Data: 2011-03-16 12:21:38 | |
Autor: Piotr Galka | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Uzytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisal w wiadomosci news:ilpvr4$d0b$1inews.gazeta.pl... Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na karcie wynosi tyle a tyle". Zapytalem kiedys KNF, czy to jest normalne, ze bank dzwoni i chce abym sie autoryzowal. Dostalem taka odpowiedz: -- -- -- -- - Uprzejmie informuje, ze ze wzgledów bezpieczenstwa wydaje sie, iz takie praktyki nie powinny miec miejsca. Zasadnym byloby w tej sytuacji zwrócic sie w tej sytuacji do banku z uwaga na niestosownosc takiego postepowania. Z powazaniem, DEPARTAMENT OCHRONY KLIENTÓW Urzad Komisji Nadzoru Finansowego Tel. 0 22 262 40 54 Fax. 0 22 262 40 74 Email dok@knf.gov.pl -- -- -- -- - Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal. P.G. |
|
Data: 2011-03-16 12:25:45 | |
Autor: Piotr Galka | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Uzytkownik "Piotr Galka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisal w wiadomosci news:4d809d62$1news.home.net.pl...
Uzupelnie: Moje pytanie dotyczylo pelnej autoryzacji. Czyli cos oferuja, zgadzam sie i wtedy pelna autoryzacja (jedynie o PIN do karty nie pytali). P.G. |
|
Data: 2011-03-16 12:26:16 | |
Autor: Liwiusz | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
W dniu 2011-03-16 12:21, Piotr Galka pisze:
Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal. Przestali dzwonić w ogóle, czy tylko do Ciebie? -- Liwiusz |
|
Data: 2011-03-16 12:28:54 | |
Autor: Piotr Gałka | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ilq6ot$u31$1news.onet.pl... W dniu 2011-03-16 12:21, Piotr Galka pisze:A skąd mam wiedzieć ? P.G. |
|
Data: 2011-03-16 13:52:33 | |
Autor: Robert Kois | |
Citi - KK - upierdliwe telefony | |
Dnia Wed, 16 Mar 2011 12:28:54 +0100, Piotr Gałka napisał(a):
A sk±d mam wiedzieć ?Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal.Przestali dzwonić w ogóle, czy tylko do Ciebie? Mnie Polbank przy ofertach nigdy nie chciał autoryzować, za to Eurobank tak miał (aczkolwiek ostatnim razem jak dzwonili to już nie chcieli, może sobie zaznaczyli w systemie, że klient wredny i autoryzować się nie chce ;)). -- Kojer |
|