Citi KK - propozycja (nie) do odrzucenia...

Data: 2010-11-19 11:26:02
Autor: grin
Citi KK - propozycja (nie) do odrzucenia...

Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomości news:02539195-9df7-4d0c-aa0e-61e76e8c3688a37g2000yqi.googlegroups.com...
jubileuszowych - a już dzwonią z propozycją spożytkowania środków w
inny sposób. Otóż proponują wykonanie przelewu z limitu KK z

Skoro ONI dzwonią, to dla nich korzystne, nie dla Ciebie.
Po wielokroć sprawdź, zanim bedziesz żałował.

Data: 2010-11-19 02:35:28
Autor: luc
On 19 Lis, 11:26, "grin" <s...@am.er> wrote:
U ytkownik "luc" <bana...@gmx.net> napisa w wiadomo cinews:02539195-9df7-4d0c-aa0e-61e76e8c3688a37g2000yqi.googlegroups.com...

>jubileuszowych - a ju dzwoni z propozycj spo ytkowania rodk w w
>inny spos b. Ot proponuj wykonanie przelewu z limitu KK z

Skoro ONI dzwoni , to dla nich korzystne, nie dla Ciebie.
Po wielokro sprawd , zanim bedziesz a owa .

Heh, oczywiście. W międzyczasie pani zadzwoniła jeszcze raz, by
wyjaśnić sprawę zmiany daty generowania wyciągu. Teraz dokładniej ją
wypytałem o start oprocentowania pożyczki (nie wchodzi w GP, jest jak
operacja gotówkowa) i ładnie podziękowałem za ofertę...
W dalszym ciągu 12% jest większe od 5% ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-19 17:27:43
Autor: RobertS
[...]

to jest oprocentowanie NOMINALNE! zapytaj o RRSO tej rewelacyjnej oferty....usłyszysz, że to ponad 20%

do mnie 1-2x na kwartał dzwonią w sprawie tej super oferty

RobertS

Data: 2010-11-19 11:40:31
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-19 11:26, grin pisze:

[...]

   Tego (że dla odbierającego jest to niekorzystne) z góry założyć nie można.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-19 12:21:35
Autor: grin

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ic5k71$ib9$1news.onet.pl...
  Tego (że dla odbierającego jest to niekorzystne) z góry założyć nie można.

Wyjątki potwierdzające regułę.
Kiedyś dałem się naciągnąć na super ofertę w czasie pogawędki telefonicznej i  trudno to było zmienić.  W huja można kogoś zrobić raz -następnym razem dmucha na zimne.

Citi KK - propozycja (nie) do odrzucenia...