Citek sobie żarty robi

Data: 2018-03-24 08:25:04
Autor: Dawid Rutkowski
Citek sobie żarty robi
Citek tak ma już po roku szaleją z limitami - ale i z sumami na oświadczeniu.
Ale jak chcesz zaokrąglić to zadzwoń, wtedy już sumy do oświadczania są adekwatne do kwoty podniesienia limitu.
Ja po roku miałem propozycję podniesienia z 15k na 55k, ale musiałbym oświadczyć, że zarabiam dwa razy więcej niż przed rokiem, a utrzymuję się za 800zł ;> Ale telefonicznie udało się podnieść do 20k bez kłamania.
Oni w ogóle są dziwni z limitami - mój poznałem dopiero z wpisu na umowie, 10k. Ale za tydzień, jeszcze karty nie miałem, dzwonią i mówią, że mogę 15,5k - jakby nie mogli od razu. Kazałem 15k, zrobili 15,5k - a po reklamacji obniżyli na 15k. List o podwyższeniu był ze złotą rybką, a o obniżeniu bez obrazków ;P
Aha, jak masz min. 15k i dobry staż, to wymienią bezpłatnie na platynę, wystarczy poprosić w ST.
Choć z drugiej strony platyna niewiele daje, tylko concierge i pełną ochronę przed fraudem - dla "gorszych" kart klient odpowiada w citku do 100zl - ale to i tak będzie już chyba wszędzie jak wejdze PSD2 - ale może jednak tylko ze 150 do 50 EUR odpowiedzialność klienta obniżą, więc może być warto.
Bo concierge to żadna frajda.

Data: 2018-03-24 08:29:45
Autor: Dawid Rutkowski
Citek sobie żarty robi
Aha, nie dopisałem, po co wymieniałem - bo gold za bardzo się w oczy rzucał, a silver ma limit tylko do 10k.
Oraz oczywiście warto wymieniać tylko karty z gwarancją bezpłatności - ale może się to udać też dla simplicity.
Jak podniesiesz limit i/lub wymienisz kartę to się na rok odczepią ;>

Citek sobie żarty robi