Citi KK BP - co dalej po przejsciu na Payback?

Data: 2009-09-14 20:42:41
Autor: darnok
Citi KK BP - co dalej po przejsciu na Payback?
Czy ktos wiec co dalej z karta kredytowa Citi BP.
Od jutra rusza nowy program Payback.
tutaj troche szczegolow.
http://www.telepolis.pl/news.php?id=15939

GŁÓWNI PARTNERZY

Allegro  1 pkt /  3 zł wydane na Allegro

BP  3 pkt /  2 litry paliwa

Orange  1 pkt /  2 zł wydane na wybrane usługi

TP  1 pkt /  2 zł wydane na wybrane usługi

Real  1 pkt/ 2 zł wydane w sieci hipermarketów

OFICJALNI PARTNERZY

BZ WBK  1 pkt / 3 zł wydane kartą MasterCard PAYBACK

fly.pl  1pkt /  1 zł wydany w serwisie

Kolporter  1 pkt/ 1 zł wydane w salonikach prasowych

Mix Electronics  1 pkt /  1 zł wydane w sieci sklepów

Orbis   do 600 pkt /  za każdy wykupiony nocleg

Jak juz wczesniej wspominano ruszy debetowka BZWBK (A co z KK Allegro?)
Ale o karcie citi ani slowa?

Ktos ma jakies przecieki, bo chyba Citi nic nie informowalo ze koniec czy przeniosa wszystkich?
Punkty BP kazalo wykorzystac i tyle.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-09-14 20:16:38
Autor: spammtrapp
darnok pisze:
Czy ktos wiec co dalej z karta kredytowa Citi BP.

Oto jaka odpowiedz uzyskalem:
"Szanowny Panie,
Bardzo dziekujemy za zainteresowanie zmianami w programie BP partner club oraz funkcjonalnością Motokarty Citibank-BP.
Pragniemy Pana zapewnić, że po 16.09.2009 Motokarta będzie nadal umożliwiała zbieranie punktów w programie BP partnerclub. Zebrane punkty będą mogły być wymienione na nagrody z katalogu BP.
O szczegółach bedziemy informować w osobnym liście."

Data: 2009-09-14 20:19:23
Autor: spammtrapp
spammtrapp pisze:
darnok pisze:
[...]

A tutaj
https://www.bppartnerclub.pl/cwa/program5.do
piszą że:
"Punkty z programu BP partnerclub będzie można oczywiście przenieść do nowego programu."

Wiec luzik...

Data: 2009-09-14 20:19:32
Autor: Maciej Loret
Citi KK BP - co dalej po przejsciu na Payback?
Witm.

Czy ktos wiec co dalej z karta kredytowa Citi BP.

No właśnie też mnie to brdzo interesuje.

Ktos ma jakies przecieki, bo chyba Citi nic nie informowalo ze koniec czy przeniosa wszystkich?
Punkty BP kazalo wykorzystac i tyle.

Mi nikt nic nie kazał. Punkty BP wg infolini BP przechodzą do nowego programu. Co prawda na wszelki wypadek wydałem prawie wszystko ale prawie 400 punktów zostało...

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-09-14 21:54:35
Autor: darnok
Maciej Loret wrote:

> [...]

Mi nikt nic nie kazał. Punkty BP wg infolini BP przechodzą do nowego programu. Co prawda na wszelki wypadek wydałem prawie wszystko ale prawie 400 punktów zostało...

Hmm no to to sie chyba neidawno zmienilem, bo pamietam info na WWW i stacjach zeby wykorzystac punkty przed 16.09 bo koniec programu (i zapowiedzi jakiegos nowego).
Ja sobie wykorzystalem na wszelki wypadek punkty na iPod shuffle :) Jakies resztki tylko zostaly. W koncu nie wiadomo czy w nowym programie nagrody beda interesujace.

Data: 2009-09-14 20:46:15
Autor: Damian_niusy

Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomości news:h8lvam$n7e$1inews.gazeta.pl...
[...]

A dostaliście już nowe karty z BP -- > Payback ?
Bo mi już przysłali kartę główną i taka mniejszą dodatkowa.
Dodatkowo jakieś kupony payback

Damian

Data: 2009-09-14 21:51:31
Autor: darnok
Damian_niusy wrote:

A dostaliście już nowe karty z BP -- > Payback ?
Bo mi już przysłali kartę główną i taka mniejszą dodatkowa.
Dodatkowo jakieś kupony payback

Hmm rozumiem ze to karty z samego BP, nie zwiazane z Citi.
Mozesz wrzucic jakas fotke?

Data: 2009-09-14 21:05:02
Autor: Damian_niusy
Citi KK BP - co dalej po przejsciu na Payback?

Hmm rozumiem ze to karty z samego BP, nie zwiazane z Citi.
Mozesz wrzucic jakas fotke?

To chyba nie ważne do jakiej, bo kiedyś zarejestrowałem u nich KK Citibank-BP i zwykłą BP. Ale teraz to mam tylko zwykłą ale chyba wysyłają zarejestrowanym. Fotki w tej chwili ciężko nie ma jak ich zeskanować.

Damian

Data: 2009-09-14 23:11:27
Autor: Michal
darnok pisze:
Czy ktos wiec co dalej z karta kredytowa Citi BP.
Od jutra rusza nowy program Payback.
tutaj troche szczegolow.
http://www.telepolis.pl/news.php?id=15939

Zapewne tzw "dupa blada". Również otrzymałem takiego szablonowego maila jak kolega poniżej, w odpowiedzi na zapytanie.
Zgodnie z nowym regulaminem BP Payback (kto ma głowę ten znajdzie przy pomocy google a jak nie to pewnie się pojawi na stronie jakoś pojutrze :) ) BP Partnerclub zakończy działanie w grudniu przyszłego roku.

Użytkownicy Citi BP staną się więc outsiderami skazanymi na wymarcie ;)))

A tak poważnie- jeśli Citi nie przyłączy się do Paybacka to przestanie to mieć jakikolwiek sens i z karty trzeba będzie zrezygnować (i tak pewnie zrobi mnóstwo ludzi).

--
Michał

Data: 2009-09-15 01:44:32
Autor: darnok

https://www.bppartnerclub.pl/cwa/resources/pdf/regulamin_BPpartnerclub_15092009.pdf

[...]

Mysle ze chodzi o to ze do tego grudnia 2010 dadza czas ludziom na wymiane kart czy to zwykly Partner BP czy Motokart na Paybackowe.
Kwestia tego czy Citi wejdzie w Payback, skoro BZWBK jest jakimstam strategicznym partnerem.
Moim zdaniem powinni sie wziac za Payback, bo inaczej duzo ludzi sie od nich wyniesie. Co prawda sam myslalem o przeniesieniu karty do Miles and More... ale jednak czesciej tankuje niz latam :)

Data: 2009-09-15 05:21:40
Autor: szczurwa
Citi KK BP - co dalej po przejsciu na Payback?
On 15 Wrz, 00:44, darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch>
wrote:

Moim zdaniem powinni sie wziac za Payback, bo inaczej duzo ludzi sie od
nich wyniesie. Co prawda sam myslalem o przeniesieniu karty do Miles and
More... ale jednak czesciej tankuje niz latam :)

Weź M&M ! Im będzie nas więcej ty może karta będzie tańsza..;-)

Data: 2009-09-15 13:23:10
Autor: xbartx
Dnia Tue, 15 Sep 2009 05:21:40 -0700, szczurwa napisał(a):

Weź M&M ! Im będzie nas więcej ty może karta będzie tańsza..;-)

ObniĹźki w citi? hmmm ;)

Data: 2009-09-15 18:29:33
Autor: sensei
wrote:

[...]

A jest mozliwosc w Citi bezproblemowej zamiany motokarty Citi na karte M&M z zachowanym limitem ?

Data: 2009-09-15 20:03:17
Autor: Mithos
sensei pisze:
A jest mozliwosc w Citi bezproblemowej zamiany motokarty Citi na karte M&M z zachowanym limitem ?

Można to załatwić jednym telefonem. Tylko punkty przepadną :)

--
Mithos

Data: 2009-09-15 20:25:32
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Mithos wrote:

A jest mozliwosc w Citi bezproblemowej zamiany motokarty Citi na karte
M&M z zachowanym limitem ?
Można to załatwić jednym telefonem. Tylko punkty przepadną :)

A skąd... Punkty możesz sobie "przelać" na inną kartę na dowolnej stacji
BP. No, w każdym razie możesz do jutra, bo co będzie potem to nie
wiadomo... :-)

--
MiCHA

Data: 2009-09-15 20:28:29
Autor: Mithos
Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
A skąd... Punkty możesz sobie "przelać" na inną kartę na dowolnej stacji
BP. No, w każdym razie możesz do jutra, bo co będzie potem to nie
wiadomo... :-)

Tylko trzeba to zrobić przed zgłoszeniem, bo inaczej przepadną od razu. Ja przelałem swoje punkty przed rezygnacja z KK Citi BP na czyjąś kartę.

--
Mithos

Data: 2009-09-15 20:57:01
Autor: sensei
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h8oktv$5um$1news.onet.pl...
sensei pisze:
A jest mozliwosc w Citi bezproblemowej zamiany motokarty Citi na karte M&M z zachowanym limitem ?

Można to załatwić jednym telefonem. Tylko punkty przepadną :)

naprawde? dostane nową karte bez pisania wniosku? moze nawet powitalne punkty M&M dostane ? ;-)
czy bezplatna Motokarte pozostanie bezplatna po zamianie na M&M?

Data: 2009-09-15 22:04:41
Autor: Mithos
sensei pisze:
naprawde? dostane nową karte bez pisania wniosku? moze nawet powitalne punkty M&M dostane ? ;-)

Punktów nie dostajesz. Kosztuje to ileś tam. Zobacz w TOiP. Aczkolwiek ode mnie opłaty nie pobrali za zamianę (wynegocjowałem).

czy bezplatna Motokarte pozostanie bezplatna po zamianie na M&M?

Z Motokarty rezygnujesz, a co do warunków to nie mam pojęcia.

--
Mithos

Data: 2009-09-16 00:04:16
Autor: MrMrooz
darnok wrote on 2009-09-15 00:44:
Michal wrote:

[...]

Zgodnie z info na stronie payback, punkty bppartnerclub można zbierać do 15 grudnia 2009. Czyli motokarta po 16 grudnia 2009 straci bardzo dużo.   Również do 15 grudnia 2009 można przenieść punkty do nowego programu, od 16 grudnia do 15 grudnia 2010 będzie je można wydać na nagrody.

Chyba faktycznie Citi lot jest rozwiązaniem, nawet jak się nie lata za dużo. Na razie można wymieniać punkty paybacku na mile, może będzie można kiedyś w drugą stronę.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2009-09-16 04:15:48
Autor: mvoicem

Michal wrote:

[...]

;)))
Zgodnie z info na stronie payback, punkty bppartnerclub można zbierać do
15 grudnia 2009. Czyli motokarta po 16 grudnia 2009 straci bardzo dużo.

Czy nie przesadzasz z tym "bardzo dużo"? Za każde 5zł dostawałeś 1 punkt, zaś punkt był wart między 2gr (dla dóbr łatwo zbywalnych jak doładowanie komórki) do 3gr (przynajmniej w tym zakresie w którym porównywałem, czyli drobna elektronika, jakieś gąbki do szyb itd...). Czyli dostawaliśmy międy 0.2 a 0.4% chargebacku "w naturze". Wiadomo - lepsze to niż nic, ale żeby od razu 'bardzo dużo'?

p. m.

ps: Znowu wartość punktu payback wychodzi w okolicach 1 gr. Czy ktoś wie na "po jakim kursie" będą wymieniane pkt. BP na Payback? Nie mogłem się nigdzie doszukać oficjalnej informacji.

Data: 2009-09-16 08:11:22
Autor: spammtrapp
mvoicem pisze:
ps: Znowu wartość punktu payback wychodzi w okolicach 1 gr. Czy ktoś wie na "po jakim kursie" będą wymieniane pkt. BP na Payback? Nie mogłem się nigdzie doszukać oficjalnej informacji.

Czajnik elektryczny HD4646/00 PHILIPS, biały, srednia cena rynkowa 80zł, Ilosc punktów? 10 999

A w BP było
Czajnik HD 4649  srednia cena 110 zł
Ilosc punktów? 9850

Punkty przemnazaja sie przez 1.5 wiec dotychczasowe 9850 daje 14775.

Tak wiec sam juz nie wiem.

Ciekawi mnie tylko jak długo Motokarta Citibanku bedzie uzyteczna skoro w nowym programie do zbierania punktów bedzie sluzyc i tak inna karta i punkty z Motokarty trzeba bedzie przelewac.

Data: 2009-09-16 15:18:54
Autor: mvoicem
spammtrapp wrote:

mvoicem pisze:
ps: Znowu wartość punktu payback wychodzi w okolicach 1 gr. Czy ktoś wie
na "po jakim kursie" będą wymieniane pkt. BP na Payback? Nie mogłem się
nigdzie doszukać oficjalnej informacji.

[...]

Punkty przemnazaja sie przez 1.5 wiec dotychczasowe 9850 daje 14775.

Skąd wiesz o tym 1.5? Bo też o tym słyszałem, ale nigdzie wyczytać nie mogłem. p. m.

Data: 2009-09-16 15:43:04
Autor: spammtrapp
mvoicem pisze:
Punkty przemnazaja sie przez 1.5 wiec dotychczasowe 9850 daje 14775.

Skąd wiesz o tym 1.5? Bo też o tym słyszałem, ale nigdzie wyczytać nie mogłem.

Stąd?
https://www.bppartnerclub.pl/cwa/program6.do

Data: 2009-09-15 20:42:23
Autor: MarekZ
Citi KK BP - co dalej po przejsciu na Payback?

Widziałem nowy katalog Payback. Nie wnikałem co w nim jest, ale sam katalog mega-cienki (mało stron).

Data: 2009-09-15 21:24:32
Autor: Bogdan B.
MarekZ wrote:

Widziałem nowy katalog Payback.

A gdzie?

Data: 2009-09-15 21:30:25
Autor: MarekZ
"Bogdan B." <boguxx98xx@wpxx.pl> wrote in message news:h8oq8r$b99$1nemesis.news.neostrada.pl...

Widziałem nowy katalog Payback.

A gdzie?

Na stacji BP. Bo dziś jeszcze brałem latarkę ze starego katalogu i pani mi przy okazji pokazała nowy.

Data: 2009-09-15 23:58:59
Autor: MrMrooz
MarekZ wrote on 2009-09-15 21:30:
[...]

Nowy już jest na www.payback.pl

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2009-09-16 07:25:43
Autor: Bogdan B.
MrMrooz wrote:
Widziałem nowy katalog Payback.

A gdzie?

Na stacji BP. Bo dziś jeszcze brałem latarkę ze starego katalogu i
pani mi przy okazji pokazała nowy.

Nowy już jest na www.payback.pl

Faktycznie, nagród mało i drogie.17000 pkt za toster!
Poprzednio coś takiego było za 3000.

Data: 2009-09-16 08:37:57
Autor: MarekZ
"Bogdan B." <boguxx98xx@wpxx.pl> wrote in message news:h8pt12$1s6$1atlantis.news.neostrada.pl...

Faktycznie, nagród mało i drogie.17000 pkt za toster!
Poprzednio coś takiego było za 3000.

Najbardziej podoba mi się skuter Romet za 360.000 pkt.

Ogólnie dno w porównaniu do tego co było.

Data: 2009-09-16 07:25:54
Autor: Kamil Jońca
darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> writes:

Czy ktos wiec co dalej z karta kredytowa Citi BP.
Od jutra rusza nowy program Payback.
tutaj troche szczegolow.
http://www.telepolis.pl/news.php?id=15939

Nie podoba mi się to:
1. miałem już jakieś konto w Payback - zniknęło - nie mogę się zalogować
2. zgodnie z regulaminem Payback punkty przepadają po 3 latach ..., BP
było pod tym względem fajne, bo punkty były bezterminowe.
KJ

--
yo-yo, n.:
        Something that is occasionally up but normally down.

Citi KK BP - co dalej po przejsciu na Payback?