Cipki wyzwolone

Data: 2011-10-22 20:17:16
Autor: Marek Czaplicki
Cipki wyzwolone
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 22 październik 2011 19:28:

W imieniu mężczyzn, dziękuję Ci, Kazio Szczuko za wyzwolenie cipki.
Zapewniam ,że z niego korzystamy.

Niektórym kobiety kojarzą się z jednym, ale to mi się wydaje ich problem. Mi kobieta w domu kojarzy się z: ciepłem, porządkiem i sprowadzaniem spraw do właściwego wymiaru.

Data: 2011-10-22 20:25:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Cipki wyzwolone
Marek Czaplicki wrote:

[...]

Chemmm...!?

- imputent jeześ, cyco...?

Mietam Maryny zwilgotnymi sparkami i cycorami wielgachnymi siem kojażom...

Data: 2011-10-22 20:38:11
Autor: Marek Czaplicki
Cipki wyzwolone
Polok_Prawdziwy pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 22 październik 2011 20:25:

Marek Czaplicki wrote:

[...]

Pisałem, że z jednym. Wiesz że różnica między kobietą i mężczyzną jest min taka: kobieta idzie do łóżka z mężczyzną po to żeby z nim pogadać, a mężczyzna rozmawia z kobietą po to żeby z nią iść do łózka. :-)

Data: 2011-10-22 20:53:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Cipki wyzwolone

Marek Czaplicki wrote:

[...]

Dlotego napocontku tkom dogurnej dziurki, cobymi Maryna zadużo niemarudziła... ;)

Data: 2011-10-22 21:22:25
Autor: Marek Czaplicki
Cipki wyzwolone
Polok_Prawdziwy pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 22 październik 2011 20:53:

Dlotego napocontku tkom dogurnej dziurki, cobymi Maryna zadużo
niemarudziła... ;)

Nie spodziewałem się takiego tematu od abc ale o sprawach d-m można zawsze pogadać. :D

Data: 2011-10-22 21:33:49
Autor: Ikselka
Cipki wyzwolone
Dnia Sat, 22 Oct 2011 20:17:16 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Kazia Szczuka to nie kobieta.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-22 20:59:11
Autor: MH
Cipki wyzwolone
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Kazia Szczuka to nie kobieta.

===============

Hehehe , i ty o cipach beblos  !!!  Lemsbijkom jeześ jakomś cyco ??  Ponoć
wielgie cycory mos ?!  MH --

Data: 2011-10-22 20:59:37
Autor: MH
Cipki wyzwolone

Data: 2011-10-22 21:36:40
Autor: Marek Czaplicki
Cipki wyzwolone
Ikselka pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 22 październik 2011 21:33:

[...]

Nie wiem. Nie sprawdzałem. Ja tam mam swoją kobietę, którą kocham i inne to tylko spotykam, albo jak wymieniona przez Ciebie, widzę w tv.

Data: 2011-10-22 21:59:00
Autor: Ikselka
Cipki wyzwolone
Dnia Sat, 22 Oct 2011 21:36:40 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

I to mi się podoba. :-)

Data: 2011-10-22 22:56:29
Autor: jadrys
Cipki wyzwolone

Nie wiem. Nie sprawdzałem. Ja tam mam swoją kobietę, którą kocham i inne to
tylko spotykam, albo jak wymieniona przez Ciebie, widzę w tv.

Jest w ogóle coś takiego możliwe? - Swoja kobieta?

Data: 2011-10-23 06:33:29
Autor: Antenka
Cipki wyzwolone
On 22 Paź, 22:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Nie wiem. Nie sprawdzałem. Ja tam mam swoją kobietę, którą kocham i inne to
> tylko spotykam, albo jak wymieniona przez Ciebie, widzę w tv.

Jest w ogóle coś takiego możliwe? - Swoja kobieta? <

Jest! Po ślubie lub kontrakcie - jak zwał tak zwał,  staje się jego
własnością... : - /  Musiałabym to doprecyzować, ale się
powstrzymam ;-)

Antenka

Data: 2011-10-23 19:12:00
Autor: Ikselka
Cipki wyzwolone
Dnia Sun, 23 Oct 2011 06:33:29 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Jest! Po ślubie lub kontrakcie - jak zwał tak zwał,  staje się jego
własnością...

Oddawać się komuś to nie znaczy stawać się niewolnikiem.
Nie ma tu mowy o własności - ślub to WZAJEMNE oddanie siebie drugiemu
człowiekowi w akcie dobrej woli, nie niewolnictwo.

Musiałabym to doprecyzować, ale się
powstrzymam ;-)

I chyba dobrze :-)
--
XL doprecyzowując z doświadczenia

Data: 2011-10-23 12:55:51
Autor: Antenka
Cipki wyzwolone
On 23 Paź, 19:12, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Nie ma tu mowy o własności - ślub to WZAJEMNE oddanie siebie drugiemu
człowiekowi w akcie dobrej woli, nie niewolnictwo.

I chyba dobrze :-)
--
XL doprecyzowując z doświadczenia

:-D

Antenka

Data: 2011-10-24 12:31:08
Autor: abc
Cipki wyzwolone
Polecem wskazówki dla dobrej żony:
http://j-walk.com/other/goodwife/index.htm

Data: 2011-10-23 12:26:38
Autor: Marek Czaplicki
Cipki wyzwolone
jadrys pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 22 październik 2011 22:56:

Nie wiem. Nie sprawdzałem. Ja tam mam swoją kobietę, którą kocham i inne to
tylko spotykam, albo jak wymieniona przez Ciebie, widzę w tv.
Jest w ogóle coś takiego możliwe? - Swoja kobieta?

Ona jest moja, a ja jestem jej. Należymy do siebie. :-)

Data: 2011-10-23 19:02:21
Autor: Ikselka
Cipki wyzwolone
Dnia Sun, 23 Oct 2011 12:26:38 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Ludzie niezwyczajni miłości takich rzeczy nie rozumieją :-)