Ci¶nienie w ogumieniu

Data: 2010-03-23 00:13:16
Autor: Krzysztof Magosa
Ci¶nienie w ogumieniu
Witam.

Czy kto¶ z szanownych grupowiczów orientuje się jakie powinno być ci¶nienie w oponkach w focusie 1.8 tdci (sedan) ?
Pytałem w różnych miejscach i dostaje sprzeczne dane, naklejki na wlewie   paliwa brak.

Pozdrawiam.

Data: 2010-03-23 07:35:19
Autor: Katanka
Ci¶nienie w ogumieniu
Krzysztof Magosa wrote:
[...]

Na wlewie tez mam brak, ale na słupku od strony kierowcy powinna byc plakietka. W moim fordziku tam własnie jest, a na wlewie jest tylko "Tankuj najlepiej na BP" ;)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-23 10:08:16
Autor: Uncle Pete
Ci¶nienie w ogumieniu
Czy kto¶ z szanownych grupowiczów orientuje się jakie powinno być ci¶nienie w oponkach w focusie 1.8 tdci (sedan) ?

Pytałem w różnych miejscach i dostaje sprzeczne dane, naklejki na wlewie  paliwa brak.

¦ci±gnij sobie instrukcję obsługi ze strony Forda.

Piotr

Data: 2010-03-23 19:23:08
Autor: Bydlę
Ci¶nienie w ogumieniu
Krzysztof Magosa wrote:
Witam.

Czy kto¶ z szanownych grupowiczów orientuje się jakie powinno być ci¶nienie w oponkach w focusie 1.8 tdci (sedan) ?

Gógle mowi±, że to zależy od wielu rzeczy.

<http://www.thetyrepressuremonitor.com/tyrepressures_ford.html>

--
Bydlę

Ci¶nienie w ogumieniu