Cirrus jestes kretynem.

Data: 2009-05-14 18:17:28
Autor: matador
Cirrus jestes kretynem.
To tak w "ramach kampanii wyborczej".
I nie tylko.

matador.

Data: 2009-05-14 18:20:18
Autor: awe
Cirrus jestes kretynem.

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:guhgak$1rj$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cirrus jestes kretynem.
To tak w "ramach kampanii wyborczej".
I nie tylko.

matador.
-- --
napisalbys cos oryginalnego, i tak wszyscy wiedza ze to idiota
awe

Data: 2009-05-14 18:22:09
Autor: raff
Cirrus jestes kretynem.
[...]

Wiecej. On jest kretynem.

R.

Data: 2009-05-14 18:25:56
Autor: Piotr
Cirrus jestes kretynem.
Dnia Thu, 14 May 2009 18:22:09 +0200, raff napisał(a):

Wiecej. On jest kretynem.

Proszę się nie nabijać z niepełnosprawnego, bo wam dopierdolą z
paragrafu o języku nienawiści i się posracie.
Piotr

Data: 2009-05-14 18:24:27
Autor: matador
Cirrus jestes kretynem.
awe pisze:

napisalbys cos oryginalnego, i tak wszyscy wiedza ze to idiota

No dobra. Napiszę :

Cirrus, Tzwach, Kwacki i jeszccze raz Pietrzykowski i coś tak ze 39 razy ta cała banda to najbardziej inteligentni dyskutantci na tej grupie.
I tak 22 razy...
A - ha - jeszcze o Bolku zapomniałem - Olejniczakowi na myśl o nim pyta się JERZY.

matador.

Data: 2009-05-14 18:28:14
Autor: Piotr
Cirrus jestes kretynem.
Dnia Thu, 14 May 2009 18:24:27 +0200, matador napisał(a):

[...]

Pominąłeś wałkuna, niejednemu niemcowi na jego wspomnienie się Jerzy.
Piotr

Data: 2009-05-14 18:29:59
Autor: matador
Cirrus jestes kretynem.
Piotr pisze:
[...]

No właśnie, jeszcze jest paru chętnych do ELYTY.

Śmiechu KUPA.

matador.

Data: 2009-05-14 19:39:47
Autor: naprany jak kruk!
Cirrus jestes kretynem.
Thu, 14 May 2009 18:29:59 +0200, w <guhh23$2ne$2@atlantis.news.neostrada.pl>,
matador <matador@neostrada.pl> napisał(-a):

No właśnie, jeszcze jest paru chętnych do ELYTY.
Śmiechu KUPA.

wy ćwoczki grupowe to dopiero elyta. elyta piss-du hehehe
zlazcie do podziemia na swietle dziennym nic nie zwojujecie

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-14 15:14:28
Autor: mrdevilyn
Cirrus jestes kretynem.
On 14 Maj, 19:39, naprany jak kruk! <piotrekstelm...@prokonto.pl>
wrote:

zlazcie do podziemia na swietle dziennym nic nie zwojujecie

Grzegorek, nie mówiono wam że chlanie denaturatu powoduje uszkodzenie
nerwu wzrokowego?  I to nieodwracalne, grzegorek, więc juz pewnie
zawsze będziecie mieli taki oglad rzeczywistości jakbyście w
podziemiach siedzieli....
J-23

Data: 2009-05-15 10:55:44
Autor: naprany jak kruk!
Cirrus jestes kretynem.
Thu, 14 May 2009 15:14:28 -0700 (PDT), w
<57242ee3-37b6-415c-9dce-ef1e1a5bb741@b1g2000vbc.googlegroups.com>,
mrdevilyn@gmail.com napisał(-a):

> zlazcie do podziemia na swietle dziennym nic nie zwojujecie

Grzegorek, nie mówiono wam że chlanie denaturatu

tobie sie wszystko kojarzy z ela kruk i jazda na meleksach
nie sadzisz innych podlug siebie hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-14 19:49:38
Autor: matador
Cirrus jestes kretynem.
naprany jak kruk! pisze:

zlazcie do podziemia

Frasyniuka mam zapytać jak to zrobić, czy Morawieckiego?
Którego wolisz?

matador.

Data: 2009-05-15 05:12:04
Autor: cirrus
Cirrus jestes kretynem.
Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:qplo05d3o3csnkalot7fn82s8lnelm63dr4ax.com...
[...]

Jedyna dla nich szansa i to marna w cenzurze.

--
stevep

Data: 2009-05-15 07:14:18
Autor: Piotr
Cirrus jestes kretynem.
Dnia Fri, 15 May 2009 05:12:04 +0200, cirrus napisał(a):

Jedyna dla nich szansa i to marna w cenzurze.

Jezeli chodzi o takich paściarskich ssynów, jak ty i warzywny, to
moderacja powinna być obowiązkowa.
Rozumicie cyrkus,  o b o w i ą z k o w a!
Piotr

Data: 2009-05-15 10:56:35
Autor: naprany jak kruk!
Cirrus jestes kretynem.
Fri, 15 May 2009 07:14:18 +0200, w <nxjthsk3awt4$.dlg@masz.facet.luzik>, Piotr
<pnat@wp.pl> napisał(-a):

Jezeli chodzi o takich paściarskich ssynów, jak ty i warzywny, to
moderacja powinna być obowiązkowa.
Rozumicie cyrkus,  o b o w i ą z k o w a!

za to kartofli powinno sie puszczac bez zadnej cenzury hehe
ubeckie pomioty :-)

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-15 11:47:14
Autor: Piotr
Cirrus jestes kretynem.
Dnia Fri, 15 May 2009 10:56:35 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

za to kartofli powinno sie puszczac bez zadnej cenzury hehe
ubeckie pomioty :-)

Coś tam wybełkotał, tony-osiołku? Gdy jesz, to siedź cicho.
Jak nie jesz, to też.
Piotr

Data: 2009-05-15 11:57:46
Autor: naprany jak kruk!
Cirrus jestes kretynem.
Fri, 15 May 2009 11:47:14 +0200, w <b7kmldsdfb19.dlg@masz.facet.luzik>, Piotr
<pnat@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
> ubeckie pomioty :-)

Coś tam wybełkotał, tony-osiołku? Gdy jesz, to siedź cicho.

klopoty z czytaniem tez masz ? ze z mysleniem to wiadomo
czyzby stan klapouszka pogarszal sie ?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-15 15:48:18
Autor: cirrus
Cirrus jestes kretynem.
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):
[...]

Powinna być z eliminacją kretynów jak pietrek.

--
stevep

Cirrus jestes kretynem.