Citi - KK - upierdliwe telefony

Data: 2011-03-16 14:49:04
Autor: Jarek Andrzejewski
Citi - KK - upierdliwe telefony
On Wed, 16 Mar 2011 10:27:59 +0100, darnok
<darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> wrote:

Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne

dzwoni± z zastrzeżonego numeru? Wł±cz ACR i miej z głowy.
Ja tak zrobiłem, jak ci±gle chcieli mi "rozkładać na raty" albo "dawać
dodatkow± gotówkę" (ostatnio 114 tys. :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-03-16 15:53:29
Autor: darnok
On 2011-03-16 14:49, Jarek Andrzejewski wrote:
[...]

Ale to nie do konca o to chodzi.
Sytacja o ktorej pisze nie dotyczy bezposrednio mnie - ja mam tylko karte dodatkowa i do mnie nie dzwonia.
Dzwonia do wlasciciela karty glownej.
Tyle tylko ze jest to dla mnie nowosc, bo przez kilka lat posiadalem karte z kilkakrotnie wyzszym limitem i czasami wykorzystywalem ja na maksa, czasami w kilku procentach limitu i nie dzwonilili z pierdolami - przypominamy o prawidlowym uzywaniu karty. Czasem tylko tradycyjny spam o RATIO czy super ofercie.
A tutaj zaczeli uprzykrzac zycie - jakimis informacjiami o zadluzeniu, a nie super ofertami. I chce wiedziec czy ktos mial podobnie ze go bank jakby "specjalnie" traktowal jak podejrzanego i kiedy bankowi to przejdzie.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2011-03-16 19:49:48
Autor: Paweł
Jarek Andrzejewski wrote:

[...]

dzwonią z zastrzeżonego numeru? Włącz ACR i miej z głowy.
Ja tak zrobiłem, jak ciągle chcieli mi "rozkładać na raty" albo "dawać
dodatkowÄ… gotĂłwkÄ™" (ostatnio 114 tys. :-)

tez to mialem w citi (karta uzywana aktywnie i splacana w terminie),
dwa razy w miesiacu dzwonili jak nic z ta sama propozycja. kilka razy
sie autoryzowalem, bo nie chcieli bez tego powiedziec w jakiej sprawie
dzwonia (a noz widelec fraud i chec blokady karty?), ale zawsze chodzilo
o spam. w koncu poprosilem panne o autoryzacje, odpowiedziala,
ze nie ma mozliwosci bo maja takie procedury, wiec zakonczylem rozmowe.
od tamtej pory juz nikt nie zadzwonil, karta poki co dziala.

Citi - KK - upierdliwe telefony