Data: 2011-03-16 10:27:59 | |
Autor: darnok | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Witam,
KK wydana w styczniu, z niskim limitem 3 tys PLN. Wzieta do niej KK dodatkowa. Z racji tego ze karta ma sluzyc do codziennych wydatkow sporo transakcji na obydwu kartach i lacznie z przelewami z karty zadluzenie jest ciagle prawie bliskie maksymalnemu. Ale karta uzywana normalnie, bez przekraczania salda. Po wyciagu splacana w GP. Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na karcie wynosi tyle a tyle". Czy to jakas nowa praktyka? Na pytanie po co to robia - informacja, ze to zgodne z ich procedura, regulamnem i moga dzwonic i informowac. Ja rozumiem ze jesli podejrzewali by jakies lewe czy nietypowe transakcje, ale karty wykorzystywane tylko w PL, w supermarkecie, sklepach osiedlowych, automatach biletowych oraz przelewy za rachunki. Do tego limit KK smiesznie niski. Splaty terminowe po wygenerowaniu wyciagu, wiec raczej dziwne. Skoro wydali karte z takim limitem to chyba nie powinno byc dla nich dziwne ze z takiego limitu sie korzysta. Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie - bo staje sie to mocno upierdliwe. Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa autoryzacji, ale ryzyko jest ze kiedys mogliby dzwonic w waznej sprawie... -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2011-03-16 10:42:08 | |
Autor: Liwiusz | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
W dniu 2011-03-16 10:27, darnok pisze:
Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o Do mnie dzwonili z ofertami - średnio raz w tygodniu. Aż przestałem się autoryzować "nie podaję takich danych przez telefon" i na tym rozmowa się kończy. Na pytanie po co to robia - informacja, ze to zgodne z ich procedura, To niech informują, ja im żadnych danych swoich przez telefon nie podaję. Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie Jak się autoryzowałem, to dzwonili co tydzień z tym samym (wzięcie kredytu z karty). Jak przestałem się autoryzować, to podzwonili kilka razy i teraz robią to mniej więcej raz w miesiącu, ale długo nie rozmawiamy :) Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa Trudno, ich strata. -- Liwiusz |
|
Data: 2011-03-16 20:00:54 | |
Autor: Andrzej Kubiak | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Dnia Wed, 16 Mar 2011 10:42:08 +0100, Liwiusz napisał(a):
Jak się autoryzowałem, to dzwonili co tydzień z tym samym (wzięcie kredytu z karty). Do mnie też. Teraz, po pro¶bie o autoryzację, odpowiadam, że je¶li dzwoni± w sprawie rozłożenia zadłużenia karty na raty, to spłacę jak zwykle w terminie, a podawać daty urodzenia mi się nie chce. Tu rozmowa się kończy. :) AK |
|
Data: 2011-03-16 11:21:30 | |
Autor: Grzegorz Niemirowski | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Do mnie wydzwaniaj±, żeby przypomnieć, że dzięki aktywnemu korzystaniu z konta nie ma opłaty za prowadzenie konta i czy jestem pewien, że wpływy zsumuj± się do wymaganych 1500 PLN. SMSów też nie szczędz±.
-- Grzegorz Niemirowski http://www.grzegorz.net/ OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/ Uptime: 20 days, 14 hours, 22 minutes and 36 seconds |
|
Data: 2011-03-16 11:40:48 | |
Autor: wiatrak | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Uzytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisal w wiadomosci news:ilpvr4$d0b$1inews.gazeta.pl... Witam, Ja wzialem u nich karte Jubileuszowa, bo podobno na zawsze bezplatna. Rzadko z niej korzystam, jest to moja KK rezerwowa. Dzwonili nieraz z numerów zastrzezonych i koniecznie chcieli zebym sie autoryzowal. Zawsze pytalem w jakim celu. I zawsze taka sam odpowiedz , ze maja dla mnie specjalna oferte. Zawsze ich pytalem , czy nie jest to jakis problem z karta. Jezeli nie, to wyjasniam im , ze autoryzowac to ja sie moge, jak zaczna traktowac powaznie klienta i dzwonic z numerów z identyfikacja. Czemu nawet badziewny Open Finance moze , a oni nie?Nie mam zwyczaju podawac swoich danych nie majac pewnosci, ze rozmawiam z bankiem. Po pewnym czasie przestali dzwonic. Mam swiety spokój. wiatrak |
|
Data: 2011-03-16 10:48:15 | |
Autor: Olgierd | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Dnia Wed, 16 Mar 2011 11:40:48 +0100, wiatrak napisał(a):
Dzwonili nieraz z Dodam, że na szczęście mój operator komórkowy parę dni temu wdrożył usługę blokowania połączeń z numerów anonimowych. -- :-) Olgierd Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl |
|
Data: 2011-03-16 12:18:53 | |
Autor: yoss | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości > Dodam, że na szczęście mój operator komórkowy parę dni temu wdrożyłDomniemuję, że posiadasz numer w orange ;-) |
|
Data: 2011-03-16 11:45:55 | |
Autor: Olgierd | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Dnia Wed, 16 Mar 2011 12:18:53 +0100, yoss napisał(a):
Dodam, że na szczęście mój operator komórkowy parę dni temu wdrożyłDomniemuję, że posiadasz numer w orange Tak :) Dotąd musiałem się posiłkować różnymi aplikacjami odcinającymi upierdliwców. Od paru dni robi to dla mnie operator i jestem z tego powodu niezmiernie zadowolony. -- :-) Olgierd Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl |
|
Data: 2011-03-16 12:51:31 | |
Autor: Liwiusz | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
W dniu 2011-03-16 12:45, Olgierd pisze:
Dnia Wed, 16 Mar 2011 12:18:53 +0100, yoss napisał(a): Zawsze się zastanawiałem, czemu upierdliwcom tak przeszkadza się zidentyfikować jakimkolwiek numerem. U mnie w pracy też posługujemy się "upierdliwcami" i mają do tego celu osobne telefony, które mogą się identyfikować zawsze i wszędzie bez żadnej szkody. -- Liwiusz |
|
Data: 2011-03-16 12:45:04 | |
Autor: Wemif | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:
Citi potrafi dzwonic z identyfikacja (pojawia sie numer taki jak na ich stronie), mam od dluzszego czasu zablokowane anonimowe i dzwonia co ze dwa/trzy miesiace. a. |
|
Data: 2011-03-16 13:01:03 | |
Autor: Olgierd | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Dnia Wed, 16 Mar 2011 12:45:04 +0000, Wemif napisał(a):
Dodam, że na szczęście mój operator komórkowy parę dni temu wdrożył Cóż, wówczas przynajmniej wiadomo z kim masz do czynienia. -- :-) Olgierd Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl |
|
Data: 2011-03-16 12:40:23 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Dnia Wed, 16 Mar 2011 11:40:48 +0100, wiatrak napisał(a):
Zawsze ich pytalem , czy nie jest to jakis problem z karta. Jezeli nie, to wyjasniam im , ze autoryzowac to ja sie moge, jak zaczna traktowac powaznie klienta i dzwonic z numerów z identyfikacja. Czemu nawet badziewny Open Finance moze , a oni nie?Nie mam zwyczaju podawac swoich danych nie majac pewnosci, ze rozmawiam z bankiem. Jak trzeba, to się autoryzuj±. Gdy dzwoni prawdziwy Citi w ważnych sprawach to jest identyfikacja numeru. Bez identyfikacji jest tylko wtedy, gdy dzwoni± z jakiego¶ centrum marketingowego ze spamem :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2011-03-16 16:17:44 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Elo
Jacek Osiecki napisał(a) : Czemu nawet badziewny Open Finance moze , a oni nie?Nie mam zwyczaju podawac swoich danych nie majac pewnosci, ze rozmawiam z bankiem. Wy¶wietlany numer to żaden dowód. Obecnie nie ma najmniejszych problemów, żeby rozmówcy wysyłać dowolny numer. Na to jest jedna rada - nigdy żadnych wrażliwych danych nie przekazywać dzwoni±cym osobom. -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x5351FDE3 [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.] |
|
Data: 2011-03-16 16:28:14 | |
Autor: neoniusz | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
W dniu 11-03-16 16:17, Zbynek Ltd. pisze:
Na to jest jedna rada - nigdy żadnych wrażliwych danych nie Albo w ogole nie placic nigdzie KK, bo przeciez sprzedawca moze zapamietac numer karty. |
|
Data: 2011-03-16 16:41:21 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
neoniusz napisał(a) :
W dniu 11-03-16 16:17, Zbynek Ltd. pisze: Płac±c kart±, to TY wybierasz drug± stronę. Odbieraj±c telefon stajesz się podmiotem inicjuj±cego. -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x5351FDE3 [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.] |
|
Data: 2011-03-16 12:21:38 | |
Autor: Piotr Galka | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Uzytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisal w wiadomosci news:ilpvr4$d0b$1inews.gazeta.pl... Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na karcie wynosi tyle a tyle". Zapytalem kiedys KNF, czy to jest normalne, ze bank dzwoni i chce abym sie autoryzowal. Dostalem taka odpowiedz: -- -- -- -- - Uprzejmie informuje, ze ze wzgledów bezpieczenstwa wydaje sie, iz takie praktyki nie powinny miec miejsca. Zasadnym byloby w tej sytuacji zwrócic sie w tej sytuacji do banku z uwaga na niestosownosc takiego postepowania. Z powazaniem, DEPARTAMENT OCHRONY KLIENTÓW Urzad Komisji Nadzoru Finansowego Tel. 0 22 262 40 54 Fax. 0 22 262 40 74 Email dok@knf.gov.pl -- -- -- -- - Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal. P.G. |
|
Data: 2011-03-16 12:25:45 | |
Autor: Piotr Galka | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Uzytkownik "Piotr Galka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisal w wiadomosci news:4d809d62$1news.home.net.pl...
Uzupelnie: Moje pytanie dotyczylo pelnej autoryzacji. Czyli cos oferuja, zgadzam sie i wtedy pelna autoryzacja (jedynie o PIN do karty nie pytali). P.G. |
|
Data: 2011-03-16 12:26:16 | |
Autor: Liwiusz | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
W dniu 2011-03-16 12:21, Piotr Galka pisze:
Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal. Przestali dzwonić w ogóle, czy tylko do Ciebie? -- Liwiusz |
|
Data: 2011-03-16 12:28:54 | |
Autor: Piotr Gałka | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ilq6ot$u31$1news.onet.pl... W dniu 2011-03-16 12:21, Piotr Galka pisze:A skąd mam wiedzieć ? P.G. |
|
Data: 2011-03-16 13:52:33 | |
Autor: Robert Kois | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Dnia Wed, 16 Mar 2011 12:28:54 +0100, Piotr Gałka napisał(a):
A sk±d mam wiedzieć ?Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal.Przestali dzwonić w ogóle, czy tylko do Ciebie? Mnie Polbank przy ofertach nigdy nie chciał autoryzować, za to Eurobank tak miał (aczkolwiek ostatnim razem jak dzwonili to już nie chcieli, może sobie zaznaczyli w systemie, że klient wredny i autoryzować się nie chce ;)). -- Kojer |
|
Data: 2011-03-16 14:16:04 | |
Autor: Michal Jankowski | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> writes:
Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to Wieksze ryzyko jest takie, że jak się nie dodzwoni±, to dla twojego dobra kartę zablokuj±. MJ PS. "zadluzenie jest ciagle bliskie maksymalnemu" "do codziennych wydatkow" i "po wyciagu splacana" to się troche kłóci. Je¶li po spłaceniu zaraz dochodzisz do limitu, to aż do spłacenia masz kartę nieużywaln±, więc te codzienne wydatki to raz w miesi±cu... |
|
Data: 2011-03-16 14:25:38 | |
Autor: RobertS | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
z "super" ofertami dzwoni± nie tylko z banków, ubezpieczyciele również potrafi± być namolni, mam blokadę anonimowych numerów więc większo¶ć spamu telefonicznego mnie omija
przez jaki¶ czas miałem spokój, ale chyba wyczaili, że nie odbieram anonimów i dzwoni± z numerów, które się identyfikuj±, na szczę¶cie już nie tak często jak kiedy¶ ;-) -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2011-03-16 14:49:04 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
On Wed, 16 Mar 2011 10:27:59 +0100, darnok
<darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> wrote: Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne dzwoni± z zastrzeżonego numeru? Wł±cz ACR i miej z głowy. Ja tak zrobiłem, jak ci±gle chcieli mi "rozkładać na raty" albo "dawać dodatkow± gotówkę" (ostatnio 114 tys. :-) -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2011-03-16 15:53:29 | |
Autor: darnok | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
On 2011-03-16 14:49, Jarek Andrzejewski wrote:
On Wed, 16 Mar 2011 10:27:59 +0100, darnok Ale to nie do konca o to chodzi. Sytacja o ktorej pisze nie dotyczy bezposrednio mnie - ja mam tylko karte dodatkowa i do mnie nie dzwonia. Dzwonia do wlasciciela karty glownej. Tyle tylko ze jest to dla mnie nowosc, bo przez kilka lat posiadalem karte z kilkakrotnie wyzszym limitem i czasami wykorzystywalem ja na maksa, czasami w kilku procentach limitu i nie dzwonilili z pierdolami - przypominamy o prawidlowym uzywaniu karty. Czasem tylko tradycyjny spam o RATIO czy super ofercie. A tutaj zaczeli uprzykrzac zycie - jakimis informacjiami o zadluzeniu, a nie super ofertami. I chce wiedziec czy ktos mial podobnie ze go bank jakby "specjalnie" traktowal jak podejrzanego i kiedy bankowi to przejdzie. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2011-03-16 19:49:48 | |
Autor: Paweł | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Jarek Andrzejewski wrote:
On Wed, 16 Mar 2011 10:27:59 +0100, darnok tez to mialem w citi (karta uzywana aktywnie i splacana w terminie), dwa razy w miesiacu dzwonili jak nic z ta sama propozycja. kilka razy sie autoryzowalem, bo nie chcieli bez tego powiedziec w jakiej sprawie dzwonia (a noz widelec fraud i chec blokady karty?), ale zawsze chodzilo o spam. w koncu poprosilem panne o autoryzacje, odpowiedziala, ze nie ma mozliwosci bo maja takie procedury, wiec zakonczylem rozmowe. od tamtej pory juz nikt nie zadzwonil, karta poki co dziala. |
|
Data: 2011-03-16 18:51:17 | |
Autor: Bogdan B. | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
W dniu 2011-03-16 10:27, darnok pisze:
Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie W przeciwieństwie do większości ja nie mam z nimi żadnego kłopotu. Zgód marketingowych przy wyrabianiu karty nie wyrażałem, miałem jeden telefon z "specjalną" ofertą i pytaniem czy jednorazowo zgodę wyrażę. Nie wyraziłem. Potem jeszcze jeden telefon którego nie odebrałem. I nic więcej. |