Citek i zmiany...negatywne - opłata za kartę debetow± 5zł

Data: 2011-08-10 16:02:20
Autor: Iksinski
Citek i zmiany...negatywne - opłata za kartę debetow± 5zł

Użytkownik "koala" <koala_pd@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:j1ttvt$7j8$1usenet.news.interia.pl...

Citek "zlikwidował" opłaty za konto CitiDirect a w zamian wprowadził opłatę za kartę debetow± 5zł...

Z której można się zwolnić dokonuj±c t± kart± transakcji bezgotówkowych na co najmniej 100zł w miesi±cu, ale uwaga, transakcje wykonane bez fizycznego użycia karty się nie licz±!

Zastanawiam sie po kiego... zmieniałem typ konta na nowe CitiDirect gdzie znoszono opłaty jak wpłynie min 1500 miesiecznie  ;-(
za kwotę 20zł  ;-(

No cóż, czuję podobne rozczarowanie, ale można się było tego spodziewać.

Data: 2011-08-10 21:56:57
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Citek i zmiany...negatywne - opłata za kartę debetową 5zł
On 11-08-10 16:02, Iksinski wrote:
Citek "zlikwidował" opłaty za konto CitiDirect a w zamian wprowadził
opłatę za kartę debetową 5zł...

Z której można się zwolnić dokonując tą kartą transakcji bezgotówkowych
na co najmniej 100zł w miesiącu, ale uwaga, transakcje wykonane bez
fizycznego uĹĽycia karty siÄ™ nie liczÄ…!

no ja mam to stare directowe konto, wiec zwolnienia nie ma :(

--
http://macierzynski.blip.pl/

Citek i zmiany...negatywne - opłata za kartę debetow± 5zł