Citi BP -> Citi Payback

Data: 2009-10-08 13:04:37
Autor: Jacek Osiecki
Citi BP -> Citi Payback
Dnia Thu, 08 Oct 2009 14:42:48 +0200, Michal napisał(a):
Dzisiaj otrzymałem list od Citi, żeby wyrazić zgodę na zamianę KK Citi BP na Citi Payback. Wniosek ładny, czytelny, łatwy do wypełnienia, szokoda tylko, że nie załączyli koperty do odesłania tylko musiałem wybulić 1,85zł za znaczek i kopertę na poczcie ;))) Nawet nie chodzi

[...]

Wiadomo na pewno, że w przypadku nagród 1pkt jest wart 1gr, A przy zakupie kartą 1pkt dostanie się za 3zł. Słaby "cashback", no ale chyba lepsze to niż "goła" karta Citi- a nuż czasem się na BP zatankuje (chociaż w Krakowie się nie za bardzo opłaca) albo w Realu coś kupi.

Czyli wystarczy że wydasz 555zł i już się zwróci ten znaczek z kopertą ;)
Zaiste, niezły ten program :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944