Citi KK, okres rozliczeniowy.

Data: 2010-11-09 21:46:13
Autor: neoniusz
Citi KK, okres rozliczeniowy.
W dniu 10-11-09 19:50, wiatrak pisze:
Wniosek o KK jubileuszową udało mi się wypełnić przez telefon.
Konsultant nie pytał, a ja zapomniałem ustalić okres rozliczeniowy.
Chciałbym zeby kończył się 5 kazdego miesiąca.
W piątek ma byc doradca z umową. Jak będzie nieodpowiadający mi okres
rozliczeniowy, to jak wyglada jego zmiana w Citi? Da sie to zmienic
bezproblemowo i bezkosztowo?

Czy do tej karty jest potrzebne zaswiadczenie czy wystarczy oswiadczenie o zarobkach?

Citi KK, okres rozliczeniowy.