Cisnienie sprezania

Data: 2011-01-31 09:08:49
Autor: Robert_J
Cisnienie sprezania
Czego się spodziewać po zdjęciu głowicy?

Tak jak powiedział Tomasz, błędnego pomiaru. Zanim zdejmiesz głowicę proponuję powtórzyć pomiary. Pracujący tłok nawet bez pieścieni wytwarza ciśninie >0...

Data: 2011-01-31 16:01:06
Autor: krzysiek82
Cisnienie sprezania
W dniu 2011-01-31 09:08, Robert_J pisze:
Czego się spodziewać po zdjęciu głowicy?

Tak jak powiedział Tomasz, błędnego pomiaru. Zanim zdejmiesz głowicę
proponuję powtórzyć pomiary. Pracujący tłok nawet bez pieścieni wytwarza
ciśninie >0...

pytanie w temacie mam, jak sprawdzić kompresje w silniku z elektroniczną przepustnicą (bez linki) należy zdjąć przepustnicę na czas pomiaru?

--
krzysiek82

Data: 2011-01-31 16:07:03
Autor: MarcinJM
Cisnienie sprezania
W dniu 2011-01-31 16:01, krzysiek82 pisze:
[...]

Przeciez podczas krecenia powinna normalnie sie otwierac.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-01-31 16:05:43
Autor: krzysiek82
Cisnienie sprezania
W dniu 2011-01-31 16:07, MarcinJM pisze:
Przeciez podczas krecenia powinna normalnie sie otwierac.

ale się nie otwiera, u mnie w z18xe otwiera się momentalnie po tym jak silnik się uruchomi, jak się nie uruchomi jest zamknięta.

--
krzysiek82

Data: 2011-01-31 17:05:31
Autor: Robert_J
Cisnienie sprezania
ale się nie otwiera, u mnie w z18xe otwiera się momentalnie po tym jak silnik się uruchomi, jak się nie uruchomi jest zamknięta.

Może odkręcić kolektor?

Data: 2011-01-31 17:53:31
Autor: sth
Cisnienie sprezania

Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ii6mke$46n$1news.onet.pl...
ale się nie otwiera, u mnie w z18xe otwiera się momentalnie po tym jak silnik się uruchomi, jak się nie uruchomi jest zamknięta.

Może odkręcić kolektor?

a moze lepiej elektrycznie zasymulowac uruchomienie silnika? skad przepustnica wie ze silnik chodzi?

Data: 2011-02-01 11:41:36
Autor: krzysiek82
Cisnienie sprezania
W dniu 2011-01-31 17:53, sth pisze:
  > a moze lepiej elektrycznie zasymulowac uruchomienie silnika? skad
przepustnica wie ze silnik chodzi?

Tylko jak to zrobić?

--
krzysiek82

Data: 2011-01-31 22:45:13
Autor: Tomasz Pyra
Cisnienie sprezania
[...]

A nie otwiera się jak kręcisz rozrusznikiem z wciśniętym gazem?
Zawsze możesz odkręcić od niej silniczek i otworzyć ją ręcznie.

Cisnienie sprezania