Citek podwyższył mi limit...

Data: 2009-12-23 11:00:40
Autor: szczurwa
Citek podwyższył mi limit...
Z astronomicznej kwoty 6000,00 do jeszcze większej 9000,00. Nie
omieszkał się zawiadomic o tym radosnym fakcie odrębnym pismem...Tym
samym mój CitiLOTGold przestał byc kartą o najniższym limicie w
posiadanej przeze mnie talii..;-) Coś drgnęło ?

Na dodatek dorzucił promo: wydasz w grudniu 3600,00 - dostaniesz
podwójne mile od kwot powyżej tej sumy...Coorwa, to już prawie, panie,
Ameryka..!

Data: 2009-12-23 13:51:11
Autor: plusz
Citek podwyższył mi limit...
On 23 Gru, 20:00, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
[...]

a nie starałeś się o kartę w innym banku?
z mojego doświadczenia wynika, że po próbie otrzymania karty w innym
banku też limit mi podwyższyli - jak zajrzysz do raportu BIK to oni
dość często zapytania monitorujące wysyłają więc teoretycznie taki
związek przyczynowo-skutkowy jest możliwy

--
plusz
www.kalkulatorlokat.pl

Data: 2009-12-23 13:55:45
Autor: szczurwa
Citek podwyższył mi limit...
On 23 Gru, 22:51, plusz <pluszpica...@googlemail.com> wrote:

a nie starałeś się o kartę w innym banku?

Starałem się i dostałem dwie, na łączny limit 40.000,00. Ale znając
citka, to raczej by mi limit obniżył z tego własnie powodu, a nie go w
tak dramatycznym stylu zwiększał..;-)

Data: 2009-12-23 23:13:09
Autor: perszing
Citek podwyższył mi limit...
W dniu 2009-12-23 22:55, szczurwa pisze:

Starałem się i dostałem dwie, na łączny limit 40.000,00. Ale znając
citka, to raczej by mi limit obniżył z tego własnie powodu, a nie go w
tak dramatycznym stylu zwiększał..;-)

Moze im zero zginelo :)

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-12-23 21:27:18
Autor: RobertS
Citek podwyższył mi limit...

[...]

0 50%...to ładnie musiałeś sie zasłużyć, taka radość pod choinkę że ho ho

RobertS

ps
mnie też podwyższyli limit chociaż kk Citi służy mi tylko do przelewów

Data: 2009-12-23 22:20:35
Autor: Filip
Citek podwyższył mi limit...
szczurwa pisze:
[...]

To nie fair ;-) Ja muszę wydać 70% limitu karty, żeby kwalifikować się do podwójnych mil :( (A limit kredytowy mam wyższy, niż Twój po podniesieniu. Nie piszę tego, by się chwalić, tylko "wyżalić" na niesprawiedliwe ustanawianie progu premiowego)

Data: 2009-12-23 14:01:33
Autor: szczurwa
Citek podwyższył mi limit...
On 23 Gru, 22:20, Filip <filip6...@NSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

Może to prezent za wyczerpywanie limitu niemal miesiac w miesiąc ? Też
spodziewałem się wyższego progu, bowiem mnie jako fanatyka mil do
uzywania tej cholernej karty raczej zachęcac nie trzeba. W odniesieniu
do starego limitu ustawili mi poprzeczkę na 60%, zatem niewiele niżej
niż Tobie..;-)

2,50 za milę to już standard amerykański. Niorąc pod uwagę naszą siłę
nabywczą, byłoby miło, gdyby utrzymali go na stałe. No ale pomarzyć
wolno...

Citek podwyższył mi limit...