Citi KK - propozycja (nie) do odrzucenia...

Data: 2010-11-19 10:45:44
Autor: MarekZ
Citi KK - propozycja (nie) do odrzucenia...
Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:02539195-9df7-4d0c-aa0e-61e76e8c3688@a37g2000yqi.googlegroups.com...
Ledwo co dostałem od Citi ich kartę - miała być ZTM, ale po całej
masie perturbacji, wyjaśniania mam platynową MC na warunkach
jubileuszowych - a już dzwonią z propozycją spożytkowania środków w
inny sposób. Otóż proponują wykonanie przelewu z limitu KK z
rozłożeniem na raty oprocentowane na 12%. Pytanie, czy to się opłaca?
Przy założeniu, że biorę przelew, wrzucam na jakieś konto
oszczędnościowe i potem jak najszybciej to możliwe spłacam.

Pytasz nas czy 5% (bo tyle chyba zazwyczaj obecnie bywa na kontach oszczędnościowych) to więcej niż 12%?

To może ja odpowiem w imieniu grupy: nie jesteśmy do końca pewni. :D

A poważniej: dlaczego uważasz, że w tej ofercie występuje grace-period?

Data: 2010-11-19 02:20:17
Autor: luc
On 19 Lis, 10:45, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "luc" <bana...@gmx.net> napisał w wiadomości grup

> [...]

To może ja odpowiem w imieniu grupy: nie jesteśmy do końca pewni. :D

A poważniej: dlaczego uważasz, że w tej ofercie występuje grace-period?

Tak wywnioskowałem z rozmowy - że pierwsza rata pojawia się na
następnym wyciągu. Ale jeśli tak nie jest, to oczywiście nie ma to
sensu.
Z resztą specjalnie pytałem się, czy jeśli spłacę wszystko po
zapłaceniu pierwszej raty (by uniknąć 3% rekompensaty), to moim
kosztem będzie 20 pln odsetek (z pierwszej raty), to pani przytaknęła..
Ale nie mam tego na piśmie, więc dlatego zapytałem się na grupie o
Wasze doświadczenia...

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-19 10:44:58
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 19 Nov 2010 02:20:17 -0800, luc napisał(a):

Tak wywnioskowałem z rozmowy - że pierwsza rata pojawia się na następnym
wyciągu. Ale jeśli tak nie jest, to oczywiście nie ma to sensu.

Citi będzie do Ciebie często dzwonił. Ogólnie żadna z ich "propozycji dodatkowych" nie jest warta uwagi.

Sama w sobie karta jest bardzo dobra.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-19 02:58:17
Autor: luc
On 19 Lis, 11:44, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

> wyciągu. Ale jeśli tak nie jest, to oczywiście nie ma to sensu.

Citi będzie do Ciebie często dzwonił. Ogólnie żadna z ich "propozycji

Skusiłem się na to opłacanie rachunków z limitu karty, bo do
codziennych płatności to PolbankEra górą ;-)

pzdrwm
luc

Citi KK - propozycja (nie) do odrzucenia...