Data: 2013-03-15 02:58:36 | |
Autor: luc | |
Citi - Fotokasa edycja 2 | |
Jest zwrot 10% za płatność za pomocą Fotokasy.
pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr. Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-) |
|
Data: 2013-03-15 07:26:37 | |
Autor: az.anonim | |
Citi - Fotokasa edycja 2 | |
Potwierdzam.
UPC ostatnio nie dołączyło kodu dla fotokasy ale mozna bylo wielokrotnie placić kodem z zeszłorocznej faktury. Generalnie karta citi bardzo mi przypadła do gustu: 200zł na starcie z grupona a pozniej 2x100zł za fotokasę. Czekam na trzecią edycję ;) |
|
Data: 2013-03-16 15:39:12 | |
Autor: mx | |
Citi - Fotokasa edycja 2 | |
"az.anonim" wrote in message news: UPC ostatnio nie dołączyło kodu dla fotokasy ale mozna bylo wielokrotnie placić kodem z zeszłorocznej faktury. Jest jakiś sposób aby zapłacić bez skanowania? Citi Mobile nie da się zainstalować na tablecie, mam w PC VirtualDroid (Blue Stacks) i tam aplikacja weszła i działa. Ale jak zeskanować? Any Idea? |
|
Data: 2013-03-16 19:18:35 | |
Autor: Andrzej Kubiak | |
Citi - Fotokasa edycja 2 | |
Dnia Sat, 16 Mar 2013 15:39:12 +0100, mx napisał(a):
Citi Mobile nie da się zainstalować na tablecie Mój tablet cię pozdrawia i sugeruje, żebyś nie pisał głupot. AK |
|
Data: 2013-03-16 21:48:19 | |
Autor: mx | |
Citi - Fotokasa edycja 2 | |
"Andrzej Kubiak" wrote in message news:
Citi Mobile nie da się zainstalować na tablecie Mój tablet cię pozdrawia i sugeruje, żebyś nie pisał głupot. Tablet tabletowi nie równy widocznie. A czy ja pisałem o wszystkich? Słowa "mój" nie dodałem. Uściślam, Samsung Galaxy Tab 2 10.1 >>n_i c_h_u_j_a<< Tableta z ogryzkiem nie mam. |
|
Data: 2013-03-17 09:59:41 | |
Autor: Andrzej Kubiak | |
Citi - Fotokasa edycja 2 | |
Dnia Sat, 16 Mar 2013 21:48:19 +0100, mx napisał(a):
Tablet tabletowi nie równy widocznie. A czy ja pisałem o wszystkich? Słowa "mój" nie dodałem. O, widzisz, już wiesz, gdzie zrobiłeś błąd. :) AK |
|
Data: 2013-03-17 23:46:23 | |
Autor: ls | |
Citi - Fotokasa edycja 2 | |
W dniu sobota, 16 marca 2013 21:48:19 UTC+1 użytkownik mx napisał:
"Andrzej Kubiak" wrote in message news: No wiec musisz sciagnac z sieci stosowny apk i zainstalowac recznie, po odpaleniu sam sie zaktualizuje. Sa lekkie problemy z dzialaniem, ale do przezycia. W efekcie obie edycje Fotokasy na SGT 2 10.1 mam pozytywnie zaliczone. Jak sie pospieszysz, jeszcze sie zalapiesz i tablet choc w czesci zapracuje na swoj byt ;) -- pozdr. ls |
|
Data: 2013-03-18 20:16:53 | |
Autor: mx | |
Citi - Fotokasa edycja 2 | |
"ls" wrote in message news:. No wiec musisz sciagnac z sieci stosowny apk i zainstalowac recznie, po odpaleniu sam sie zaktualizuje. Sa lekkie >problemy z dzialaniem, ale do przezycia. A nie wisi Ci ten apek gdzieś? Nie mogę nic wyguglać (Bez rota pójdzie?) |
|
Data: 2013-03-19 05:22:52 | |
Autor: ls | |
Citi - Fotokasa edycja 2 | |
W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 20:16:53 UTC+1 użytkownik mx napisał:
A nie wisi Ci ten apek gdzieś? Nie mogę nic wyguglać (Bez rota pójdzie?) Nie pamietam juz, skad ja sciagalem, ale sprobuj z ipmart-forum.pl - jest tam do pobrania wersja 1.01 po zarejestrowaniu sie na forum. -- pozdr. ls |
|
Data: 2013-03-19 19:13:48 | |
Autor: mx | |
Citi - Fotokasa edycja 2 | |
"ls" wrote in message news: Nie pamietam juz, skad ja sciagalem, ale sprobuj z ipmart-forum.pl - jest tam do pobrania wersja 1.01 po >zarejestrowaniu sie na forum. Ogromne podziękowania 100% trafna rada. Aplikacja zainstalowana, uaktualniona, kody czyta. To forum znałem, ale dawno nie zaglądałem. Oto siła usenetu, użytkownik "ls" w pierwszej rundzie pokonał przez nokaut google i binga. |
|
Data: 2013-03-20 00:02:54 | |
Autor: ls | |
Citi - Fotokasa edycja 2 | |
W dniu wtorek, 19 marca 2013 19:13:48 UTC+1 użytkownik mx napisał:
>"ls" wrote in message news: > Nie pamietam juz, skad ja sciagalem, ale sprobuj z ipmart-forum.pl - jest > tam do pobrania wersja 1.01 po >zarejestrowaniu sie na forum. Ogromne podzi�kowania He he - ja akurat szukalem i znalazlem w google ;) Fajnie, ze tablet czyta Ci kody - mnie akurat nie czyta, chyba ze wzgledu na niska rozdzielczosc matrycy tabletowego aparatu. Pstrykam zwyklym aparatem, wyswietlam na ekranie kod i wtedy juz tablet nie robi problemu. Milego fotokasowania 10%! -- pozdr. ls |
|
Data: 2013-03-20 19:19:42 | |
Autor: mx | |
Citi - Fotokasa edycja 2 | |
"ls" wrote in message news: Fajnie, ze tablet czyta Ci kody - mnie akurat nie czyta, chyba ze wzgledu na niska rozdzielczosc matrycy tabletowego >aparatu. Reasumując, Citi czyta bezpośrednio z pdf-a na ekranie (po lekkim powiększeniu) C+, TP i PGNiG. Z papierowej faktury nie daje rady. Sprytny też mi odczytał, szkoda, że adres i swoje dane trzeba dopisywać ręcznie. Z generatora też obie aplikacje bez problemów, jak ustawiłem 500x500. Mogę dzielić faktury na dowolne kawałki, a za gaz ~2000 to na wszystkie promocje wystarczy. Ten sam nr rachunku nie będzie problemem, mam nadzieję. |
|
Data: 2013-03-20 11:30:05 | |
Autor: luc | |
Citi - Fotokasa edycja 2 | |
W dniu środa, 20 marca 2013 19:19:42 UTC+1 użytkownik mx napisał:
Za ten gaz dostaniesz jeden zwrot, bo w regulaminie napisali: ===================Kwota zwrotu naliczana jest od płatności za każdy pojedynczy rachunek wystawcy. W przypadku dokonania wielokrotnej płatności za ten sam rachunek, kwota zwrotu zostanie naliczona tylko od pierwszej płatności za rachunek. Zastrzeżenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie dotyczy rachunków opłacanych okresowo (o uwzględnieniu zwrotów decydować będzie tytuł płatności - np. "czynsz - opłata za styczeń/luty itd."). =================== Ja załatwiam to za pomocą czynszu dzielonego na wymagane części i opisanego kolejnymi miesiącami. W email wysyłam im skan tego samego zestawienia ze spółdzielni. Jak dotąd działało :-) pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr. Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-) |
|
Data: 2013-03-25 18:18:13 | |
Autor: mx | |
Citi - Fotokasa edycja 2 | |
"luc" wrote in message news: Mog?
Za ten gaz dostaniesz jeden zwrot, bo w regulaminie napisali: To warunki Sprytnego, tylko 3 rachunki do 29.03 (Woda, Prąd, C+). W Fotokasie mamy "za każdą transakcję" i termin aż do 30.04, ale tylko do Orange i PGNiG mogę. Muszę podzielić na 5x200, reszta i tak przez Sprytnego pójdzie. |
|
Data: 2013-04-01 22:10:23 | |
Autor: mx | |
Citi - Fotokasa edycja 2 - Wielkanocne problemy | |
"ls" wrote in message news: No wiec musisz sciagnac z sieci stosowny apk i zainstalowac recznie, po odpaleniu sam sie zaktualizuje. Sa lekkie problemy z dzialaniem, ale do przezycia. Dawno, dawno temu za siedmioma bankami: Apk-a zainstalowałem (v 1.0.1), zaraz się zaktualizował (v. 0.0.12) i wszystko grało i buczało, skanowało i płaciło. Dzisiaj, w ten Sypki Poniedziałek fotokasuje, a tu zonk, woła o aktualizację ale nie aktualizuje! Z tego niby-droida w lapku nowego apk-a już samodzielnie wypatroszyłem (v. 2.0.1) i wielkanocny cud zmartwychwstania, znowu działa! Ale to nie koniec, PGNiG dziś dostarczył ekofakturę, zmienił nr klienta i nr rachunku. I niestety nie działa, rachunku nie akceptuje. Zasada taka jak w Sprytnym, albo mają rachunek w bazie, albo płacić nie można. To parodia, ale i stare i nowe rachunki PGNiG ma w Citi Handlowym. Kto to ogarnie? |
|
Data: 2013-04-11 18:41:20 | |
Autor: mx | |
Citi - Fotokasa edycja 2 - Wielkanocne problemy | |
Ale to nie koniec, PGNiG dziś dostarczył ekofakturę, zmienił nr klienta i nr rachunku. I niestety nie działa, rachunku nie akceptuje. Zasada taka jak w Sprytnym, albo mają rachunek w bazie, albo płacić nie można. To parodia, ale i stare i nowe rachunki PGNiG ma w Citi Handlowym. Kto to ogarnie? To się w ch... nie mieści. Jak już zdecydowałem się płacić na stary rachunek, to też nie akceptują. Nowy też nadal nieważny. Komunikat identyczny: "Błąd Kod nie jest obsługiwany przez Fotokasę. Jeżeli wystawca faktury jest na Twojej liście odbiorców przelewów, możesz wykonać standardowy przelew perz Citi Mobile" Jest, a jakże, tylko nici z promocji i stówki. Dzwoniłem ze trzy razy na Cipki Line, ich rady: =zmienić w citi nr konta przypisanego do PGNiG - zrobiłem, =PGNiG złe kody generuje, ja że dobre bo inne skanery czytają i wszystko jest jak dawniej tylko nr konta i faktury inne, =z oporami połączyli mnie z tzw. działem technicznym - facet mówi że mieli problemy ale usunęli, poczekać to sprawdzi. Czekałem nie długo, rozłączyli mnie! =reklamacji na stratę stówki nie przyjęli =z zemsty, dla mniej zorientowanych podaję bezpłatny telefon do tych cipek. Można dzwonić w każdej sprawie 800 224 653 |
|
Data: 2013-05-13 13:38:20 | |
Autor: mx | |
Citi - Fotokasa edycja 2 - Majowy sukces | |
Ale to nie koniec, PGNiG dziś dostarczył ekofakturę, zmienił nr klienta i nr rachunku. I niestety nie działa, rachunku nie akceptuje. Zasada taka jak w Sprytnym, albo mają rachunek w bazie, albo płacić nie można. To parodia, ale i stare i nowe rachunki PGNiG ma w Citi Handlowym. Kto to ogarnie? Po ok. 2 tygodniach jednak to ogarnęli, poszła płatność ratalna za gaz po 200, jeszcze w terminie. Nie robili problemów, zwrot łączny 100.00 PLN |