|
Data: 2015-02-03 15:49:33 |
Autor: t-1 |
Cios w plecy |
W dniu 2015-02-03 o 07:33, J.F. pisze:
Zaslyszane w radio: krajowa rada bezpieczenstwa ruchu drogowego
przeprowadzila badanie wsrod obywateli.
Obywatele czuja sie bezpiecznie na drogach i chca jezdzic szybciej.
I to zaledwie po dwoch latach prowadzenie ambitnego programu poprawy
bezpieczenstwa planowanego na lata 2013-2020 :-)
W ramach ktorego przeprowadzo np kampanie "10 mniej, zwolnij" i
"predkosc zabija".
J.
P.S.
http://www.krbrd.gov.pl/files/gallery/fotob-4.jpg
Nie rozumiem ... to jest jakies uzasadnienie dla 50 w miastach, czy
zadne - 50 czy 80, i tak martwy ?
Czy przy 50 kierowca troche wyhamuje i uderzy 30 ...
Ciekawe, jak zmniejszenie dopuszczalnej szybkości wpływa na spadek PKB.
Opinie obywateli opierają się bowiem na naturalnej obserwacji, że jak jeździ się szybciej to więcej się na ogół zarabia.
|
|
|
Data: 2015-02-03 16:08:26 |
Autor: Liwiusz |
Cios w plecy |
W dniu 2015-02-03 o 15:49, t-1 pisze:
W dniu 2015-02-03 o 07:33, J.F. pisze:
Zaslyszane w radio: krajowa rada bezpieczenstwa ruchu drogowego
przeprowadzila badanie wsrod obywateli.
Obywatele czuja sie bezpiecznie na drogach i chca jezdzic szybciej.
I to zaledwie po dwoch latach prowadzenie ambitnego programu poprawy
bezpieczenstwa planowanego na lata 2013-2020 :-)
W ramach ktorego przeprowadzo np kampanie "10 mniej, zwolnij" i
"predkosc zabija".
J.
P.S.
http://www.krbrd.gov.pl/files/gallery/fotob-4.jpg
Nie rozumiem ... to jest jakies uzasadnienie dla 50 w miastach, czy
zadne - 50 czy 80, i tak martwy ?
Czy przy 50 kierowca troche wyhamuje i uderzy 30 ...
Ciekawe, jak zmniejszenie dopuszczalnej szybkoĹci wpĹywa na spadek PKB.
Opinie obywateli opierajÄ
siÄ bowiem na naturalnej obserwacji, Ĺźe jak
jeĹşdzi siÄ szybciej to wiÄcej siÄ na ogóŠzarabia.
W normalnym ustroju. U nas nie ma znaczenia, urzÄdnik poczeka na ĹapĂłwkÄ.
--
Liwiusz
|
|
|
Data: 2015-02-03 18:03:28 |
Autor: J.F. |
Cios w plecy |
Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:maqn5j$k4c$1@pippin.nask.net.pl...
P.S.
http://www.krbrd.gov.pl/files/gallery/fotob-4.jpg
Nie rozumiem ... to jest jakies uzasadnienie dla 50 w miastach, czy
zadne - 50 czy 80, i tak martwy ?
Czy przy 50 kierowca troche wyhamuje i uderzy 30 ...
Ciekawe, jak zmniejszenie dopuszczalnej szybkości wpływa na spadek PKB.
Opinie obywateli opierają się bowiem na naturalnej obserwacji, że jak jeździ się szybciej to więcej się na ogół zarabia.
Dobrze wplywa, im obywatel dluzej jedzie, tym wiecej ludzi musi pracowac i bezrobotnych ubywa :-)
J.
|
|
Data: 2015-02-03 18:16:16 |
Autor: Shrek |
Cios w plecy |
On 2015-02-03 15:49, t-1 wrote:
Ciekawe, jak zmniejszenie dopuszczalnej szybkości wpływa na spadek PKB.
Opinie obywateli opierają się bowiem na naturalnej obserwacji, że jak
jeździ się szybciej to więcej się na ogół zarabia.
To powinniśmy mieć najwyższy po Niemacach:P
Shrek.
|