Citek ponownie

Data: 2012-09-13 23:23:41
Autor: Waldek
Citek ponownie
Ponownie w gruperze kupon za friko na Word Master Card Citka
100-wa dla tych co nie posiadaja KK w Citku od 1.01.2012
http://gruper.pl/repository/files/Regulamin_WMC_100_zl_premii_11_9_12.pdf

Pozdrawiam

Data: 2012-09-13 23:48:38
Autor: Przemek
Citek ponownie

Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:k2tisu$bdp$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dodatkowo rok bez oplat za kartę co czyni ofertę ciekawą.

Data: 2012-09-15 08:52:10
Autor: darnok
Citek ponownie
On 2012-09-13 23:48, Przemek wrote:
[...]

Ja bralem jak byla pierwsza edycja i dawalo 200zl do MC World.
Oplaty nie bylo przez 3 miechy, a jak zadzwonilem pod koniec tego okresu i powiedzialem ze rezygnuje to zniesli mi ja na rok i dali do 50zl money back (10%) za zakupy - niektorzy pisali ze do 100zl mozna wytargowac ;-)
Wiec kryzys widac... juz nie takie super wisnie...

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2012-09-17 02:58:09
Autor: ls
Citek ponownie
W dniu sobota, 15 września 2012 08:52:06 UTC+2 użytkownik darnok napisał:
On 2012-09-13 23:48, Przemek wrote:

> [...]

Wiec kryzys widac... juz nie takie super wisnie...

Wcale nie do 100 - mi dali 200zl MB, a przy drugiej probie rezygnacji - na zawsze za darmo ;)
Lubie Citi :)

--
pozdr.
ls