Citi Bank i jego napastliwe dzialania

Data: 2009-06-23 09:18:57
Autor: george
Citi Bank i jego napastliwe dzialania

"rb1981" <rb1981@wp.pl> wrote in message news:h1omm8$cil$1news.onet.pl...
Witam,

prosze o rade w nastepujacej kwestii:

Od okolo dwóch miesiecy dzwonia do mnie osoby z Citi Banku. Chca rozmwiac z zupelnie nieznana mi osoba. Owe panie nigdy nie chcialy powiedziec, z jakiej firmy dzwonia. Kazdej z osobna tlumacze, iz jest to pomylka i ze nie mam z tym nic wspólnego - bez skutku. Dzwonia non stop od rana do póznego wieczoraa. Oddzwonilem na numer, który mi sie wyswietlil - Citi Bank Handlowy. Jednak, aby porozmawiac tam z konsultantem trzeba kilkakrotnie wprowadzac udawany numer karty a nastepnie haslo do citiphone - wreszcie udalo sie. Pani mnie wysluchala, ale stwierdzila, ze takie sprawy to tylko listem poleconym do Biura ds. Jakosci Obslugi na Goleszowskiej w Warszawie. Zalamalem sie, slowo daje, iz gorzej niz na Poczcie Polskiej, zenada.

Naprawde mam dosc tych telefonów, niektóre z nich sa gluche. Ktos sie pyta czy z panem..... po czym odklada sluchawke. Do której z instytucji moge to zglosic i jako co? Bardzo prosze o jakies pomysly.

powiedz w koncu że to ten Pan 'X'.... moze mu chcą tylko przedstawic super ofertę karty ...
george

Citi Bank i jego napastliwe dzialania