Citi, Fotokasa i potwierdzenie przelewów

Data: 2013-02-28 01:22:20
Autor: luc
Citi, Fotokasa i potwierdzenie przelewów
Swego czasu pisałem o tym, że można zamówić bezpłatne potwierdzenie przelewów wykonanych za pomocą Fotokasy. Przy okazji kolejnej promocji postanowiłem zamówić kolejna porcję papierów, które potwierdzają wykonane przelewy. A tu odpowiedź:

===============Informujemy, że dane, o które Pan wnioskuje są dostępne w formie Zaświadczenia bankowego. Zaświadczenie jest płatne zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji dla Kart Kredytowych Citibank - 35,00 PLN. Opłata za Zaświadczenie może zostać pobrana z rachunku karty kredytowej.

Zaświadczenie może zostać wysłane na Pana adres korespondencyjny będący w posiadaniu Banku lub do wskazanego przez Pana oddziału.

Czas realizacji wystawienia Zaświadczenia przeznaczony dla tego typu zleceń wynosi do 10 dni roboczych od dnia przyjęcia przez bank kompletnej dyspozycji do realizacji.

Jeżeli jest Pan nadal zainteresowany otrzymaniem dokumentu prosimy o uzupełnionej przesłanie informacji zwrotnej.
Daliby chociaż tego PDFa, a nie tak od razu 35 pln za jeden papier...

pzdrwm
luc

Data: 2013-02-28 02:58:59
Autor: marek.h
Citi, Fotokasa i potwierdzenie przelewów
Jakieś dwa tygodnie temu dostałem to za darmo. Prosiłem o wysyłkę tylko w formie elektronicznej na maila a dostałem skany a następnie kilka dni poźniej papierowe oryginały pocztą.

Generalnie wydaje mi się, że nie powinni pobierać opłaty jeśli nie dają możliwości własnorecznego wygenerowania z poziomu systemu transakcyjnego. I za kazdym razem o tym im przypominam.

Citi, Fotokasa i potwierdzenie przelewów