Citi LOT

Data: 2010-11-06 12:34:55
Autor: neoniusz
Citi LOT
Przydalaby mi sie karta Citibank LOT, bo zauwazylem, ze jest znizka 5% na bilety. Czesto korzystam z LOTu, bo paradoksalnie wychodzi taniej niz inne linie tam gdzie latam.
Czy mozna zdobyc te karte bez przynoszenia im papierow o zatrudnieniu? Z tego co kojarze to w Citi dalej nie wprowadzili systemu "przenoszenia kart".

Data: 2010-11-06 12:52:23
Autor: Michal
Citi LOT
W dniu 06.11.2010 12:34, neoniusz pisze:
[...]

Za "moich" czasów, w Citi przy wnioskowaniu w ogóle nie wymagano zaświadczenia standardowo, jedynie kontakt do pracodawcy. Na ogół to wystarczało- natomiast zaświadczenie jest potem konieczne do podniesienia limitu na Twoją prośbę.

Przenoszenia kart nie ma. Wypełnij wniosek on-line i zobacz co się będzie działo.

Michał

Data: 2010-11-06 13:25:05
Autor: neoniusz
Citi LOT
W dniu 10-11-06 12:52, Michal pisze:
[...]

Ciekawe czy maja takie same obiekcje do zagranicznych pracodawcow jak Alior.

Data: 2010-11-06 16:31:30
Autor: XYZ
Citi LOT
On 06.11.2010 12:34, neoniusz wrote:
[...]

Tylko uważaj, ponieważ zniżki "nie dotyczą połączeń wykonywanych wspólnie z innymi liniami lotniczymi". Nie ma znaczenia, że kupujesz bilet tylko w jedną stronę, tę obsługiwaną przez LOT. I tak nie możesz z niej skorzystać. Właśnie niedawno się o tym przkonałem. Zniżki dotyczą lotów o numerach do LO4999 (lub LO3999) i od LO6000, ale próżno szukać tej informacji gdziekolwiek. Najlepsze jest to, że informacja o tym, że kod zniżki nie działa wyświetla się na samym końcu całej procedury zamawiania, po wybraniu miejsca, itd. Oczywiście kodu nie można zmienić i trzeba zaczynać od początku.

Data: 2010-11-06 17:02:02
Autor: neoniusz
Citi LOT
W dniu 10-11-06 16:31, XYZ pisze:
[...]

To niezly syf w takim razie, bo interesujace mnie loty maja przewaznie numery 26 i 27. Chcialem sprawdzic koszt polaczenia na stronie lotu, ale kiedy wybiore jakikolwiek kod promocyjny, to wywala od wczoraj taki komunikat - "Wystąpił błąd w centralnej bazie danych. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszych informacji. (4002 - 2105)".

Citi LOT