Cisza

Data: 2010-12-24 13:26:33
Autor: boukun
Cisza
Po moim ostatnim poście, zapadła u mnie w już 15-minutowa cisza w eterze. Znamienne, serwery są chwilowo zablokowane....

boukun

Data: 2010-12-24 13:53:16
Autor: pluton
Cisza
Po moim ostatnim poście, zapadła u mnie w już 15-minutowa cisza w eterze.
Znamienne, serwery są chwilowo zablokowane....

boukun

Caly swiat jest gleboko ... poruszony Twoim ostatnim postem
i powoli dopiero dochodzi do siebie.

Nullification

Data: 2010-12-24 14:38:24
Autor: rAzor
Cisza
Darz bór! Użytkownik... he he - pluton raczył napisać:

:-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-24 20:28:32
Autor: boukun
Cisza

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:if258h$c3n$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Jak widać, następny ukazał się pół godziny później...

boukun

Data: 2010-12-24 16:25:25
Autor: MH
Cisza
Po moim ostatnim poście, zapadła u mnie w już 15-minutowa cisza w eterze. Znamienne, serwery są chwilowo zablokowane....

boukun

http://www.youtube.com/watch?v=7as6OPZ-_rA&feature=related

Przy okazji , Zdrowych i Spokojnych !!!

MH