Citi + BP/ Payback... Jakieś wiadomości?

Data: 2010-03-08 00:48:43
Autor: Michal_Ko
Citi + BP/ Payback... Jakieś wiadomości?
Witam

Jako iż zrezygnowałem (tymczasowo) z KK Citi BP nie jestem do końca w temacie- za to zastanawiam się nad ponownym jej uzyskaniem [zwłaszcza w kontekście ostatnich usprawnień systemu online]. Jak wygląda obecna sytuacja ze zmianą programów lojalnościowych, a w szczególności jak ta KK będzie _docelowo_ współpracować z Payback?

- Czy będzie to pełnoprawna karta Payback, do zarejestrowania na stronie Payback i co ważniejsze do zbierania punktów u wszystkich partnerów?
- Czy będzie to plastik ten sam co teraz, na który będzie można zbierać punkty wyłącznie na stacjach i ewentualnie transferować je do programu Payback?
- Czy utrzymana zostanie stawka 3zł wydane kartą = 1pkt payback?

FAQ na stronie Citi jest średnio przejrzyste... Napisane jest też, że mają zacząc wymieniać te karty "na początku 2010 roku"... Ktoś już coś wie na ten temat? Pamiętam też, że- zanim zrezygnowałem- podpisałem i przesłałem oświadczenie o zamianie karty.

Pytanie dodatkowe:
- Jeśli rezygnowałem z karty w styczniu a 4 lutego wygenerował się już wyciąg z zapisem "rachunek został zamknięty", czy jest szansa na odzyskanie KK bez wnioskowania w Citi? Oszczędziłoby to wielu formalności:)

Michał

Data: 2010-03-08 06:22:29
Autor: xbartx
Dnia Mon, 08 Mar 2010 00:48:43 +0100, Michal_Ko napisał(a):

[...]

Ciężko powiedzieć, bo u nich ostatnio trochę się pozmieniało i już tak nie walczą chyba aby zatrzymać klienta. Karta na pewno będzie jeszcze przez co najmniej 3 m-c widziana w systemie (jakieś zaległe ewentualne transakcje) i w BIKu. Może to zarówno pomóc lub przeszkodzić wyrobić nową kk, sprawdź.

Data: 2010-03-08 11:38:27
Autor: Erazmus
On 8 Mar, 00:48, Michal_Ko <mic...@nospam.org> wrote:
[...]

Punkty Payback normalnie się naliczają na starej karcie za transakcje
robione kartą gdziekolwiek 1 pkt za 5 zł więc nie trzeba zmieniać na
nową. Żona która używa Motokarty bardzo się zdziwiła czytając ostatni
wyciąg ;)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-09 17:54:09
Autor: Michal_Ko
Erazmus pisze:
[...]

Bynajmniej się nie naliczają punkty Payback. Czy kartę Twojej żony można zarejestrować na www.payback.pl  Nie? No własnie.
Druga sprawa to taka, że teraz za 3zł jest 1 pkt.

A pytam o to, czy Citi zamierza wydać "pełnoprawną" kartę Payback, na którą będzie można zbierać punkty u wszystkich partnerów a także zamawiać normalne nagrody z katalogu Payback.

--
Michał

Data: 2010-03-09 09:18:52
Autor: Erazmus
On 9 Mar, 17:54, Michal_Ko <mic...@nospam.org> wrote:
Erazmus pisze:

> [...]

którą będzie można zbierać punkty u wszystkich partnerów a także
zamawiać normalne nagrody z katalogu Payback.

Faktycznie masz racje na ostatnim wyciągu są to punkty BP Partnerclub
a nie Payback . Ciekawe czy będzie je można nadal przerzucić na kartę
Payback ?

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-09 21:33:22
Autor: pawlak

Erazmus pisze:
[...]

 Można :). Ja to robiłem już chyba ze trzy razy, ostatni w zeszłym
tygodniu, choć według bppartnerclub.pl od 15.12.2009 nie można już zbierać
punktów BP.

pawlak

Data: 2010-03-23 08:25:44
Autor: lothian
Citi + BP/ Payback... Jakieś_wiadomości?

Podobno nawet nie rozpoczęli jeszcze druku tych kart. Na infolinii poinformowali, że wymiana rozpocznie się w 2 kwartale 2010r., ale daty konkretnej ani miesiąca nie chcieli podać. Ciekawe czy w ogóle będą te karty i wymiana?

Data: 2010-04-16 06:47:30
Autor: lothian
Citi + BP/ Payback... Jakieś_wiadomości?

Prawdą jest, że można zmieniać punkty BP na payback, ale tylko do 16 grudnia 2010r. (regulamin na stronie Citibanku). Skoro nie rozpoczął się jeszcze proces druku kart, to czy w ogóle nastąpi wymiana tych kart?

Data: 2010-03-30 07:10:01
Autor: lothian
Citi + BP/ Payback... Jakieś wiadomości?

Nie wiadomo kiedy będzie wymiana kart na payback, bo na infolinii citi powiedzieli, że prawdopodobnie w 2 kwartale br. nastąpi dopiero druk nowych kart. Ale czy tak bedzie i czy citi znajdzie się w paybacku, zaczynam już powoli wątpić.

Data: 2010-03-30 09:48:33
Autor: RobertS
lothian pisze:
[...]

a czy przypadkiem citi cały czas nie jest w PB?
mam kartę Citi BP i cały czas naliczają się tam jakieś punkty PB, jak karta "się skończy" to przeniosę ww. punkty na kartę punktową PB...

RobertS

Data: 2010-03-30 19:50:47
Autor: darnok
On 2010-03-30 09:48, RobertS wrote:
lothian pisze:
[...]

Mam dokladnie tak samo. Karta dodatkowa mi generuje punkty.
Pamietam tylko ze jakis czas temu namawiano by zmigrowac punkty.
Malym drukiem pisali ze od tego czasu przestana sie naliczac i wszystkie pozniejsze przepadna :)
Wiec czekam.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-03-30 21:57:39
Autor: Marcin Mokrzycki
On Tue, 30 Mar 2010 09:48:33 +0200, RobertS wrote:

lothian pisze:
[...]

W Paybacku jest BP, które nalicza punkty za uzywanie karty Citi.
Analogicznie Real nalicza punkty za korzystanie z karty Sygmy, choć Sygma
nie jest partnerem Paybacka.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Citi + BP/ Payback... Jakieś wiadomości?