Citi BP -> Citi Payback

Data: 2009-10-08 14:42:48
Autor: Michal
Citi BP -> Citi Payback
Dzisiaj otrzymałem list od Citi, żeby wyrazić zgodę na zamianę KK Citi BP na Citi Payback. Wniosek ładny, czytelny, łatwy do wypełnienia, szokoda tylko, że nie załączyli koperty do odesłania tylko musiałem wybulić 1,85zł za znaczek i kopertę na poczcie ;))) Nawet nie chodzi tutaj o te 1,85zł tylko o kłopot- już niejeden dokument z Citi dot. KK miał załączoną kopertę zwrotną i nie trzeba było iść na pocztę, stać w kolejce po znaczek...
Bardzo jestem ciekaw tego jak będzie wyglądać ta karta.

A tak poważnie, że wygląda na to, że poza BZ WBK będą też inne banki oferujące KK Payback. Oczywiście to, czy ten program jest korzystny i czy ma sens zbieranie tych punktów u partnerów to inna dyskusja... Wiadomo na pewno, że w przypadku nagród 1pkt jest wart 1gr, A przy zakupie kartą 1pkt dostanie się za 3zł. Słaby "cashback", no ale chyba lepsze to niż "goła" karta Citi- a nuż czasem się na BP zatankuje (chociaż w Krakowie się nie za bardzo opłaca) albo w Realu coś kupi.

--
Michał

Data: 2009-10-08 13:04:37
Autor: Jacek Osiecki
Citi BP -> Citi Payback
Dnia Thu, 08 Oct 2009 14:42:48 +0200, Michal napisał(a):
[...]

[...]

[...]

Czyli wystarczy że wydasz 555zł i już się zwróci ten znaczek z kopertą ;)
Zaiste, niezły ten program :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-08 15:27:45
Autor: RobertS
Citi BP -> Citi Payback

[...]

Pewnie będzie taka sama jak Citi BP tylko zamiast logo BP będzie Payback na karcie silver lub gold.

A tak poważnie, że wygląda na to, że poza BZ WBK będą też inne banki oferujące KK Payback.

BZWBK nie oferuje KK Payback tylko na razie debetówkę - ciekawe na co będą chcieli zamienić mi Allekartę? Jak na zwykłego silvera to podziękuję...

[...]

BARDZO się opłaca przy tankowaniu służbowego samochodu, a punkty zbiera się nie za kupno paliwa tylko płynu do spryskiwaczy lub za myjnię ;-)

RobertS

Data: 2009-10-08 15:36:01
Autor: Damian
Citi BP -> Citi Payback
BARDZO się opłaca przy tankowaniu służbowego samochodu, a punkty zbiera się nie za kupno paliwa tylko płynu do spryskiwaczy lub za myjnię ;-)

ja kiedys kupilem Pepsi aby uzyskac 100 pkt - samochodu jeszcze nie mialem wiec nie mialem co tankowac
a miesiac pozniej za te 100 pkt i 50% ceny katalogowej poleciałem na Kretę ze Scan Holiday

punkty w BP mialy swoja wartosc, szkoda , ze sie to skonczylo

Data: 2009-10-08 18:53:56
Autor: Bogdan B.
Citi BP -> Citi Payback
RobertS pisze:

BZWBK nie oferuje KK Payback tylko na razie debetówkę - ciekawe na co będą chcieli zamienić mi Allekartę? Jak na zwykłego silvera to podziękuję...

Wg tego co piszą i mówią - będą wznawiać kredytowe Allekarty.

Data: 2009-10-08 19:43:46
Autor: RobertS
Citi BP -> Citi Payback
Wg tego co piszą i mówią - będą wznawiać kredytowe Allekarty.

w placówce powiedzieli, że z pewnością nie będą ich wznawiać...ww. mają zostać zamienione na jakieś inne karty, ale nie określili jeszcze na co, jeżeli na zwykłą silver to ja się wypisuję

RobertS

Data: 2009-10-08 21:22:16
Autor: Bogdan B.
Citi BP -> Citi Payback
RobertS pisze:
[...]

Zadzwoń na numer który jest na karcie, tam mówią co innego - co prawda
dzwoniłem z tym pytaniem tylko dwa razy ;-)

Data: 2009-10-08 22:33:20
Autor: RobertS
Citi BP -> Citi Payback

Zadzwoń na numer który jest na karcie, tam mówią co innego - co prawda
dzwoniłem z tym pytaniem tylko dwa razy ;-)

a ja pytałem podczas wizyty w placówce...

RobertS

ps
2x to niby mało? '=)

Data: 2009-10-17 01:52:07
Autor: Krzysiek
Citi BP -> Citi Payback
On 8 Paź, 22:33, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

a ja pytałem podczas wizyty w placówce...
tylko w jednej placówce?
to mała wiarygodność;)
Najlepiej trzy placówki wtedy jest szansa na "skorygowanie" błędu,
przy dwóch tylko wykrycie
ewentualnego błędu...
No i najlepiej, żeby to były placówki z zasięgu innego "Specjalisty od
kart"(który jest chyba jeden na kilka oddziałów i czasem dzwonią do
niego - a mogą uzyskać złe informacje;)

Data: 2009-10-08 19:03:18
Autor: Papkin
Citi BP -> Citi Payback

[...]

wartosc nabywcza punktow payback jest praktycznie bliska zeru.

Oragne profit zamkneli, nie wiem jak to teraz bedzie ale ten program byl fajny, co pol roku czy rok 300 punktow za staz, doladowanie za 50zl telefonu na karte kosztowalo 1200pnkt (kiedys, za czasow idea ~900) wiec 2-4lata nic nie robiac miales te 50zl, a doladowywanie konta zawsze ladowalo iles tam punktow. Co rok mialem conajmniej jedno doladowanie za 50zl, nie wydajac nic wiecej niz bym musial. Karty orange 50 kupuje po 45zl.

A nigdy nie bede tankowac na BP bo znacznie taniej (do 6zl na baku) mam na Neste albo stacji przy Auchan.

Do wyszukania sobie w google, na pewnym blogu sa wyliczenia. Ile trzeba wydac u drogiego TP, BP i innych aby zyskac jakies gowno z katalogu PAYBACK. Szok.

Kupuje sie tam gdzie jest tanio a nie gdzie daja 100 punktow za drogie zakupy a nagrody rozpoczynaja sie od miliona. Sam zaoszczedzisz kupe pieniedzy i nie bedziesz mial psychicznej blokady (bo po to sa te programy) by tankowac na innej stacji chociaz tam nie masz karty.

Data: 2009-10-08 19:12:49
Autor: Michal
Citi BP -> Citi Payback
Papkin pisze:

[...]

Uczestnicy Profit w Orange są chyba najbardziej zrobieni w konia na tym wszystkim- zwłaszcza ci co mieli kartę mbanku Orange.

A nigdy nie bede tankowac na BP bo znacznie taniej (do 6zl na baku) mam na Neste albo stacji przy Auchan.

A czy Ja pisalem, że tankuję na BP? :) Zdarza się, ale bardzo rzadko i bynajmniej nie dla punktów. Kartę Citi BP mialem, bo IMO bardziej wartościowa niż goła Citi. Z opłat jestem przez bank zwolniony dożywotnio więc różnicy nie robi.

Do wyszukania sobie w google, na pewnym blogu sa wyliczenia. Ile trzeba wydac u drogiego TP, BP i innych aby zyskac jakies gowno z katalogu PAYBACK. Szok.

Dokładnie tak. Na przykładize głupiego BP- za 2l paliwa mamy 3gr bonusu, czyli paliwo jest tańsze o 1,5gr. A wystarczy jechać na wspomniane przez Ciebie Neste, Auchan czy cokolwiek (znaleźć taniej niż BP nie jest trudno) i wlać chociażby 5gr taniej.

Tyle, że 1pkt za 3zł dostaję po prostu za używanie karty, która w tej chwili jest moją jedyną KK i nie zamierzam jej zmieniać :) Oferta Citi w tym zakresie wyjątkowo do mnie trafia.

--
Michał

Data: 2009-10-08 20:39:33
Autor: Szymon
Citi BP -> Citi Payback
Pamiętam czasy, gdy 1 pkt BP wart był ok. 4gr. Teraz to katastrofa, jednak kartę zachowam (przelewy), a na BP też tankuję. Do mojego diesela ichnie Ultimate jest całkiem niezłe - zauważam mniejsze spalanie, w przeciwieństwie do wynalazków Shella, Orlenu i reszty.

Data: 2009-10-09 00:00:12
Autor: Damian
Citi BP -> Citi Payback

Użytkownik "Szymon" <xxx@o2.pl> napisał w wiadomości news:halbjs$188$1news.dialog.net.pl...
[...]
i mycie auta za 10zeta a teraz sprytnie...10 ale % znizki

btw a mi na tym wynalazku shella lepiej sie jezdzi

Data: 2009-10-09 09:45:42
Autor: witrak()
Citi BP -> Citi Payback
On 2009-10-09 00:00, Damian wrote:
U?ytkownik "Szymon" <xxx@o2.pl> napisa^(3) w wiadomo?ci news:halbjs$188$1news.dialog.net.pl...
Pamie^tam czasy, gdy 1 pkt BP wart by^(3) ok. 4gr. Teraz to katastrofa, jednak karte^ zachowam (przelewy), a na BP te? tankuje^. Do mojego diesela ichnie Ultimate jest ca^(3)kiem niez^(3)e - zauwa?am mniejsze spalanie, w przeciwien~stwie do wynalazków Shella, Orlenu i reszty.
i mycie auta za 10zeta a teraz sprytnie...10 ale % znizki

btw a mi na tym wynalazku shella lepiej sie jezdzi

Mnie Shella polecił mechanik - jako jedyni mają (podobno) własne
dostawy paliwa - wszystkie stacje z jednego źródła, nie tak jak na
BP, gdzie stacje franczyzowe muszą tylko odpowiedni procent paliw
kupować w BP.

Natomiast co do kart, po kalkulacji zamykam Orange BZWBK, zaś Citi BP zostawiam też tylko ze względu na przelewy i płacenie w necie - wszystkie inne operacje bezgotówkowe polbankową, a pobieranie gotówki (jak zabraknie na koncie od debetówki) za pomocą OF/Noble.

witrak()

Data: 2009-10-11 05:51:49
Autor: Jacek Erazmus
Citi BP -> Citi Payback
On 9 Paź, 09:45, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:
On 2009-10-09 00:00, Damian wrote:

> [...]

wszystkie inne operacje bezgotówkowe polbankową, a pobieranie
gotówki (jak zabraknie na koncie od debetówki) za pomocą OF/Noble.

Wszystkie duże sieci biorą paliwo od jednego dostawcy Orlenu więc
gdzie nie zatankujecie wspieracie nasz narodowy koncern paliwowy ;-)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-10-12 15:54:36
Autor: szczurwa
Citi BP -> Citi Payback
On 11 Paź, 14:51, Jacek Erazmus <jacek.eraz...@gmail.com> wrote:

Wszystkie duże sieci biorą paliwo od jednego dostawcy Orlenu więc
gdzie nie zatankujecie wspieracie nasz narodowy koncern paliwowy ;-)

Neste chyba bierze od Rafinerii Gdańskiej...A kto w takim razie robi
te wszystkie wynalazki typu Suprema, Ultimate itp. ?

Data: 2009-10-14 10:19:12
Autor: witrak()
Citi BP -> Citi Payback
On 2009-10-13 00:54, szczurwa wrote:
[...]

Podobno jest tak, że:
1. rzecz polega na dodatkach (czasem nawet dolewa się przy pompowaniu z oddzielnych pojemników, a z beczki idzie surowa benzyna)
2. częściej sprawdzają jakość surowej benzyny, więc mniejsze szanse na kiepską jakość produktu

witrak()

Data: 2009-10-12 22:43:46
Autor: witrak()
Citi BP -> Citi Payback
On 2009-10-09 00:00, Damian wrote:

[...]

No, nie całkiem. Po pierwsze jest spory import benzyn surowych.
Po drugie w kraju robi je jeszcze co najmniej jeden producent :-)

Po trzecie, taką benzynę, jaką leje się do baku, uzyskuje się przez mieszanie rozmaitych dodatków z tym, co daje dostawca, a to można robić na różne sposoby.
Po czwarte, wozi się to jakimiś beczkowozami, i nie jest wszystko jedno, czy one wożą też coś innego i co.
Po piąte, czasem coś się gdzieś niechcący doleje, przez przypadek domiesza, i wychodzi paliwa jakby więcej niż powinno być. Jak sieć dystrybucji obsługuje wyłącznie jednego odbiorcę, to takie przypadki są rzadsze.

W sumie, podobno "przypadków" Shellowi zdarza się statystycznie mniej, a same dodatki są niezłe, więc paliwo pewnie wychodzi "mniej gorsze" niż gdzie indziej ;-)

witrak()

Data: 2009-10-12 04:03:44
Autor: Borys Pogoreło
Citi BP -> Citi Payback
Dnia Fri, 09 Oct 2009 09:45:42 +0200, witrak() napisał(a):

i mycie auta za 10zeta a teraz sprytnie...10 ale % znizki

btw a mi na tym wynalazku shella lepiej sie jezdzi

 Złudne, bo silnik pracuje bardziej kulturalnie. Ale komfort psychiczny ma
też swoją cenę :) [trudniej zatankować ścierwo]

Mnie Shella polecił mechanik - jako jedyni mają (podobno) własne
dostawy paliwa - wszystkie stacje z jednego źródła,

 Tylko 99VP+

[...]

 A ja mam chyba ze trzy karty w portfelu, które się rozkładają po równo.
Jak tak dalej pójdzie, to za 5 lat na którejś z nich uciułam na wiertarkę
;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-10-12 22:45:24
Autor: witrak()
Citi BP -> Citi Payback
On 2009-10-12 04:03, Borys Pogoreło wrote:

[...]

Nie licz na to: Punkty Payback podobno po trzech latach ekspirują... :)

witrak()

Data: 2009-10-12 23:06:16
Autor: Mithos
Citi BP -> Citi Payback
witrak() pisze:
Nie licz na to: Punkty Payback podobno po trzech latach ekspirują... :)

A to nie jest tak, że póki doliczają się nowe to stare nie znikają ? Przecież to bezsensu, żeby raz nabyte punkty znikały. I jeszcze niech na nagrody pobierają punkty najpóźniej zdobyte :)

--
Mithos

Data: 2009-10-12 23:14:06
Autor: Kamil Jońca
Citi BP -> Citi Payback
Mithos <fake@adres.pl> writes:

witrak() pisze:
[...]

Za http://payback.pl/pb/id/12936/index.html#A9

"9. Wygaśnięcie Punktów

Jeśli nie postanowiono inaczej, Punkty PAYBACK wygasają po upływie 36 miesięcy od
ich przyznania uczestnikowi Programu ze skutkiem na koniec ostatniego miesiąca
kalendarzowego tego okresu, jeśli nie zostały w tym czasie wymienione na Nagrody
lub Bony zgodnie z zasadami Programu. Jeśli w okresie następujących po sobie
12 miesięcy w stosunku do danego Konta PAYBACK nie zostaną Państwu przyznane
Punkty PAYBACK ani nie wymienią Państwo Punktów PAYBACK na Nagrody lub
Bony, Państwa Konto PAYBACK zostanie zamknięte, a znajdujące się na nim Punkty
wygasną."

KJ

--
Uwolnić słonia !!!

Data: 2009-10-13 10:24:10
Autor: MarekZ
Citi BP -> Citi Payback

Data: 2009-10-09 07:58:58
Autor: Jacek Osiecki
Citi BP -> Citi Payback
Dnia Thu, 08 Oct 2009 19:12:49 +0200, Michal napisał(a):
Papkin pisze:
[...]

Dokładnie - jak policzyłem to dzięki Profitowi zaoszczędziłem kilka tys. PLN
wydanych na doładowania POPa... w Proficie na początku za 900pkt było 50zł,
za bodajże 1800zł 150zł doładowania - a równocześnie np. każda złotówka
wydana w Vision Express, Zibi (czyli sklepach gdzie raczej się spore kwoty
wydaje) dawali 2 punkty profit ;) Jeszcze co miesiąc 100zł za opłacenie
rachunku kartą kredytową, punkty za używanie mBank Orange, punkty za staż...

Do paybacku nawet nie chce mi się rejestrować - po co wydawać kasę na SMSa
rejestracyjnego, który się zwróci po tym jak wydam z 5000zł? :)

[...]

IMHO najmilszy program lojalnościowy miało ESSO, potem w nico okrojonej
formie (nieco droższe nagrody) przejął go Lotos. Kokosów nie ma, ale co pół
roku tankowania można sobie odebrać nagrody warte po kilkaset złotych
(np. grill elektryczny, kurtki itp.)

Tyle, że 1pkt za 3zł dostaję po prostu za używanie karty, która w tej chwili jest moją jedyną KK i nie zamierzam jej zmieniać :) Oferta Citi w tym zakresie wyjątkowo do mnie trafia.

To już lepsze jest M&M, tam przynajmniej po paru latach gdzieś sobie
polecisz :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-09 01:19:44
Autor: mucher
Citi BP -> Citi Payback
On Oct 9, 9:58 am, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

To już lepsze jest M&M, tam przynajmniej po paru latach gdzieś sobie
polecisz :)

No ale jeśli na "polecenie sobie gdzieś" potrzebujesz kilku lat, to
implikuje automatycznie konieczność posiadania (żeby mile nie wygasły)
- albo wyższego statusu, no ale to w sumie wyklucza "polecenie sobie
gdzieś", chyba że zbierasz na bilet RTW. W sumie nie testowałem, ale
wyglądałoby, że najsensowniejszym użyciem M&M byłyby loty wewnątrz
jakiegoś kontynentu innego niż Europa (podatki!)

Swoją drogą te profitowe doładowania chyba dawno już temu, ostatnimi
czasy mniej ciekawie to wyglądało.

mucher

Data: 2009-10-12 15:58:34
Autor: szczurwa
Citi BP -> Citi Payback
On 8 Paź, 19:12, Michal <mic...@nospam.org> wrote:

[...]

W Warszawie różnica pomiędzy BP a Neste sięga 20-30 groszy na
litrze..;-) Stwórz własny program lojalnościowy..!

Data: 2009-10-16 14:03:52
Autor: Rafał
Citi BP -> Citi Payback
szczurwa pisze:
W Warszawie różnica pomiędzy BP a Neste sięga 20-30 groszy na
litrze..;-) Stwórz własny program lojalnościowy..!

U mnie nawet 50gr. Shell jest po drugiej stronie ulicy ;)

--
Raf

Data: 2009-10-16 15:50:46
Autor: szczurwa
Citi BP -> Citi Payback
On 16 Paź, 14:03, Rafał <ad...@moj.invalid> wrote:

U mnie nawet 50gr. Shell jest po drugiej stronie ulicy ;)

Stacja w Grabowie przy Puławskiej ?

Data: 2009-10-17 10:46:48
Autor: Rafał
Citi BP -> Citi Payback
szczurwa pisze:
U mnie nawet 50gr. Shell jest po drugiej stronie ulicy ;)

Stacja w Grabowie przy Puławskiej ?

A nie, nie. Toruń, Lubicka.

--
Raf