Ci¶nienie rozsadziło chłodnicę ?

Data: 2012-02-05 22:44:07
Autor: Ukaniu
Ci¶nienie rozsadziło chłodnicę ?

Użytkownik "D.Radecki" <megiddo666@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jgmi2m$6mt$1inews.gazeta.pl...
trzymałem samochód na mrozie -25 stopni C, ale codziennie odpalałem silnik tak na 20 minut aby pochodził na wolnych obrotach i aby akumulator nie zdechł.
Po trzech dniach ( w dzień -15, w nocy -25) wyruszyłem w niedalek± trasę około 30 km.

Odpalanie w mróz samochodu dla samej idei to katowanie silnika. Lepiej podładować akumulator i odpalić raz wtedy kiedy potrzeba,
Mógł przymarzn±ć zaworek nadmiarowy w korku chłodnicy i ci¶nienie nie miało uj¶cia. Być może masz lekki przedmuch spod głowicy i w zimie się zwiększył + zaworek się zakleszczył na mrozie....

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Ci¶nienie rozsadziło chłodnicę ?