Cipki wyzwolone

Data: 2011-10-22 19:28:30
Autor: abc
Cipki wyzwolone
W imieniu mężczyzn, dziękuję Ci, Kazio Szczuko za wyzwolenie cipki.
Zapewniam ,że z niego korzystamy.

Dzięki wyzwoleniu cipki możemy dziś do woli sypiać z "wyzwolonymi"
kobietami, z którymi nie trzeba już się zaręczać i żenić.

Nie musimy im nic obiecywać i nawet zabierać na kolacje.

Nie musimy za nic płacić. Dzięki.

W końcu możemy bez żadnych konsekwencji dawać czadu na dyskotekach i po
wyjściu na miasto. Cipka została wszakże wyzwolona przez inną feministkę
Gretkowską.

I to w jaki sposób!  Wąchanie wyziewów starca, jedzenie mózgu po seksualnym
akcie, seks w najbardziej perwersyjnych pozach.

Słowem- libertyńskie wyzwolenie Julietty z "Historii występku". Szamanka w
transie podnieca. Dziękuję wam, feministki.

Klasyk mawiał, że feministki to agentki mężczyzn. Oglądając MTV czy
przeintelektualizowane  i sfeminizowane "francuskie kino", naśladowane
sztucznie przez jankesów zaczynam wierzyć w to hasło.

Kocham was za to feministki. Szczerze i dogłębnie. Dziękuję!

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/adamski:_dziekuje_wam_feministki_za_wyzwolenie_joni_16327

Data: 2011-10-22 19:32:34
Autor: Ikselka
Cipki wyzwolone
Dnia Sat, 22 Oct 2011 19:28:30 +0200, abc napisał(a):

[...]

:-D
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-22 19:37:51
Autor: Zennon
Cipki wyzwolone

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:23wkpa5m43oy.7jakpgs19vo1$.dlg40tude.net...
[...]

Ależ facet ma obsesje na punkcie damskiej p*.*dy.

Zennon

Data: 2011-10-22 20:17:45
Autor: Grzegorz Z.
Zennon napisał:

Ależ facet ma obsesje na punkcie damskiej p*.*dy.

Zennon

Mimo wszystko największym pojebem(bką?) frondowym(ową?) jest jednak
osławiona "Blondi" i to jej "rzucanie środkami pirotechnicznymi".

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-22 19:42:48
Autor: oyster
Cipki wyzwolone
Użytkownik - abc napisał:

To jest dobre: "Żałuję, że niewypałem okazały się wasze parytety na listach do Sejmu. Po waszym lobbingu partie obsadziły paniami prawie 44 proc. wszystkich miejsc. W nowym Sejmie zajmą jednak niespełna 23 proc. ław poselskich. Kobiety wolą głosować na panów. Ja tego żałuję. Również wołałbym u Rymanowskiego oglądać 3 muchy i 2 aniołki. Niestety mam Niesioła, Palikota, Kalisza, Pawlaka i Hofmana."

Wychodzi, ze debilne feministki strzeliły sobie gola w... bo na skutek ich akcji wychodzi na to, że jedynym co kobiety mają do zaoferowania społeczeństwu nie jest inteligencja, pracowitość, dokładnosc, dobra samoorganizacja, a... cipka!
No czyż trzeba lepszego dowodu na feministyczny debilizm?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-22 20:15:39
Autor: Grzegorz Z.
Jak to lefebrysta Frondę wybiórczo przytaczał.
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/jezus_kocha_takze_nergala,_dode_i_palikota_16329/

Data: 2011-10-22 20:28:57
Autor: oyster
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/jezus_kocha_takze_nergala,_dode_i_palikota_16329/

Dlaczego zmieniasz tytuły nieswoich wątków?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-22 20:31:46
Autor: Grzegorz Z.
oyster napisał:

Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/jezus_kocha_takze_nergala,_dode_i_palikota_16329/

Dlaczego zmieniasz tytuły nieswoich wątków?

Bo lefebrysta i tak ma za nic netykietę.

Data: 2011-10-22 20:34:43
Autor: oyster
oyster napisał:

Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/jezus_kocha_takze_nergala,_dode_i_palikota_16329/

Dlaczego zmieniasz tytuły nieswoich wątków?

Bo lefebrysta i tak ma za nic netykietę.

Jest mniej szkodliwy dla tej grupy niż obśmierdluch Kawecki, którego tak lubisz uniżenie lizać po dupie, czy te dwa przygłupy z cepeliowskimi ciupagami.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-22 20:37:30
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Cóż to za knajacki język wprost spod budki z piwem?

Data: 2011-10-22 20:17:16
Autor: Marek Czaplicki
Cipki wyzwolone
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 22 październik 2011 19:28:

W imieniu mężczyzn, dziękuję Ci, Kazio Szczuko za wyzwolenie cipki.
Zapewniam ,że z niego korzystamy.

Niektórym kobiety kojarzą się z jednym, ale to mi się wydaje ich problem. Mi kobieta w domu kojarzy się z: ciepłem, porządkiem i sprowadzaniem spraw do właściwego wymiaru.

Data: 2011-10-22 20:25:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Cipki wyzwolone
Marek Czaplicki wrote:

[...]

Chemmm...!?

- imputent jeześ, cyco...?

Mietam Maryny zwilgotnymi sparkami i cycorami wielgachnymi siem kojażom...

Data: 2011-10-22 20:38:11
Autor: Marek Czaplicki
Cipki wyzwolone
Polok_Prawdziwy pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 22 październik 2011 20:25:

Marek Czaplicki wrote:

[...]

Pisałem, że z jednym. Wiesz że różnica między kobietą i mężczyzną jest min taka: kobieta idzie do łóżka z mężczyzną po to żeby z nim pogadać, a mężczyzna rozmawia z kobietą po to żeby z nią iść do łózka. :-)

Data: 2011-10-22 20:53:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Cipki wyzwolone

Marek Czaplicki wrote:

[...]

Dlotego napocontku tkom dogurnej dziurki, cobymi Maryna zadużo niemarudziła... ;)

Data: 2011-10-22 21:22:25
Autor: Marek Czaplicki
Cipki wyzwolone
Polok_Prawdziwy pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 22 październik 2011 20:53:

Dlotego napocontku tkom dogurnej dziurki, cobymi Maryna zadużo
niemarudziła... ;)

Nie spodziewałem się takiego tematu od abc ale o sprawach d-m można zawsze pogadać. :D

Data: 2011-10-22 21:33:49
Autor: Ikselka
Cipki wyzwolone
Dnia Sat, 22 Oct 2011 20:17:16 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Kazia Szczuka to nie kobieta.

Data: 2011-10-22 20:59:11
Autor: MH
Cipki wyzwolone
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Kazia Szczuka to nie kobieta.

===============

Hehehe , i ty o cipach beblos  !!!  Lemsbijkom jeześ jakomś cyco ??  Ponoć
wielgie cycory mos ?!  MH --

Data: 2011-10-22 20:59:37
Autor: MH
Cipki wyzwolone

Data: 2011-10-22 21:36:40
Autor: Marek Czaplicki
Cipki wyzwolone
Ikselka pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 22 październik 2011 21:33:

[...]

Nie wiem. Nie sprawdzałem. Ja tam mam swoją kobietę, którą kocham i inne to tylko spotykam, albo jak wymieniona przez Ciebie, widzę w tv.

Data: 2011-10-22 21:59:00
Autor: Ikselka
Cipki wyzwolone
Dnia Sat, 22 Oct 2011 21:36:40 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

I to mi się podoba. :-)

Data: 2011-10-22 22:56:29
Autor: jadrys
Cipki wyzwolone

Nie wiem. Nie sprawdzałem. Ja tam mam swoją kobietę, którą kocham i inne to
tylko spotykam, albo jak wymieniona przez Ciebie, widzę w tv.

Jest w ogóle coś takiego możliwe? - Swoja kobieta?

Data: 2011-10-23 06:33:29
Autor: Antenka
Cipki wyzwolone
On 22 Paź, 22:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Nie wiem. Nie sprawdzałem. Ja tam mam swoją kobietę, którą kocham i inne to
> tylko spotykam, albo jak wymieniona przez Ciebie, widzę w tv.

Jest w ogóle coś takiego możliwe? - Swoja kobieta? <

Jest! Po ślubie lub kontrakcie - jak zwał tak zwał,  staje się jego
własnością... : - /  Musiałabym to doprecyzować, ale się
powstrzymam ;-)

Antenka

Data: 2011-10-23 19:12:00
Autor: Ikselka
Cipki wyzwolone
Dnia Sun, 23 Oct 2011 06:33:29 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Jest! Po ślubie lub kontrakcie - jak zwał tak zwał,  staje się jego
własnością...

Oddawać się komuś to nie znaczy stawać się niewolnikiem.
Nie ma tu mowy o własności - ślub to WZAJEMNE oddanie siebie drugiemu
człowiekowi w akcie dobrej woli, nie niewolnictwo.

Musiałabym to doprecyzować, ale się
powstrzymam ;-)

I chyba dobrze :-)
--
XL doprecyzowując z doświadczenia

Data: 2011-10-23 12:55:51
Autor: Antenka
Cipki wyzwolone
On 23 Paź, 19:12, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Nie ma tu mowy o własności - ślub to WZAJEMNE oddanie siebie drugiemu
człowiekowi w akcie dobrej woli, nie niewolnictwo.

I chyba dobrze :-)

Data: 2011-10-24 12:31:08
Autor: abc
Cipki wyzwolone
Polecem wskazówki dla dobrej żony:
http://j-walk.com/other/goodwife/index.htm

Data: 2011-10-23 12:26:38
Autor: Marek Czaplicki
Cipki wyzwolone
jadrys pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 22 październik 2011 22:56:

Nie wiem. Nie sprawdzałem. Ja tam mam swoją kobietę, którą kocham i inne to
tylko spotykam, albo jak wymieniona przez Ciebie, widzę w tv.
Jest w ogóle coś takiego możliwe? - Swoja kobieta?

Ona jest moja, a ja jestem jej. Należymy do siebie. :-)

Data: 2011-10-23 19:02:21
Autor: Ikselka
Cipki wyzwolone
Dnia Sun, 23 Oct 2011 12:26:38 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Ludzie niezwyczajni miłości takich rzeczy nie rozumieją :-)

Data: 2011-10-22 20:23:25
Autor: Polok_Prawdziwy
Cipki wyzwolone
abc wrote:

W imieniu mężczyzn, dziękuję Ci, Kazio Szczuko za wyzwolenie cipki.
Zapewniam ,że z niego korzystamy.

ABECADŁO...!!!!

Pseca wniebowstompinia toty ino z FRATRAMI praktykujes....!!!

- cociem CIPKI łobchodzom...!?

Nochebaże stronom biernom jeześ i swoje kakałko zacipkem uważos...

- tego niewim, bośmi niegodoł, ajo siem niepytołem, bo niełobchodzi mieto jaksem wtej zokrystji dobze robicie...

Cipki wyzwolone