Cipa która nic nie chwyta

Data: 2012-06-04 13:25:39
Autor: mkarwan
Cipa która nic nie chwyta
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fcc64cd$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
poniedziałek, 04 czerwca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/06/2726-cipa-ktora-nic-nie-chwyta.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet jego kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2012-06-04 16:16:21
Autor: mkarwan ty sukinsynu!
Cipa która nic nie chwyta

Udajesz sukinsynu, że nie widzisz jak ta gnida bully300 aka rAzor podsyzwa sie
pod innych? Ślepota nagła cię dopadła? BomBel

Data: 2012-06-04 18:30:46
Autor: BomBel
Cipa która nic nie chwyta
Ty sukinsynu! Przeszadza ci jak ktoś podszywa się pod ta wałbrzyską gnidę ale jak ta gnida podszywa się pod innych to udajesz strusia? Jesteś jego sutenerem podły łajdaku!?

BomBel