Citi - Fotokasa edycja 2

Data: 2013-03-15 02:58:36
Autor: luc
Citi - Fotokasa edycja 2
Jest zwrot 10% za płatność za pomocą Fotokasy.

pzdrwm
luc

Data: 2013-03-15 07:26:37
Autor: az.anonim
Citi - Fotokasa edycja 2
Potwierdzam.

UPC ostatnio nie dołączyło kodu dla fotokasy ale mozna bylo wielokrotnie placić kodem z zeszłorocznej faktury.

Generalnie karta citi bardzo mi przypadła do gustu: 200zł na starcie z grupona a pozniej 2x100zł za fotokasę. Czekam na trzecią edycję ;)

Data: 2013-03-16 15:39:12
Autor: mx
Citi - Fotokasa edycja 2
"az.anonim"  wrote in message news:

UPC ostatnio nie dołączyło kodu dla fotokasy ale mozna bylo wielokrotnie placić kodem z zeszłorocznej faktury.

Jest jakiś sposób aby zapłacić bez skanowania? Citi Mobile nie da się zainstalować na tablecie, mam w PC VirtualDroid (Blue Stacks) i tam aplikacja weszła i działa. Ale jak zeskanować? Any Idea?

Data: 2013-03-16 19:18:35
Autor: Andrzej Kubiak
Citi - Fotokasa edycja 2
Dnia Sat, 16 Mar 2013 15:39:12 +0100, mx napisał(a):

Citi Mobile nie da się zainstalować na tablecie

Mój tablet cię pozdrawia i sugeruje, żebyś nie pisał głupot.

AK

Data: 2013-03-16 21:48:19
Autor: mx
Citi - Fotokasa edycja 2
"Andrzej Kubiak"  wrote in message news:

Citi Mobile nie da się zainstalować na tablecie

Mój tablet cię pozdrawia i sugeruje, żebyś nie pisał głupot.

Tablet tabletowi nie równy widocznie. A czy ja pisałem o wszystkich? Słowa "mój" nie dodałem.
Uściślam, Samsung Galaxy Tab 2 10.1 >>n_i c_h_u_j_a<< Tableta z ogryzkiem nie mam.

Data: 2013-03-17 09:59:41
Autor: Andrzej Kubiak
Citi - Fotokasa edycja 2
Dnia Sat, 16 Mar 2013 21:48:19 +0100, mx napisał(a):

Tablet tabletowi nie równy widocznie. A czy ja pisałem o wszystkich? Słowa "mój" nie dodałem.

O, widzisz, już wiesz, gdzie zrobiłeś błąd. :)

AK

Data: 2013-03-17 23:46:23
Autor: ls
Citi - Fotokasa edycja 2
W dniu sobota, 16 marca 2013 21:48:19 UTC+1 użytkownik mx napisał:
>M�j tablet ci� pozdrawia i sugeruje, �eby� nie pisa� g�upot.
Tablet tabletowi nie r�wny widocznie. A czy ja pisa�em o wszystkich? S�owa "m�j" nie doda�em.
U�ci�lam, Samsung Galaxy Tab 2 10.1 >>n_i c_h_u_j_a<< Tableta z ogryzkiem nie mam.

No wiec musisz sciagnac z sieci stosowny apk i zainstalowac recznie, po odpaleniu sam sie zaktualizuje. Sa lekkie problemy z dzialaniem, ale do przezycia.
W efekcie obie edycje Fotokasy na SGT 2 10.1 mam pozytywnie zaliczone.
Jak sie pospieszysz, jeszcze sie zalapiesz i tablet choc w czesci zapracuje na swoj byt ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2013-03-18 20:16:53
Autor: mx
Citi - Fotokasa edycja 2
"ls"  wrote in message news:.

No wiec musisz sciagnac z sieci stosowny apk i zainstalowac recznie, po odpaleniu sam sie zaktualizuje. Sa lekkie >problemy z dzialaniem, ale do przezycia.

A nie wisi Ci ten apek gdzieś? Nie mogę nic wyguglać (Bez rota pójdzie?)

Data: 2013-03-19 05:22:52
Autor: ls
Citi - Fotokasa edycja 2
W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 20:16:53 UTC+1 użytkownik mx napisał:

A nie wisi Ci ten apek gdzieś? Nie mogę nic wyguglać (Bez rota pójdzie?)

Nie pamietam juz, skad ja sciagalem, ale sprobuj z ipmart-forum.pl - jest tam do pobrania wersja 1.01 po zarejestrowaniu sie na forum.

--
pozdr.
ls

Data: 2013-03-19 19:13:48
Autor: mx
Citi - Fotokasa edycja 2
"ls"  wrote in message news:

Nie pamietam juz, skad ja sciagalem, ale sprobuj z ipmart-forum.pl - jest tam do pobrania wersja 1.01 po >zarejestrowaniu sie na forum.

Ogromne podziękowania

100% trafna rada. Aplikacja zainstalowana, uaktualniona, kody czyta. To forum znałem, ale dawno nie zaglądałem.

Oto siła usenetu, użytkownik "ls" w pierwszej rundzie pokonał przez nokaut google i binga.

Data: 2013-03-20 00:02:54
Autor: ls
Citi - Fotokasa edycja 2
W dniu wtorek, 19 marca 2013 19:13:48 UTC+1 użytkownik mx napisał:
>"ls"  wrote in message news:

> Nie pamietam juz, skad ja sciagalem, ale sprobuj z ipmart-forum.pl - jest > tam do pobrania wersja 1.01 po >zarejestrowaniu sie na forum.

Ogromne podzi�kowania
100% trafna rada. Aplikacja zainstalowana, uaktualniona, kody czyta. To forum zna�em, ale dawno nie zagl�da�em.
Oto si�a usenetu, u�ytkownik "ls" w pierwszej rundzie pokona� przez nokaut google i binga.

He he - ja akurat szukalem i znalazlem w google ;)
Fajnie, ze tablet czyta Ci kody - mnie akurat nie czyta, chyba ze wzgledu na niska rozdzielczosc matrycy tabletowego aparatu.
Pstrykam zwyklym aparatem, wyswietlam na ekranie kod i wtedy juz tablet nie robi problemu.
Milego fotokasowania 10%!

--
pozdr.
ls

Data: 2013-03-20 19:19:42
Autor: mx
Citi - Fotokasa edycja 2
"ls"  wrote in message news:

[...]

Reasumując, Citi czyta bezpośrednio z pdf-a na ekranie (po lekkim powiększeniu) C+, TP i PGNiG. Z papierowej faktury nie daje rady. Sprytny też mi odczytał, szkoda, że adres i swoje dane trzeba dopisywać ręcznie. Z generatora też obie aplikacje bez problemów, jak ustawiłem 500x500. Mogę dzielić faktury na dowolne kawałki, a za gaz ~2000 to na wszystkie promocje wystarczy. Ten sam nr rachunku nie będzie problemem, mam nadzieję.

Data: 2013-03-20 11:30:05
Autor: luc
Citi - Fotokasa edycja 2
W dniu środa, 20 marca 2013 19:19:42 UTC+1 użytkownik mx napisał:

Reasumuj?c, Citi czyta bezpo?rednio z pdf-a na ekranie (po lekkim powi?kszeniu) C+, TP i PGNiG. Z papierowej faktury nie daje rady. Sprytny te? mi odczyta?, szkoda, ?e adres i swoje dane trzeba dopisywa? r?cznie. Z generatora te? obie aplikacje bez problem?w, jak ustawi?em 500x500. Mog? dzieli? faktury na dowolne kawa?ki, a za gaz ~2000 to na wszystkie promocje wystarczy. Ten sam nr rachunku nie b?dzie problemem, mam nadziej?.

Za ten gaz dostaniesz jeden zwrot, bo w regulaminie napisali:

===================Kwota zwrotu naliczana jest od płatności za każdy pojedynczy rachunek wystawcy. W przypadku dokonania wielokrotnej płatności za ten sam rachunek, kwota zwrotu zostanie naliczona tylko od pierwszej płatności za rachunek. Zastrzeżenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie dotyczy rachunków opłacanych okresowo (o uwzględnieniu zwrotów decydować będzie tytuł płatności - np. "czynsz - opłata za styczeń/luty itd.").
===================
Ja załatwiam to za pomocą czynszu dzielonego na wymagane części i opisanego kolejnymi miesiącami. W email wysyłam im skan tego samego zestawienia ze spółdzielni. Jak dotąd działało :-)

pzdrwm
luc

Data: 2013-03-25 18:18:13
Autor: mx
Citi - Fotokasa edycja 2

====================
[...]

To warunki Sprytnego, tylko 3 rachunki do 29.03 (Woda, Prąd, C+). W Fotokasie mamy "za każdą transakcję" i termin aż do 30.04, ale tylko do Orange i PGNiG mogę. Muszę podzielić na 5x200, reszta i tak przez Sprytnego pójdzie.

Data: 2013-04-01 22:10:23
Autor: mx
Citi - Fotokasa edycja 2 - Wielkanocne problemy
"ls"  wrote in message news:

[...]

Dawno, dawno temu za siedmioma bankami:

Apk-a zainstalowałem (v 1.0.1), zaraz się zaktualizował (v. 0.0.12) i wszystko grało i buczało, skanowało i płaciło.

Dzisiaj, w ten Sypki Poniedziałek fotokasuje, a tu zonk, woła o aktualizację ale nie aktualizuje!
Z tego niby-droida w lapku nowego apk-a już samodzielnie wypatroszyłem (v. 2.0.1) i wielkanocny cud zmartwychwstania, znowu działa!

Ale to nie koniec, PGNiG dziś dostarczył ekofakturę, zmienił nr klienta i nr rachunku. I niestety nie działa, rachunku nie akceptuje. Zasada taka jak w Sprytnym, albo mają rachunek w bazie, albo płacić nie można. To parodia, ale i stare i nowe rachunki PGNiG ma w Citi Handlowym. Kto to ogarnie?

Data: 2013-04-11 18:41:20
Autor: mx
[...]

To się w ch... nie mieści.
Jak już zdecydowałem się płacić na stary rachunek, to też nie akceptują. Nowy też nadal nieważny. Komunikat identyczny:
"Błąd
Kod nie jest obsługiwany przez Fotokasę. Jeżeli wystawca faktury jest na Twojej liście odbiorców przelewów, możesz wykonać standardowy przelew perz Citi Mobile"

Jest, a jakże, tylko  nici z promocji i stówki.

Dzwoniłem ze trzy razy na Cipki Line, ich rady:
=zmienić w citi nr konta przypisanego do PGNiG - zrobiłem,
=PGNiG złe kody generuje, ja że dobre bo inne skanery czytają i wszystko jest jak dawniej tylko nr konta i faktury inne,
=z oporami połączyli mnie z tzw. działem technicznym - facet mówi że mieli problemy ale usunęli, poczekać to sprawdzi. Czekałem nie długo, rozłączyli mnie!
=reklamacji na stratę stówki nie przyjęli
=z zemsty, dla mniej zorientowanych podaję bezpłatny telefon do tych cipek. Można dzwonić w każdej sprawie
800 224 653

Data: 2013-05-13 13:38:20
Autor: mx
Citi - Fotokasa edycja 2 - Majowy sukces
[...]

Po ok. 2 tygodniach jednak to ogarnęli, poszła płatność ratalna za gaz po 200, jeszcze w terminie. Nie robili problemów, zwrot łączny 100.00 PLN

Citi - Fotokasa edycja 2