Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Cios w plecy

Cios w plecy

Data: 2015-02-03 00:39:47
Autor: Jimiasty
Cios w plecy
W dniu wtorek, 3 lutego 2015 07:33:42 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Nie rozumiem ... to jest jakies uzasadnienie dla 50 w miastach, czy
zadne - 50 czy 80, i tak martwy ? Czy przy 50 kierowca troche wyhamuje i uderzy 30 ...

No przeciez na tym obrazku ktory podlinkowales jest napisane:
"nie ma wypadku bez udzialu predkosci". Wiec na razie przeforsuja 30km/h
a docelowo bedzie to 0, slownie zero.

--
Pozdro.
Jimiasty

Data: 2015-02-03 09:58:21
Autor: J.F.
Cios w plecy
Użytkownik "Jimiasty"  napisał w wiadomości grup
W dniu wtorek, 3 lutego 2015 07:33:42 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Nie rozumiem ... to jest jakies uzasadnienie dla 50 w miastach, czy
zadne - 50 czy 80, i tak martwy ?
Czy przy 50 kierowca troche wyhamuje i uderzy 30 ...

No przeciez na tym obrazku ktory podlinkowales jest napisane:
"nie ma wypadku bez udzialu predkosci". Wiec na razie przeforsuja 30km/h
a docelowo bedzie to 0, slownie zero.

No prawde mowiąc to taki jest logiczny wniosek z wykresu :-)
Szczegolnie jak sie da pieszym pierwszenstwo na przejsciach.



J.

Data: 2015-02-03 20:21:41
Autor: Gotfryd Smolik news
Cios w plecy
On Tue, 3 Feb 2015, J.F. wrote:

Użytkownik "Jimiasty"  napisał
No przeciez na tym obrazku ktory podlinkowales jest napisane:
"nie ma wypadku bez udzialu predkosci". Wiec na razie przeforsuja 30km/h
a docelowo bedzie to 0, slownie zero.

No prawde mowiąc to taki jest logiczny wniosek z wykresu :-)

  E, nie - bo o bezpieczeństwie decyduje jeszcze możliwość
dożycia do momentu dojechania do celu ;)

Szczegolnie jak sie da pieszym pierwszenstwo na przejsciach.

  IMO (od zawsze) - właśnie nie.
  Po prostu kierowca będzie wiedział to samo, co wie zbliżając
się do skrzyżowania.
  Dziś jest tak, że sporo kierowców bazuje na tezie "bo tamten
musi" (i wcale nie dotyczy to tylko przejść i tylko kolizji
z pieszymi), a dopiero po wypadku jest zaskoczony "no jak
to".
  Brak podstawy "bo tamten musi" raczej *zmniejsza* liczbę
błędnych wymuszeń.
  Prawda, powinien być zakaz "utrudniania ruchu" w obrębie
przejścia, tak jak przy skrzyżowaniu (i dotyczący pieszych).

pzdr, Gotfryd

Cios w plecy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona