Citi Bank i jego napastliwe dzialania

Data: 2009-06-23 00:23:48
Autor: corner
Citi Bank i jego napastliwe dzialania
Kiedyś przychodziły do mojego mieszkania wyciągi z Citi na jakąś nieistniejącą osobę (to znaczy pewnie istniała, ale się wyprowadziła). Zadzwoniłem anonimowo na CitiPhone i pani mi powiedziała, że się tym zajmie. Przestały przychodzić.

To nawet jak po zakupie nowego numeru telefonu komórkowego, okazało się, że przychodzą na niego smsy od PKO BP z saldem konta, podszedłem do oddziału i pani też się tym zajęła :-).

Citi Bank i jego napastliwe dzialania