Citi KK - propozycja (nie) do odrzucenia...

Data: 2010-11-20 15:07:20
Autor: Strachu S.
Citi KK - propozycja (nie) do odrzucenia...
Ledwo co dosta³em od Citi ich kartê - mia³a byæ ZTM, ale po ca³ej
masie perturbacji, wyja¶niania mam platynow± MC na warunkach
jubileuszowych

Ja tylko odnosnie tego fragmentu:
Starales sie o platyne, czy sami dali?
I na czym polegaja warunki jubileuszowe?

Strachu S.

Data: 2010-11-22 00:46:39
Autor: luc
On 20 Lis, 15:07, "Strachu S." <satootWYTNI...@op.pl> wrote:
> Ledwo co dosta&sup3;em od Citi ich kart&ecirc; - mia&sup3;a by&aelig; ZTM, ale po ca&sup3;ej
> masie perturbacji, wyja&para;niania mam platynow&plusmn; MC na warunkach
> jubileuszowych

Ja tylko odnosnie tego fragmentu:
Starales sie o platyne, czy sami dali?
I na czym polegaja warunki jubileuszowe?

U mnie była dość zagmatwana sytuacja. Zamówiłem przez net kartę KK
ZTM, a dostałem zwykłą MC bez miejsca na bilet. Próba wyjaśnienia tego
w oddziale spełzła na niczym, bo wg nich nie powinienem dostać MC,
skoro bilety są na kartach... Visa. Karty nie mogli mi wymienić, bo
potrzeba do niej zrobić zdjęcie, a w oddziale nie było osoby, która
się tym zajmowała. Lekki burdel innymi słowy. Ostatecznie na Citiphone
złapałem kontakt z kompetentna osobą z działu KK, która wyprostowała
wszystko i w ramach rekompensaty zaproponowała prowadzenie karty za
darmo. Dałem sobie spokój z biletem ZTM, bo kartę zamierzam używac
głównie do przelewów za media i inne takie, więc pomyślałem, by
wymienić ja na taką z wyższym limitem przelewów. Czyli złotą, bądź
platynową. Wybrałem tą druga i musiałem dostarczyć druczek z
księgowości ze średnią brutto z ostatnich 3ech miesięcy.

A o samej jubileuszowej to poczytasz tu:
http://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_karta_jubileuszowa

Strachu S.

pzdrwm
luc

Citi KK - propozycja (nie) do odrzucenia...