Data: 2011-03-16 10:42:08 | |
Autor: Liwiusz | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
W dniu 2011-03-16 10:27, darnok pisze:
Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o Do mnie dzwonili z ofertami - średnio raz w tygodniu. Aż przestałem się autoryzować "nie podaję takich danych przez telefon" i na tym rozmowa się kończy. Na pytanie po co to robia - informacja, ze to zgodne z ich procedura, To niech informują, ja im żadnych danych swoich przez telefon nie podaję. Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie Jak się autoryzowałem, to dzwonili co tydzień z tym samym (wzięcie kredytu z karty). Jak przestałem się autoryzować, to podzwonili kilka razy i teraz robią to mniej więcej raz w miesiącu, ale długo nie rozmawiamy :) Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa Trudno, ich strata. -- Liwiusz |
|
Data: 2011-03-16 20:00:54 | |
Autor: Andrzej Kubiak | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Dnia Wed, 16 Mar 2011 10:42:08 +0100, Liwiusz napisał(a):
Jak się autoryzowałem, to dzwonili co tydzień z tym samym (wzięcie kredytu z karty). Do mnie też. Teraz, po pro¶bie o autoryzację, odpowiadam, że je¶li dzwoni± w sprawie rozłożenia zadłużenia karty na raty, to spłacę jak zwykle w terminie, a podawać daty urodzenia mi się nie chce. Tu rozmowa się kończy. :) AK |
|