Cisnienie w oponach a wrazliwosc na przebicie.

Data: 2015-12-18 09:51:15
Autor: bans
Cisnienie w oponach a wrazliwosc na przebicie.
W dniu 2015-12-16 o 22:32, 2late pisze:

szosowka, opony 700x23C, lubie nabijac powietrza na maksa 140PSI.

No to czemu dałeś linka do opony 700x25 z maksymalnym ciśnieniem 80psi?
Jeśli to faktycznie jest ten Gatorskin 25mm i walisz do tego 140psi to ja się raczej dziwię, że ci jeszcze nie eksplodowała :)))

--
bans

Data: 2015-12-18 08:59:25
Autor: 2late
On 18/12/2015 08:51, bans wrote:
[...]

OK, link jest pierwszy z brzegu. Typ sie zgadza i cena. Opona nie eksplodowala. Pisalem ze przebilem  ja zwyczajnie, wlasciwie detke zmienilem bo opona jest w porzadku.

Data: 2015-12-18 11:02:11
Autor: bans
W dniu 2015-12-18 o 09:59, 2late pisze:

OK, link jest pierwszy z brzegu. Typ sie zgadza i cena. Opona nie
eksplodowala. Pisalem ze przebilem  ja zwyczajnie, wlasciwie detke
zmienilem bo opona jest w porzadku.

Nie wiem czy to ma wpływ akurat w twoim przypadku, ale ja nigdy nie nabijam większego ciśnienia niż jest dozwolone przez producenta. A różnica między 140psi a 80psi jest kolosalna, przecież to jest nabicie 9,5 barów zamiast dozwolonych 5,5 bara! (inna sprawa, że te 80psi z linka wydaje mi się podejrzanie niską wartością jak na oponę 25mm, ile tam masz dokładnie na oponie napisane?)

--
bans

Data: 2015-12-19 10:37:15
Autor: 2late
On 18/12/2015 10:02, bans wrote:
[...]

Na oponie jest 140PSI.

Data: 2015-12-19 21:22:36
Autor: TheGhost
Cisnienie w oponach a wrazliwosc na przebicie.
Tak, czy owak Kolega Artur ma rację. Nie nabija się raczej opony na maxa (szczególnie teraz w zimie). Poza tym zważ też nie tylko co pisze na oponie, ale również na to, co pisze na dętce (i w sumie co to za dętka) ;-)

Pozdrawiam, M.

Na oponie jest 140PSI.

Pozdrawiam
-- 2late™ Outspace Communication Inc.® 1999*2015©

Data: 2015-12-21 07:41:01
Autor: bans
Cisnienie w oponach a wrazliwosc na przebicie.
W dniu 2015-12-19 o 21:22, TheGhost pisze:

Tak, czy owak Kolega Artur ma racjÄ™. Nie nabija siÄ™ raczej opony na maxa
(szczególnie teraz w zimie).

Wcale tak nie napisałem. Tak wąskie opony (szosówka) zawsze nabijam na maksa - a "maks" to maksymalne ciśnienie dozwolone przez producenta.

--
bans

Cisnienie w oponach a wrazliwosc na przebicie.