Cisza i plakietka

Data: 2011-10-08 11:24:07
Autor: Psot
Cisza i plakietka
Czy mogę w lokalu wyborczym przebywać wiele godzin z plakietką na klapie "Ruch Poparcia Palikota" ? Bo PIS [trudno mi uwierzyć i proszę o potwierdzenie] wystawił swoją grupę rekalmowania partii w lokalu wyborczym.Poprzez plakietki na klapach z napisem PIS.

Psot

Data: 2011-10-08 11:38:06
Autor: Robert Tomasik
Cisza i plakietka
Użytkownik "Psot" <psot@TNIJno.pl> napisał w wiadomości news:j6p4rc$nbl$1news.dialog.net.pl...
[...]

Skąd ta informacja i na ile jest pewna? Na jakim obszarze ma ta grupa działać?

Data: 2011-10-08 11:59:21
Autor: spp
Cisza i plakietka
W dniu 2011-10-08 11:38, Robert Tomasik pisze:

[...]

Są to mężowie zaufania powołani i zgłoszeni przez PiS. Działają jak najbardziej legalnie - PKW uznała, że mężowie zaufania mogą nosić plakietki z nazwą ugrupowania jakie reprezentują Powyższe dotyczy _wszystkich_ mężów zaufania wszystkich ugrupowań ale już nie trolli jak Twój przedpiśca.

--
spp

Data: 2011-10-08 10:11:25
Autor: to
Cisza i plakietka
begin spp
[...]

Menrzuw czego?

Data: 2011-10-08 12:51:31
Autor: Smok Eustachy
Cisza i plakietka
On 08.10.2011 11:59, spp wrote:
/.../
[...]

Cisza wyborcza działa na co niektórych destrukcyjnie

Data: 2011-10-08 16:05:37
Autor: Psot
Cisza i plakietka

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6p5t6$a6g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pod płaszczykiem "mąż zaufania" mogą eksponować nazwę parti w lokalu wyborczym , czyli PIS ! To przeczy mojemu pojęciu prawa i prawa wyborczego !Jeśli jest jakiś "mąż zaufania" to jaki jest powód aby reklamował PIS poprzez wizualny symbol na klapie? Po wtóre : Nie rozumiem co oznacza "mąż zaufania" ..Dla mnie to nie będzie mąz zaufania tylko być może goguś który dostanie instrukcje jak fałszuje się wyniki wyborów i nie wiadomo jak tę instrukcję "łamania prawa" potraktuje. Czy do pilnowania [aby łamania prawa nie było], czy jako wytyczne dla jedynej słusznej reklamowanej na plakietce...Za komuny komisarze pilnowali wszystkiego...Wyborów też ...Ale nie mieli reklam komunistycznych na klapach..

Moje wypowiedzi trącą zakłóceniem ciszy wyborczej. Ale nie ! Ja tylko się wypowiadam o PIS które ma prawo w ciszy wyborczej istnieć !.

Psot

Data: 2011-10-08 17:10:54
Autor: Bydlę
Cisza i plakietka
On 2011-10-08 14:05:37 +0000, "Psot" <psot@TNIJno.pl> said:

Pod płaszczykiem "mąż zaufania" mogą eksponować nazwę parti w lokalu wyborczym , czyli PIS !

Co więcej - jeśli będą to kobiety, to mogą w ten sposób eksponować płeć i sugerować głosowanie zgodnie z parytetem!

To przeczy mojemu pojęciu prawa

Uff...

 i prawa wyborczego !

Gdzie jest ten zapis o znaczku?

nie rozumiem co oznacza "mąż zaufania"

<http://pl.wikipedia.org/wiki/Mąż_zaufania>

Moje wypowiedzi trącą zakłóceniem ciszy wyborczej.

Nie, zakłócasz spokój, ale zupełnie inny.
I jest to niekaralne, choć często leczone.

--
Bydlę

Data: 2011-10-08 17:22:29
Autor: Psot
Cisza i plakietka

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:j6pp5v$3hv$1inews.gazeta.pl...
On 2011-10-08 14:05:37 +0000, "Psot" <psot@TNIJno.pl> said:

[...]

Cycki się ma i nie da rady jej wyrzucić na śmietnik,nazwę parti w lokalu wyborczym sie eksponiuje, reklamuje, lub straszy..Dla mnie to jest straszenie. Faszyści straszyli i eksponowali wszędzie swoje symbole, teraz PIS pozorując pilnowanie [a kto ich będzie pilnował jeśli dostali dokładne instrukcje jak się fałszuje wybory!?!] straszą wyborców i reklamują swoje ugrupowanie biorące udział w wyborach! Ten sposób już poznałem z dyktatorskich zapędów "jedynych słusznych ugrupowań"

Nie zgadzam się z istnieniem symboli partyjnych w loakalach wyborczych ! Nie zgadzam się , aby "męzowie zaufania" mieli znaczek partyjny na klapie w lokalu wyborczym !
Lokale wyborcze są bezpartyjne i wolne od agitacji! Każde pokazanie się z napisem PIS traktuję jako zamach na moją wolność ..nawet jeśli mnie za to zamkną będę tak głosił do upadłego...

Psot

Data: 2011-10-08 09:09:59
Autor: goldi
Cisza i plakietka
On 8 Paź, 17:22, "Psot" <p...@TNIJno.pl> wrote:
Użytkownik "Bydlę" <pan.by...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:j6pp5v$3hv$1inews.gazeta.pl...

> [...]

ugrupowanie biorące udział w wyborach! Ten sposób już poznałem z
dyktatorskich zapędów "jedynych słusznych ugrupowań"

Poza tymi ludźmi są też członkowie komisji oraz mężowie zaufania
innych partii. Jeśli wzajemnie patrzą sobie na ręce, to nic nie
sfałszują.

[...]

W jaki sposób znaczek na klapie cudzego garnituru ogranicza Twoją
wolność ? Przecież ten znaczek nie ma magicznej mocy i nie może
sprawić, że zagłosujesz na PiS wbrew swej woli.

Data: 2011-10-08 20:31:20
Autor: PlaMa
Cisza i plakietka
W dniu 2011-10-08 18:09, goldi pisze:

W jaki sposób znaczek na klapie cudzego garnituru ogranicza Twoją
wolność ? Przecież ten znaczek nie ma magicznej mocy i nie może
sprawić, że zagłosujesz na PiS wbrew swej woli.

to po co zabraniać rozwieszania plakatów w lokalach wyborczych? Ta sama śpiewka.

Data: 2011-10-08 21:00:20
Autor: SDD
Cisza i plakietka

Użytkownik "PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> napisał w wiadomości news:j6q4u6$jfh$2inews.gazeta.pl...

to po co zabraniać rozwieszania plakatów w lokalach wyborczych? Ta sama śpiewka.

To jeszcze nic.

Wyoobraz sobie ... az sie boje o tym pisac ..., ze te cwaniaki nazwy partii wydrukowali nawet na.... kartach do glosowania.

To jest dopiero skandal i lamanie prawa w bialy dzien.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-10-08 21:05:53
Autor: Bydlę
Cisza i plakietka
On 2011-10-08 19:00:20 +0000, "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> said:

Wyoobraz sobie ... az sie boje o tym pisac ..., ze te cwaniaki nazwy partii wydrukowali nawet na.... kartach do glosowania.

Ja to do gazety opiszę!
(kto wie, może nawet - nomen omen - Wyborczej!)

;-)

--
Bydlę

Data: 2011-10-10 12:14:40
Autor:
Cisza i plakietka

Wyoobraz sobie ... az sie boje o tym pisac ..., ze te cwaniaki nazwy partii
wydrukowali nawet na.... kartach do glosowania.

W którym miejscu? Na kartach, jakie ja otrzymałem, były nazwy komitetów wyborczych. Fakt, bardzo podobne do nazw partii, ale to nie były nazwy partii.

Data: 2011-10-08 22:47:07
Autor: goldi
Cisza i plakietka
On 8 Paź, 20:31, PlaMa <mariush.pUSUNM...@wp.pl> wrote:
W dniu 2011-10-08 18:09, goldi pisze:

> W jaki spos b znaczek na klapie cudzego garnituru ogranicza Twoj
> wolno ? Przecie ten znaczek nie ma magicznej mocy i nie mo e
> sprawi , e zag osujesz na PiS wbrew swej woli.

to po co zabrania rozwieszania plakat w w lokalach wyborczych? Ta sama
piewka.

Plakaty są formą agitacji. podczas gdy znaczek nie. Nikt raczej nie
zagłosuje na daną partię bo zobaczył jej znaczek, ale hasła na
plakatach już spełniają funkcję perswazyjną. Czy nazw partii na
kartach do głosowania też byś zabronił ?

Data: 2011-10-08 21:04:35
Autor: Bydlę
Cisza i plakietka
On 2011-10-08 15:22:29 +0000, "Psot" <psot@TNIJno.pl> said:

Cycki się ma i nie da rady jej wyrzucić na śmietnik

Kogo chcesz wyrzucać na śmietnik? Ludzi?

,nazwę parti w lokalu wyborczym sie eksponiuje, reklamuje, lub straszy..Dla mnie to jest straszenie.

Straszenie jest chyba karalne, ale z innego paragrafu...

Nie zgadzam się z istnieniem symboli partyjnych w loakalach wyborczych

Właśnie są wybory = oodajesz głos na kandytata, który to zmieni, on zostaje wybrany, zmienia to i wszyscy są zadowoleni.

--
Bydlę

Cisza i plakietka