Citi, Fotokasa i potwierdzenie przelewów

Data: 2013-02-28 02:58:59
Autor: marek.h
Citi, Fotokasa i potwierdzenie przelewów
Jakieś dwa tygodnie temu dostałem to za darmo. Prosiłem o wysyłkę tylko w formie elektronicznej na maila a dostałem skany a następnie kilka dni poźniej papierowe oryginały pocztą.

Generalnie wydaje mi się, że nie powinni pobierać opłaty jeśli nie dają możliwości własnorecznego wygenerowania z poziomu systemu transakcyjnego. I za kazdym razem o tym im przypominam.

Citi, Fotokasa i potwierdzenie przelewów