Citi - KK - upierdliwe telefony

Data: 2011-03-16 10:42:08
Autor: Liwiusz
Citi - KK - upierdliwe telefony
W dniu 2011-03-16 10:27, darnok pisze:

Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o
autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na
karcie wynosi tyle a tyle".
Czy to jakas nowa praktyka?

Do mnie dzwonili z ofertami - średnio raz w tygodniu. Aż przestałem się autoryzować "nie podaję takich danych przez telefon" i na tym rozmowa się kończy.

Na pytanie po co to robia - informacja, ze to zgodne z ich procedura,
regulamnem i moga dzwonic i informowac.

To niech informujÄ…, ja im ĹĽadnych danych swoich przez telefon nie podajÄ™.

Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie
- bo staje sie to mocno upierdliwe.

Jak się autoryzowałem, to dzwonili co tydzień z tym samym (wzięcie kredytu z karty). Jak przestałem się autoryzować, to podzwonili kilka razy i teraz robią to mniej więcej raz w miesiącu, ale długo nie rozmawiamy :)

Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa
autoryzacji, ale ryzyko jest ze kiedys mogliby dzwonic w waznej sprawie...

Trudno, ich strata.

--
Liwiusz

Data: 2011-03-16 20:00:54
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 16 Mar 2011 10:42:08 +0100, Liwiusz napisał(a):

Jak się autoryzowałem, to dzwonili co tydzień z tym samym (wzięcie kredytu z karty).

Do mnie też. Teraz, po pro¶bie o autoryzację, odpowiadam, że je¶li dzwoni±
w sprawie rozłożenia zadłużenia karty na raty, to spłacę jak zwykle w
terminie, a podawać daty urodzenia mi się nie chce. Tu rozmowa się kończy.
:)

AK

Citi - KK - upierdliwe telefony