Citi - KK - upierdliwe telefony

Data: 2011-03-16 11:40:48
Autor: wiatrak
Citi - KK - upierdliwe telefony

Uzytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisal w wiadomosci news:ilpvr4$d0b$1inews.gazeta.pl...
Witam,

KK wydana w styczniu, z niskim limitem 3 tys PLN. Wzieta do niej KK dodatkowa. Z racji tego ze karta ma sluzyc do codziennych wydatkow sporo transakcji na obydwu kartach i lacznie z przelewami z karty zadluzenie jest ciagle prawie bliskie maksymalnemu. Ale karta uzywana normalnie, bez przekraczania salda. Po wyciagu splacana w GP.
Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na karcie wynosi tyle a tyle".
Czy to jakas nowa praktyka?
Na pytanie po co to robia - informacja, ze to zgodne z ich procedura, regulamnem i moga dzwonic i informowac.

Ja rozumiem ze jesli podejrzewali by jakies lewe czy nietypowe transakcje, ale karty wykorzystywane tylko w PL, w supermarkecie, sklepach osiedlowych, automatach biletowych oraz przelewy za rachunki. Do tego limit KK smiesznie niski. Splaty terminowe po wygenerowaniu wyciagu, wiec raczej dziwne. Skoro wydali karte z takim limitem to chyba nie powinno byc dla nich dziwne ze z takiego limitu sie korzysta.

Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie - bo staje sie to mocno upierdliwe.
Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa autoryzacji, ale ryzyko jest ze kiedys mogliby dzwonic w waznej sprawie...

  Ja wzialem u nich karte Jubileuszowa, bo podobno na zawsze bezplatna. Rzadko z niej korzystam, jest to moja KK rezerwowa. Dzwonili nieraz z numerów zastrzezonych i koniecznie chcieli zebym sie autoryzowal. Zawsze pytalem w jakim celu. I zawsze taka sam odpowiedz , ze maja dla mnie specjalna oferte.
 Zawsze ich pytalem , czy nie jest to jakis problem z karta. Jezeli nie, to wyjasniam im , ze autoryzowac to ja sie moge, jak zaczna traktowac powaznie klienta i dzwonic z numerów  z identyfikacja.  Czemu nawet badziewny Open Finance moze , a oni nie?Nie mam zwyczaju podawac swoich danych nie majac pewnosci, ze rozmawiam z bankiem.
  Po pewnym czasie przestali dzwonic.
 Mam swiety spokój.

wiatrak

Data: 2011-03-16 10:48:15
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 16 Mar 2011 11:40:48 +0100, wiatrak napisał(a):

Dzwonili nieraz z
numerów zastrzezonych i koniecznie chcieli zebym sie autoryzowal

Dodam, że na szczęście mój operator komórkowy parę dni temu wdrożył usługę blokowania połączeń z numerów anonimowych.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-03-16 12:18:53
Autor: yoss

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości >
Dodam, że na szczęście mój operator komórkowy parę dni temu wdrożył
usługę blokowania połączeń z numerów anonimowych.

Domniemuję, że posiadasz numer w orange ;-)

Data: 2011-03-16 11:45:55
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 16 Mar 2011 12:18:53 +0100, yoss napisał(a):

Dodam, że na szczęście mój operator komórkowy parę dni temu wdrożył
usługę blokowania połączeń z numerów anonimowych.

Domniemuję, że posiadasz numer w orange

Tak :) Dotąd musiałem się posiłkować różnymi aplikacjami odcinającymi upierdliwców. Od paru dni robi to dla mnie operator i jestem z tego powodu niezmiernie zadowolony.

Data: 2011-03-16 12:51:31
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-03-16 12:45, Olgierd pisze:
[...]

Zawsze się zastanawiałem, czemu upierdliwcom tak przeszkadza się zidentyfikować jakimkolwiek numerem. U mnie w pracy też posługujemy się "upierdliwcami" i mają do tego celu osobne telefony, które mogą się identyfikować zawsze i wszędzie bez żadnej szkody.

--
Liwiusz

Data: 2011-03-16 12:45:04
Autor: Wemif
Citi - KK - upierdliwe telefony
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

Dodam, ¿e na szczê¶cie mój operator komórkowy parê dni temu wdro¿y³ us³ugê blokowania po³±czeñ z numerów anonimowych.

Citi potrafi dzwonic z identyfikacja (pojawia sie numer taki jak na ich
stronie), mam od dluzszego czasu zablokowane anonimowe i dzwonia co ze dwa/trzy miesiace.

a.

Data: 2011-03-16 13:01:03
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 16 Mar 2011 12:45:04 +0000, Wemif napisał(a):

[...]

Cóż, wówczas przynajmniej wiadomo z kim masz do czynienia.

Data: 2011-03-16 12:40:23
Autor: Jacek Osiecki
Citi - KK - upierdliwe telefony
Dnia Wed, 16 Mar 2011 11:40:48 +0100, wiatrak napisa³(a):
[...]

Jak trzeba, to siê autoryzuj±. Gdy dzwoni prawdziwy Citi w wa¿nych sprawach
to jest identyfikacja numeru. Bez identyfikacji jest tylko wtedy, gdy
dzwoni± z jakiego¶ centrum marketingowego ze spamem :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-03-16 16:17:44
Autor: Zbynek Ltd.
Citi - KK - upierdliwe telefony
Elo

Jacek Osiecki napisa³(a) :
[...]

Wy¶wietlany numer to ¿aden dowód. Obecnie nie ma najmniejszych
problemów, ¿eby rozmówcy wysy³aæ dowolny numer.

Na to jest jedna rada - nigdy ¿adnych wra¿liwych danych nie
przekazywaæ dzwoni±cym osobom.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Cz³owiek zaczyna u¿ywaæ dopiero wtedy rozumu, gdy koñcz± mu siê
wszystkie mo¿liwo¶ci.]

Data: 2011-03-16 16:28:14
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-16 16:17, Zbynek Ltd. pisze:
Na to jest jedna rada - nigdy ¿adnych wra¿liwych danych nie
przekazywaæ dzwoni±cym osobom.

Albo w ogole nie placic nigdzie KK, bo przeciez sprzedawca moze zapamietac numer karty.

Data: 2011-03-16 16:41:21
Autor: Zbynek Ltd.
Citi - KK - upierdliwe telefony
neoniusz napisa³(a) :
[...]

P³ac±c kart±, to TY wybierasz drug± stronê.
Odbieraj±c telefon stajesz siê podmiotem inicjuj±cego.