". Przerazenie w oczach;-) Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com |
|
Data: 2015-02-06 09:18:47 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Cios w plecy | |
Hello Tomasz,
Thursday, February 5, 2015, 11:50:18 PM, you wrote: Ale pieszych id±cych jezdni± wzdłuż chodnika, to chyba nie widziałem :)Dalej. "Inne niebezpieczne zachowania pieszych na naszychPewnie zwykły kretynizm, w rodzaju rowerzystów jad±cych jezdni±, wzdłuż i Nie widziałe¶ mamu¶ z dziećmi w wózeczkach na mało uczęszczanych ulicach, jak im po chodniku niewygodnie i jad± ulic±? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2015-02-06 19:28:46 | |
Autor: Shrek | |
Cios w plecy | |
On 2015-02-05 18:47, Cavallino wrote:
Pewnie zwykły kretynizm, w rodzaju rowerzystów jadących jezdnią, wzdłuż Zwykle ma to jednak jakieś uzasadnienie;) Shrek. |
|
Data: 2015-02-03 15:49:33 | |
Autor: t-1 | |
Cios w plecy | |
W dniu 2015-02-03 o 07:33, J.F. pisze:
Ciekawe, jak zmniejszenie dopuszczalnej szybko¶ci wpływa na spadek PKB. Opinie obywateli opieraj± się bowiem na naturalnej obserwacji, że jak jeĽdzi się szybciej to więcej się na ogół zarabia. |
|
Data: 2015-02-03 16:08:26 | |
Autor: Liwiusz | |
Cios w plecy | |
W dniu 2015-02-03 o 15:49, t-1 pisze:
W dniu 2015-02-03 o 07:33, J.F. pisze: W normalnym ustroju. U nas nie ma znaczenia, urzędnik poczeka na łapówkę. -- Liwiusz |
|
Data: 2015-02-03 18:03:28 | |
Autor: J.F. | |
Cios w plecy | |
Użytkownik "t-1" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:maqn5j$k4c$1@pippin.nask.net.pl...
P.S. Ciekawe, jak zmniejszenie dopuszczalnej szybko¶ci wpływa na spadek PKB. Dobrze wplywa, im obywatel dluzej jedzie, tym wiecej ludzi musi pracowac i bezrobotnych ubywa :-) J. |
|
Data: 2015-02-03 18:16:16 | |
Autor: Shrek | |
Cios w plecy | |
On 2015-02-03 15:49, t-1 wrote:
Ciekawe, jak zmniejszenie dopuszczalnej szybko¶ci wpływa na spadek PKB. To powinni¶my mieć najwyższy po Niemacach:P Shrek. |