Data: 2011-01-30 22:05:46 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Cisnienie sprezania | |
W dniu 2011-01-30 21:19, news-gazeta pisze:
Witam. Przy takiej różnicy, to chyba tylko braku pierścieni tłokowych. Jesteś pewien że to było zero, a nie np. 2bary? |
|
Data: 2011-01-30 22:09:24 | |
Autor: sth | |
Cisnienie sprezania | |
Przy takiej różnicy, to chyba tylko braku pierścieni tłokowych. o tym samym pomyslalem. przeciez niemozliwoscia jest zeby bez oleju bylo zero a z olejem komprecha 2x wieksza niz nominal. no chyba ze zalal mazutem czy smołą. jezeli mial 2 bary to pewno uszczelke wydmuchalo. |
|
Data: 2011-01-30 22:24:53 | |
Autor: news-gazeta | |
Cisnienie sprezania | |
sth pisze:
Przy takiej różnicy, to chyba tylko braku pierścieni tłokowych. Podczas krecenia rozrusznikiem manometr podbijal wskazowke jakby do 3 bar i momentalnie spadał z powrotem do zera. Najpierw myslalem ze wypalony albo zawieszony zawor - ale zbiła mnie z tropu ta próba z olejem. Faktycznie momentalnie podbił do 20 barów. Powinienem jeszcze raz zrobić próbe? Bardzo ważny element - zdecydowałem się na sprawdzenie ciśnienia sprężania bo samochód jest słaby oraz znika płyn chłodniczy w powolnym tempie. Nie ma żadnej mazi w zbiorniczku ani nic w oleju. Pozdrawiam - Darek. |
|
Data: 2011-01-30 22:47:25 | |
Autor: sth | |
Cisnienie sprezania | |
Podczas krecenia rozrusznikiem manometr podbijal wskazowke jakby do 3 bar i momentalnie spadał z powrotem do zera. uszkodzony zaworek w manometrze. nie moze spadac po podbiciu. jezeli znika ci plyn to juz jestem pewien ze uszczelka poszla. |
|
Data: 2011-01-30 23:43:24 | |
Autor: Olo | |
Cisnienie sprezania | |
On 2011-01-30 22:47, sth wrote:
Podczas krecenia rozrusznikiem manometr podbijal wskazowke jakby do 3 niekoniecznie ja miałem bardzo małą nieszczelność w chłodnicy - płyn uciekał tylko pod ciśnieniem (maksymalnie rozgrzany) i od razu się ulatniał w postaci pary... |
|
Data: 2011-01-30 23:50:19 | |
Autor: sth | |
Cisnienie sprezania | |
niekoniecznie a jaki to ma zwiazek z tematem ? |
|
Data: 2011-01-31 00:26:12 | |
Autor: Olo | |
Cisnienie sprezania | |
On 2011-01-30 23:50, sth wrote:
a jaki to ma zwiazek z tematem ? "jezeli znika ci plyn to juz jestem pewien ze uszczelka poszla. " ogarniasz? |
|
Data: 2011-01-31 10:01:48 | |
Autor: sth | |
Cisnienie sprezania | |
"jezeli znika ci plyn to juz jestem pewien ze uszczelka poszla. " ty nie ogarniasz tematu |
|
Data: 2011-01-31 00:40:03 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Cisnienie sprezania | |
W dniu 2011-01-30 22:24, news-gazeta pisze:
sth pisze: Czyli tak naprawdę nie wiadomo jakie masz tam ciśnienie, ale wiadomo że mniejsze niż w innych. Gdyby zawór zwrotny na manometrze trzymał jak należy, to pewnie nadmuchałoby więcej. Możesz spróbować nabić na manometrze 5bar kompresorem (albo innym cylindrem) i wtedy "dopompować" w tym czwartym cylindrze - zobaczysz wtedy czy jest powyżej tych 5 bar. Możesz też po prostu psiknąć WD-40 w zaworek zwrotny manometru - może zacznie być czulszy. Najpierw myslalem ze A ile tego oleju dałeś? I jaką pojemność i stopień sprężania ma silnik? Bo jak to "troszkę" oleju to np. 20ml, a cylinder ma np. 30ml objętość komory spalania, to sama objętość oleju podbije ciśnienie kompresji trzykrotnie. |