Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Citi - KK - upierdliwe telefony

Citi - KK - upierdliwe telefony

Data: 2011-03-16 12:21:38
Autor: Piotr Galka
Citi - KK - upierdliwe telefony

Uzytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisal w wiadomosci news:ilpvr4$d0b$1inews.gazeta.pl...

Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na karcie wynosi tyle a tyle".
Czy to jakas nowa praktyka?

Zapytalem kiedys KNF, czy to jest normalne, ze bank dzwoni i chce abym sie autoryzowal.
Dostalem taka odpowiedz:
-- -- -- -- -
Uprzejmie informuje, ze ze wzgledów bezpieczenstwa wydaje sie, iz takie praktyki nie powinny miec miejsca. Zasadnym byloby w tej sytuacji zwrócic sie w tej sytuacji do banku z uwaga na niestosownosc takiego postepowania.

Z powazaniem,
DEPARTAMENT OCHRONY KLIENTÓW
Urzad Komisji Nadzoru Finansowego
Tel.  0 22 262 40 54
Fax. 0 22 262 40 74
Email dok@knf.gov.pl
-- -- -- -- -

Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal.
P.G.

Data: 2011-03-16 12:25:45
Autor: Piotr Galka
Citi - KK - upierdliwe telefony

Uzytkownik "Piotr Galka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisal w wiadomosci news:4d809d62$1news.home.net.pl...

Zapytalem kiedys KNF, czy to jest normalne, ze bank dzwoni i chce abym sie autoryzowal.

Uzupelnie:
Moje pytanie dotyczylo pelnej autoryzacji. Czyli cos oferuja, zgadzam sie i wtedy pelna autoryzacja (jedynie o PIN do karty nie pytali).
P.G.

Data: 2011-03-16 12:26:16
Autor: Liwiusz
Citi - KK - upierdliwe telefony
W dniu 2011-03-16 12:21, Piotr Galka pisze:


Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal.
P.G.

Przestali dzwonić w ogóle, czy tylko do Ciebie?

--
Liwiusz

Data: 2011-03-16 12:28:54
Autor: Piotr Gałka
Citi - KK - upierdliwe telefony

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ilq6ot$u31$1news.onet.pl...
W dniu 2011-03-16 12:21, Piotr Galka pisze:


Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal.
P.G.

Przestali dzwonić w ogóle, czy tylko do Ciebie?

A skąd mam wiedzieć ?
P.G.

Data: 2011-03-16 13:52:33
Autor: Robert Kois
Citi - KK - upierdliwe telefony
Dnia Wed, 16 Mar 2011 12:28:54 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal.
P.G.
Przestali dzwonić w ogóle, czy tylko do Ciebie?
A sk±d mam wiedzieć ?

Mnie Polbank przy ofertach nigdy nie chciał autoryzować, za to Eurobank tak
miał (aczkolwiek ostatnim razem jak dzwonili to już nie chcieli, może sobie
zaznaczyli w systemie, że klient wredny i autoryzować się nie chce ;)).


--
Kojer

Citi - KK - upierdliwe telefony

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona