Citi 10% Cashback

Data: 2012-11-15 02:37:02
Autor: ls
Citi 10% Cashback
W dniu środa, 14 listopada 2012 12:06:34 UTC+1 użytkownik assembea napisał:
https://www.online.citibank.pl/formularz/konkurs/cashback/

Najciekawszy może być chyba zwrot... za taksówki. Mnie to akurat nie interesuje, bo do pracy udaję się rowerem, ale może inni grupowicze będą zainteresowani. O ile jest jeszcze jakiś grupowicz, który ma konto w Citi. ;-)

Szkoda, ze na tablecie, mimo ze jest na Androidzie, nie da rady zainstalowac aplikacji
Citi ogranicza dostep do 10% cb ;(

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-15 02:45:22
Autor: luc
Citi 10% Cashback
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 11:37:02 UTC+1 użytkownik ls napisał:
> [...]

> https://www.online.citibank.pl/formularz/konkurs/cashback/

Szkoda, ze na tablecie, mimo ze jest na Androidzie, nie da rady zainstalowac aplikacji

A próbowałeś może pobrać apk z Google Play i mimo wszystko zainstalować ten plik na tablecie?

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-15 06:20:38
Autor: ls
Citi 10% Cashback
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 11:45:22 UTC+1 użytkownik luc napisał:
> [...]

> Citi ogranicza dostep do 10% cb ;(

A próbowałeś może pobrać apk z Google Play i mimo wszystko zainstalować ten plik na tablecie?

Wlasnie Google Play mowi "nieobslugiwane urzadzenie" i nie puszcza

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-15 06:38:15
Autor: luc
Citi 10% Cashback
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 15:20:39 UTC+1 użytkownik ls napisał:

Wlasnie Google Play mowi "nieobslugiwane urzadzenie" i nie puszcza

Trzeba "oszukać" Google Play. Można to zrobić spreparowaną aplikacją Google Play na tablecie, która przedstawia się jako inne urządzenie i umożliwia instalowanie wszystkiego co popadnie. Inny sposób to pobrać plik apk na komputer, wrzucić na tablet i spróbować zainstalować z pliku apk:
http://droidek.pl/jak-pobierac-z-google-play-wprost-na-komputer/

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-16 03:31:14
Autor: ls
Citi 10% Cashback
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 15:38:15 UTC+1 użytkownik luc napisał:

[...]

Sprobowalem z tym apk downloaderem i niestety, nie udalo sie.
Ale dzieki za naprowadzenie na "apk": znalazlem odpowiednia apke w necie i zainstalowalem. W domu sprawdze efekt, bo w pracy nie dziala mi Aero

--
pozdr.
ls

Citi 10% Cashback