Citi Fotokasa - pytanie

Data: 2012-11-21 03:56:07
Autor: ls
Citi Fotokasa - pytanie
Oplacilem rachunki fotokasa, jako zrodlo dalem KK.
Jak sie teraz loguje do citka i patrze na historie KK, to przy rachunkach oplaconych fotokasa brak ikonki PDF, dzieki ktorej mozna pobrac potwierdzenie.
Jak zdobyc potwierdzenie wykonanej operacji?

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-21 05:11:01
Autor: luc
Citi Fotokasa - pytanie
W dniu środa, 21 listopada 2012 12:56:08 UTC+1 użytkownik ls napisał:
[...]

Spróbuj Kontakt z bankiem\Zamów dokumenty bankowe\Potwierdzenie przelewu

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-22 03:22:53
Autor: ls
Citi Fotokasa - pytanie
W dniu środa, 21 listopada 2012 14:11:02 UTC+1 użytkownik luc napisał:
> [...]

> Jak zdobyc potwierdzenie wykonanej operacji?

Spróbuj Kontakt z bankiem\Zamów dokumenty bankowe\Potwierdzenie przelewu

Nie orientujesz sie przypadkiem, czy to opcja platna?
Spojrzalem w TOiP i widze papierowe potwierdzenia przelewu 7zl - czy to jest to, o czym mowisz? Czy tez po takim zamowieniu podesla mi np. pdfa?
Nie chce sprawdzajac ryzykowac tych 7zl

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-22 03:43:13
Autor: luc
Citi Fotokasa - pytanie
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 12:22:53 UTC+1 użytkownik ls napisał:

> [...]

Spojrzalem w TOiP i widze papierowe potwierdzenia przelewu 7zl - czy to jest to, o czym mowisz? Czy tez po takim zamowieniu podesla mi np. pdfa?

Papierowe potwierdzenia przelewów z KK są darmowe. Taka informacja pojawia się, jak chcesz wykonać przelew za rachunki i zaznaczysz, że chcesz potwierdzenie. Od lat tak robię i nigdy za to nie zapłaciłem.

Kiedyś z tego, co powyżej zamówiłem, bo przez jakiś czas w formularzu przelewu za rachunki nie było widocznego pola zamówienia potwierdzenia i nie skasowali mnie za tak zamówione potwierdzenie.

pzdrwm
luc

Citi Fotokasa - pytanie