Cisnienie w ukladzie hamulcowym

Data: 2010-07-29 10:30:41
Autor: to
Cisnienie w ukladzie hamulcowym
Pawel \"O'Pajak\" wrote:

Na roznych forach czytalem, ze ludzie
wymieniaja na miedziane. Rurki miedziane mozna kupic bez problemu w
zwojach i w odcinkach (sztywniejsze), koncowki - narazie nie
namierzylem, ale pewnie tez da sie kupic, zaciskarke gdzies widzialem.

To jest g艂upi pomys艂 raczej, jak Ci co艣 nie wyjdzie i w co艣 walniesz to potem sam b臋dziesz za szkod臋 p艂aci艂. W og贸le co to za eksperymenty na hamulcach? Przewody do cifa to raczej nie maj膮tek.

A ludzie r贸偶ne rzeczy robi膮, ja bym si臋 przesadnie opiniami "z for" nie kierowa艂. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-29 13:35:03
Autor: bratPit[pr]
[...]

to nie jest g艂upi pomys艂 tylko procedura serwisowa, sztywnych przewod贸w (stalowych) nie kupisz p贸藕niej na aftermarket nawet w ASO, katalog przewiduje rur臋 miedzian膮 z metra, ko艅c贸wki i zaciskanie na wymiar w aucie - tak przynajmniej jest to w Oplu,

brat

Cisnienie w ukladzie hamulcowym