Citi 10% Cashback

Data: 2012-11-14 03:06:33
Autor: assembea
Citi 10% Cashback

https://www.online.citibank.pl/formularz/konkurs/cashback/

Najciekawszy może być chyba zwrot... za taksówki. Mnie to akurat nie interesuje, bo do pracy udaję się rowerem, ale może inni grupowicze będą zainteresowani. O ile jest jeszcze jakiś grupowicz, który ma konto w Citi. ;-)

Data: 2012-11-14 03:24:43
Autor: luc
Citi 10% Cashback
W dniu środa, 14 listopada 2012 12:06:34 UTC+1 użytkownik assembea napisał:
[...]

Dzięki. Konta nie mam, ale KK jest. Zawsze te kilka pln od UPC wpadnie...

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-14 12:14:26
Autor: Andrzej Kubiak
Citi 10% Cashback
Dnia Wed, 14 Nov 2012 03:06:33 -0800 (PST), assembea napisał(a):

[...]

Karty też się łapią - dodatkowe również, i dostają zwrot niezależnie od
karty głównej.

AK

Data: 2012-11-14 13:00:47
Autor: lolekanabolek
Citi 10% Cashback
W dniu 2012-11-14 12:06, assembea pisze:

[...]

ciekawe czy płatność kk tą ich fotokasą jest bez prowizji, tak jak przy płatności rachunków??

Marcin

Data: 2012-11-14 15:27:17
Autor: Waldek
Citi 10% Cashback

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:50a387ed$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Za duzo z tym pitolenia za 20 zl  ;)

Pozdro

Data: 2012-11-14 15:47:48
Autor: TrzyLinie
Citi 10% Cashback
W dniu 2012-11-14 15:27, Waldek napisał(a):

[...]

Łącznie <100 zł, jednorazowo <20 zł.

Data: 2012-11-14 06:51:17
Autor: luc
Citi 10% Cashback
W dniu środa, 14 listopada 2012 15:47:48 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:

>>> https://www.online.citibank.pl/formularz/konkurs/cashback/

> Za duzo z tym pitolenia za 20 zl  ;)

Łącznie <100 zł, jednorazowo <20 zł.

Dupa, moje faktury z UPC nie mają kodu 2D. Infolinia zdziwiona, jak się zapytałem o fotokasę. A niby od roku to mają w ofercie:

http://serwisprasowy.upc.pl/index.php?article=389

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-14 19:55:44
Autor: Otrov
Citi 10% Cashback

ciekawe czy płatność kk tą ich fotokasą jest bez prowizji, tak jak przy płatności rachunków??

Infolinia City potwierdziła, że bez prowizji. Po opłaceniu Orange widać w blokadach jako "transakcja bezgotówkowa".

Dupa, moje faktury z UPC nie mają kodu 2D. Infolinia zdziwiona, jak się zapytałem o fotokasę. A niby od roku to mają w ofercie:

http://serwisprasowy.upc.pl/index.php?article=389

Moje też nie. Wysłałem pytanie do UPC, ciekawe co odpiszą :-)
Może akcja Citka zmotywuje ich do zastanowienia się nad tematem?

o.

Data: 2012-11-15 00:15:15
Autor: luc
Citi 10% Cashback
W dniu środa, 14 listopada 2012 19:57:17 UTC+1 użytkownik Otrov napisał:
> [...]

Infolinia City potwierdzi�a, �e bez prowizji. Po op�aceniu Orange wida� w blokadach jako "transakcja bezgot�wkowa".

> Dupa, moje faktury z UPC nie maj� kodu 2D. Infolinia zdziwiona, jak si� zapyta�em o fotokas�. A niby od roku to maj� w ofercie:

> http://serwisprasowy.upc.pl/index.php?article=389

Moje te� nie. Wys�a�em pytanie do UPC, ciekawe co odpisz� :-)

Mo�e akcja Citka zmotywuje ich do zastanowienia si� nad tematem?

Dałem reklamację. Ich postawa (zwalanie winy na Citi, próba wciśnięcia kitu, żeby użyć kodu, który jest przy nazwisku) wskazuje, że łatwo nie będzie...

PS. Sorry, ale google groups kaszani pliterki.

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-14 19:14:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Citi 10% Cashback

"Waldek" k809o4$i4a$1@node2.news.atman.pl

Za duzo z tym pitolenia za 20 zl  ;)

Strasznie wybredny jesteś.
[inna sprawa, że ja nawet nie sprawdzę, o co tu chodzi...]

Postscriptum: Tak przy okazji, realnie rzecz ujmując, Twoje górne półki
              są obecnie całkiem nisko -- Edimax 150 mb/s za niecałe 5 dych. :)

Data: 2012-11-15 14:29:59
Autor: TrzyLinie
Citi 10% Cashback
W dniu 2012-11-14 13:00, lolekanabolek napisał(a):
[...]

Paragraf 7, punkt 22 regulaminu kk w Citi:

"...lub dokonywana jest z wykorzystaniem funkcjonalności FotoKasa, przedmiotowa
Transakcja podlega spłacie i naliczeniu opłat, prowizji oraz odsetek na zasadach
takich jak Transakcja bezgotówkowa..."

Promocja ograniczona także do 10 tysięcy pierwszych transakcji tego rodzaju,
ciekawe czy to dużo czy mało i kiedy te 10 tys. się wyczerpie...

--
TrzyLinie

Data: 2012-11-18 20:22:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Citi 10% Cashback

"lolekanabolek" 50a387ed$0$26695$65785112@news.neostrada.pl

ciekawe czy płatność kk tą ich fotokasą jest bez prowizji, tak jak przy płatności rachunków??

I jest bez prowizji, czy jest z prowizją?

Ot tak, po prostu strzelam fotkę i wskazuję rachunek
KK jako źródłowy i mam 10%? (z zastrzeżeniem takim,
że zwrot tylko do 20 plnów) Zatrzymałem się na
zatwierdzeniu -- rzeczywiście bez trudu, spokojnie,
bez ślęczenia z numerami ewidencyjnymi, numerami
faktur itd... Ale czy za free z rachunku KK?

I czy tylko z kodów QR, czy z barkodów (paskowych) także?

I przez jaki czas ta promocja ma trwać?

Data: 2012-11-14 19:10:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Citi 10% Cashback

"assembea" 1dc135c4-62da-428d-88d6-8fe5226e8fa2@googlegroups.com

: https://www.online.citibank.pl/formularz/konkurs/cashback/

: Najciekawszy może być chyba zwrot... za taksówki.
: Mnie to akurat nie interesuje, bo do pracy udaję
: się rowerem, ale

Co za absurd!! Taksówką do pracy? Przecież to nieopłacalne!!
No... Chyba, że ktoś kupi karton papierosów paczka po jednej
paczce, wypełniając w jednej wizycie całomiesięczne
zobowiązanie Dobrego... ;)

Ale i wówczas taksówka kosztuje niewiele mniej niż 5 dych...
....a i to pod warunkiem takim, że Or_len jest blisko. ;)

: może inni grupowicze będą zainteresowani.
: O ile jest jeszcze jakiś grupowicz, który ma konto w Citi. ;-)

Ja tam mam: kredytówkę swoją i dodatkową do kredytówki matki,
konto osobiste zwane RORem oraz oszczędne... I chwalę to sobie. :)

Data: 2012-11-15 02:37:02
Autor: ls
Citi 10% Cashback
[...]

Szkoda, ze na tablecie, mimo ze jest na Androidzie, nie da rady zainstalowac aplikacji
Citi ogranicza dostep do 10% cb ;(

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-15 02:45:22
Autor: luc
Citi 10% Cashback
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 11:37:02 UTC+1 użytkownik ls napisał:
> [...]

> https://www.online.citibank.pl/formularz/konkurs/cashback/

Szkoda, ze na tablecie, mimo ze jest na Androidzie, nie da rady zainstalowac aplikacji

A próbowałeś może pobrać apk z Google Play i mimo wszystko zainstalować ten plik na tablecie?

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-15 06:20:38
Autor: ls
Citi 10% Cashback
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 11:45:22 UTC+1 użytkownik luc napisał:
> [...]

> Citi ogranicza dostep do 10% cb ;(

A próbowałeś może pobrać apk z Google Play i mimo wszystko zainstalować ten plik na tablecie?

Wlasnie Google Play mowi "nieobslugiwane urzadzenie" i nie puszcza

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-15 06:38:15
Autor: luc
Citi 10% Cashback
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 15:20:39 UTC+1 użytkownik ls napisał:

Wlasnie Google Play mowi "nieobslugiwane urzadzenie" i nie puszcza

Trzeba "oszukać" Google Play. Można to zrobić spreparowaną aplikacją Google Play na tablecie, która przedstawia się jako inne urządzenie i umożliwia instalowanie wszystkiego co popadnie. Inny sposób to pobrać plik apk na komputer, wrzucić na tablet i spróbować zainstalować z pliku apk:
http://droidek.pl/jak-pobierac-z-google-play-wprost-na-komputer/

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-16 03:31:14
Autor: ls
Citi 10% Cashback
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 15:38:15 UTC+1 użytkownik luc napisał:

[...]

Sprobowalem z tym apk downloaderem i niestety, nie udalo sie.
Ale dzieki za naprowadzenie na "apk": znalazlem odpowiednia apke w necie i zainstalowalem. W domu sprawdze efekt, bo w pracy nie dziala mi Aero

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-17 08:32:21
Autor: Andrzej Kubiak
Citi 10% Cashback
Dnia Wed, 14 Nov 2012 03:06:33 -0800 (PST), assembea napisał(a):

https://www.online.citibank.pl/formularz/konkurs/cashback/

No dobra... działa komuś to diabelstwo? Próbowałem właśnie zapłacić, i
niespecjalnie mi to wyszło :) Faktura wydrukowana na drukarce starszej od
węgla, kod QR nieco rozmazany - iPhone 5 w ogóle nie reaguje. IPad
solidarnie zachowuje się tak samo. Xperia P cuduje, oddala, przybliża,
ostrzy, ostrzy... gdy wreszcie, po kilku minutach machania, złapie -
stwierdza, że format nieobsługiwany. Faktura wyświetlona na laptopie -
efekt ten sam. Żeby było zabawniej, QR Barcode Scanner w telefonie
odczytuje kod w ułamku sekundy, bez specjalnego celowania, zarówno
wydrukowany, jak i z laptopa. Spróbuję jeszcze wydrukować fakturę na
laserówce, i zainstalować Citi Mobile na Mini 2, jak go zlokalizuję.

AK

Data: 2012-11-17 10:45:47
Autor: Andrzej Kubiak
Citi 10% Cashback
Dnia Sat, 17 Nov 2012 08:32:21 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

Spróbuję jeszcze wydrukować fakturę na
laserówce, i zainstalować Citi Mobile na Mini 2, jak go zlokalizuję.

Laser nie pomógł, a Citi Mobile jest niezgodne z Mini 2 (albo na odwrót).
"Mać" - odpowiedziało echo... ;)

AK

Data: 2012-11-17 10:50:10
Autor: TrzyLinie
Citi 10% Cashback
W dniu 2012-11-17 08:32, Andrzej Kubiak napisał(a):
Dnia Wed, 14 Nov 2012 03:06:33 -0800 (PST), assembea napisał(a):

https://www.online.citibank.pl/formularz/konkurs/cashback/

No dobra... działa komuś to diabelstwo?

Mnie się udało już zapłacić kilka razy aktualną fakturę, bo chcę wydusić
całą stówę od Citi.

Aplikacja faktycznie słabo łyka kody - u mnie trwa to 5 do 15 sekund
zanim chwyci, zawsze jednak prawidłowo rozpoznaje dane przelewu z dowolnych
posiadanych faktur Orange i PGNiG.

--
TrzyLinie

Data: 2012-11-17 11:41:52
Autor: ls
Citi 10% Cashback
Andrzej Kubiak wrote:

[...]

U mnie meczyl sie, meczyl - (tablet), w koncu ja sie zmeczylem.
W pn sprobuje namowic kolege na instalacje na jego tel. i moze sprobujemy.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-17 15:37:54
Autor: ls
Citi 10% Cashback
ls wrote:
U mnie meczyl sie, meczyl - (tablet), w koncu ja sie zmeczylem.
W pn sprobuje namowic kolege na instalacje na jego tel. i moze sprobujemy.

Udalo sie w nastepujacy sposob:
- zrobilem zdjecie kodu aparatem
- wgralem zdjecie do kompa i dalem na pelny ekran
- z tym juz fotokasa sobie poradzila i to natychmiast

--
pozdr.
ls

Citi 10% Cashback